Η διαδικασία
εξέλιξης της τρίτης γενιάς του ΜΙΝΙ Hatchback πλησιάζει στο τέλος της,
καθώς οι δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες για την βαρύτατα
καμουφλαρισμένη έκδοση Cooper S έχουν ήδη ξεκινήσει.
Παρά την προσπάθεια της βαυαρικής φίρμας να κρύψει τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες του αμαξώματος, η αύξηση των εξωτερικών του διαστάσεων γίνεται από την πρώτη στιγμή αντιληπτή.
Με μεγαλύτερο μήκος και πλάτος, λοιπόν, η τρίτη γενιά του MINI πρόκειται να διατηρήσει τα βασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά των προγόνων της, όπως π.χ. την χαρακτηριστική εισαγωγή αέρα στο μπροστινό καπό των ισχυρότερων εκδόσεων (Cooper S και JCW).
Μεγαλύτερες, σε έκταση και αριθμό, αναμένονται οι αλλαγές στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, καθώς όπως όλα δείχνουν το κεντρικά τοποθετημένο ταχύμετρο θα αποτελέσει παρελθόν, στην προσπάθεια του κατασκευαστή να υιοθετήσει μια πιο ορθολογική και ταυτόχρονα εργονομική διάταξη.
Αντιθέτως, μυστήριο αποτελούν τα μηχανικά σύνολα που πρόκειται να εξοπλίσουν τις εκδόσεις του νέου MINI Hatchback. Αν και τίποτα δεν έχει ανακοινωθεί επισήμως, δεν θα πρέπει να προκαλέσει έκπληξη η παρουσία τρικύλινδρων κινητήρων τεχνολογίας TwinPower Turbo (υπερσυμπιεστής καυσαερίων με μεταβλητή γεωμετρία τουρμπίνας) στη βάση της γκάμας του.
Πιο ξεκάθαρα είναι τα πράγματα στις εκδόσεις Cooper S και John Cooper Works, καθώς οι όποιες βελτιώσεις πραγματοποιηθούν θα έχουν αφετηρία το σημερινό, υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ των 1,6 λίτρων με ισχύ κοντά στους 180 ίππους για την έκδοση Cooper S και στους 220 ίππους για την John Cooper Works.
Παρά την προσπάθεια της βαυαρικής φίρμας να κρύψει τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες του αμαξώματος, η αύξηση των εξωτερικών του διαστάσεων γίνεται από την πρώτη στιγμή αντιληπτή.
Με μεγαλύτερο μήκος και πλάτος, λοιπόν, η τρίτη γενιά του MINI πρόκειται να διατηρήσει τα βασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά των προγόνων της, όπως π.χ. την χαρακτηριστική εισαγωγή αέρα στο μπροστινό καπό των ισχυρότερων εκδόσεων (Cooper S και JCW).
Μεγαλύτερες, σε έκταση και αριθμό, αναμένονται οι αλλαγές στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, καθώς όπως όλα δείχνουν το κεντρικά τοποθετημένο ταχύμετρο θα αποτελέσει παρελθόν, στην προσπάθεια του κατασκευαστή να υιοθετήσει μια πιο ορθολογική και ταυτόχρονα εργονομική διάταξη.
Αντιθέτως, μυστήριο αποτελούν τα μηχανικά σύνολα που πρόκειται να εξοπλίσουν τις εκδόσεις του νέου MINI Hatchback. Αν και τίποτα δεν έχει ανακοινωθεί επισήμως, δεν θα πρέπει να προκαλέσει έκπληξη η παρουσία τρικύλινδρων κινητήρων τεχνολογίας TwinPower Turbo (υπερσυμπιεστής καυσαερίων με μεταβλητή γεωμετρία τουρμπίνας) στη βάση της γκάμας του.
Πιο ξεκάθαρα είναι τα πράγματα στις εκδόσεις Cooper S και John Cooper Works, καθώς οι όποιες βελτιώσεις πραγματοποιηθούν θα έχουν αφετηρία το σημερινό, υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ των 1,6 λίτρων με ισχύ κοντά στους 180 ίππους για την έκδοση Cooper S και στους 220 ίππους για την John Cooper Works.
ΑΠΟ http://auto.in.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου