Σε 26,9% ανήλθε το ποσοστό των χρηστών του Διαδικτύου που κατά το
πρώτο τρίμηνο του 2012 πραγματοποίησαν ηλεκτρονικές αγορές, ποσοστό από
το οποίο προκύπτει αύξηση 14% σε σχέση με το α΄ τρίμηνο του 2011.
Στην πλειονότητά τους, τα άτομα αυτά είναι άνδρες, ηλικίας 25- 34 ετών και επέλεξαν να κάνουν τις αγορές τους από εγχώριες επιχειρήσεις.
Ειδικότερα, από την έρευνα της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής για το ηλεκτρονικό εμπόριο,
Στην πλειονότητά τους, τα άτομα αυτά είναι άνδρες, ηλικίας 25- 34 ετών και επέλεξαν να κάνουν τις αγορές τους από εγχώριες επιχειρήσεις.
Ειδικότερα, από την έρευνα της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής για το ηλεκτρονικό εμπόριο,