ΜΙΚΡΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ

ΜΙΚΡΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ: Η Πλάτη βρίσκεται περίπου 9 χιλιόμετρα[4] προς τα βορειοανατολικά των Φιλιατρών σε υψόμετρο 294[1][5] μέτρα και απέχει 10 περίπου χιλιόμετρα από τις ακτές του Ιονίου Πελάγους. ΙΣΤΟΡΙΑ: Το χωριό που βρίσκεται κάτω από το βουνό της Μάλης έχει μακρόχρονη ιστορία. Η παλαιότερη ονομασία του χωριού ήταν Καναλουπού, ενώ ως Πλάτη αναφέρεται από το 1956.[6][7] Πάντως το χωριό συναντάται με την ονομασία Καναλουπού ή Κανελουπού ή Καναλωπού και σε προγενέστερες βιβλιογραφικές πηγές-αναφορές. Ο οικισμός αναφέρεται, σε διάφορες απογραφές των Βενετών Προνοητών της Γαληνοτάτης Δημοκρατίας της Βενετίας, οι οποίες έγιναν στο χρονικό διάστημα της τριακονταετίας (1683/84-1715), κατά την οποία οι Βενετοί κατείχαν την Πελοπόννησο. Η Καναλουπού (Canalupu), ανήκε, το 1689, στην επαρχία της Αρκαδίας (ή Αρκαδιάς, δηλαδή την περιοχή της σημερινής Κυπαρισσίας), η οποία ήταν μια από τις 4 επαρχίες, στις οποίες χωριζόταν τότε το διαμέρισμα της Μεθώνης (επαρχία Φαναριού, επαρχία Αρκαδιάς, επαρχία Ναβαρίνου και επαρχία Μεθώνης).[8] Η Καναλουπού προσαρτήθηκε στον παλαιό Δήμο Εράνης το 1835,[9] ενώ αναφέρεται, το 1853 στον β΄ τόμο των «Ελληνικών» του Ιάκωβου Ρίζου Ραγκαβή ως χωριό του Δήμου Εράνης της Επαρχίας Τριφυλίας με πληθυσμό 115 κατοίκων, με βάση την απογραφή του 1851.[10] Το 1899 μεταφέρεται από το Νομό Μεσσηνίας και υπάγεται στον Νομό Τριφυλίας,[11] για μια περίπου δεκαετία, ως το 1909, που επανέρχεται ξανά στον Νομό Μεσσηνίας,[12] ως οικισμός της Επαρχίας Τριφυλίας. Το 1912 το χωριό της Καναλουπούς αποσπάται από τον Δήμο Εράνης και εντάσσεται στην Κοινότητα Χαλαζονίου, που είχε ως έδρα το Χαλαζόνι,[13][14] ως και το 1919,[15] που η Καναλουπού αποσπάται από την κοινότητα αυτή και ορίζεται έδρα της Κοινότητας Καναλουπούς.[16] Η Καναλουπού παρέμεινε έδρα της ομώνυμης κοινότητας, από το 1919 ως το 1956, που το χωριό μετονομάζεται σε Πλάτη και η Κοινότητα σε Κοινότητα Πλάτης,[17] και συνέχισε με το νέο όνομα ως έδρα της Κοινότητας Πλάτης από το 1956 ως το 1997, όταν τότε, στα πλαίσια των αλλαγών που επήλθαν στη τοπική αυτοδιοίκηση, μέσω του σχεδίου «Καποδίστριας», υπήχθη στον κατηργημένο Δήμο Φιλιατρών,[18] ως το 2010. Από το 2011, μετά τις νέες αλλαγές του σχεδίου «Καλλικράτης» ανήκει πλέον στον νέο Δήμο Τριφυλίας.[19][4] Ο δήμος αυτός, συστάθηκε με το Πρόγραμμα Καλλικράτης με την συνένωση των προϋπαρχόντων δήμων Αετού, Αυλώνος, Γαργαλιάνων, Κυπαρισσίας, Φιλιατρών και την κοινότητα Τριπύλας. ΑΠΟ http://www.hellenicaworld.com/Greece/Geo/gr/PlatiMessinias.html

Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ

                                      ΕΝΑΣ ΑΙΩΝΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΕΙΟΥ

Ήταν 3 Φεβρουαρίου 1908 όταν ο αθλητής του στίβου του Πανελληνίου Γυμναστικού Συλλόγου, Γιώργος Καλαφάτης πήρε την πρωτοβουλία να ιδρύσει ένα νέο Σύλλογο που έμελλε να γίνει η πιο ένδοξη ομάδα ποδοσφαίρου της Ελλάδας.

Αρχικά η συντόμευση του ονόματος της ομάδας ήταν ΠΟΑ (Ποδοσφαιρικός Όμιλος Αθηνών) και μεταξύ των ιδρυτικών μελών ήταν, εκτός από τον Γ. Καλαφάτη, ο αδερφός του Αλέξανδρος, και οι Δουκάκης, Μπούμπουλης, Χρύσης, Γρανίτσας, Μαντζάκος,, Παπαγεωργίου, Γαέτας, Δεμερτζής, Σταυρόπουλος, Πάσχος, Μισακιάν, Ρέππας, Σαπούνιας, Γαρουφαλιάς.

Στις αρχές του 1910, ο Σύλλογος μετονομάστηκε σε Π.Π.Ο (Πανελλήνιος Ποδοσφαιρικός Όμιλος) και συνέχισε να δραστηριοποιείται και να κερδίζει μεγάλων αριθμό φιλάθλων. Μετά το τέλος του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου, ξαναρχίζει η ποδοσφαιρική δραστηριότητα με τον ΠΠΟ να έχει υιοθετήσει το πράσινο χρώμα και το έμβλημα του τριφυλλιού, το οποίο σχεδίασε ο Γιώργος Χατζόπουλος, διευθυντής της Εθνικής Πινακοθήκης και μέλος του Παναθηναϊκού. Το τριφύλλι «έφερε» στον Παναθηναϊκό, ο αθλητής και μετέπειτα Γ.Γ. του Συλλόγου, Μιχάλης Παπάζογλου, ο οποίος το φορούσε στην ομάδα Χαλκηδόνα της Κωνσταντινούπολης όπου αγωνιζόταν.

Συμβουλές καθαριότητας για τo pc

Λοιπόν το καλοκαίρι πέρασε, και ήρθε η στιγμή να κάτσετε μπροστά στα αγαπημένα σας μηχανήματα! Ξέρω μερικοί απο εσάς πόσο τα αγαπάτε.Ιδιαίτερα με εκέινα τα post λίγο πριν τις διακοπές που μόνο που δεν τα διαολοστέλνατε - ως την μοναδική πηγή κακού στην προσωπική σας ζωή! Λοιπόν νέα season, νέα αρχή και καλό ειναι να προσέξουμε την καθάριοτητα του desktop μας (κυριολεκτικά) αλλά και του υπολογίστή μας, Εξάλλου αυτή η περίοδος για πολλούς χρήστες ειναι περίοδος format - αναβαθμίσεων που θέλουν να δώσουν έναν τόνο φρεσκάκαδας για το νέο ξεκίνημα!
Έχουμε και λέμε!

1.ΚΟΥΤΙ-CASE
1.1 Γενικά καθαρισμός:Χρήστες PC και όχι μόνο, όσο και να μην σε νοιάζει το εξωτερικό του υπολογιστή σίγουρα είναι πολύ lame εικόνα να έχεις το tower σου ή ακόμα το άσπρο macintosh σου μέσα στην σκόνη και την βρωμιά! Ακόμα και αν το έχεις κρύψει κάτω από το γραφείο - μπορείς να θυμηθείς σίγουρα εκείνες τις φορές που σκύβεις για να βγάλεις κανένα καλώδιο και λες την κλασική ατάκα ' Πω ρε πούστη τι γίνεται εδώ κάτω, κάποια στιγμή να καθαρίσω'.Λοιπόν προμηθευόμαστε ένα βετέξ με νερό και υπομονετικά αφαιρούμε τα στρώματα σκόνης πάνω από το κουτί, τα πλαστικά αλλά και γενικότερα επιφάνειες. Το ίδιο κάνουμε και για τα πλαστικά σημεία της οθόνη μας. Επιμένουμε όπου υπάρχουν βρομιές και μετά από λίγο είμαστε έτοιμοι! Φυσικά ο καθαρισμός γίνεται όταν το μηχάνημα δεν δουλεύει ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΡΕΥΜΑ - ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! Οι χρήστες PC είναι σημαντικό να δώσουν λίγο προσοχή στο πίσω μέρος με τα ανοιχτά μέρη από τα ανεμιστηράκια! Εκεί έχουμε το φαινόμενο η σκόνη εξαιτίας εισαγωγής - εξαγωγής αέρα να έχει συσσωρευτεί και να έχει σχηματίσει κομμάτια. Προσεκτικά προσπαθούμε να αφαιρέσουμε ότι μπορούμε - αν δεν μπορούμε τα υπόλοιπα θα τα κανονίσουμε με τον εσωτερικό καθαρισμό! Επαναλαμβάνω όχι πίεση, χωρίς ρεύμα!!!!

TEST: Να ξέρεις ότι γέρασες αν …ξέρεις την απάντηση!

Ένα πολύ απλό και διασκεδαστικό τεστ ηλικίας.


Άν γνωρίζεις την απάντηση σημαίνει ότι μάλλον τα ‘χεις τα χρονάκια σου!




Πως σχετίζονται τ’αντικείμενα που βλέπεις στην φωτογραφία;

Εντυπωσιακοί πίνακες 4D!

Όσο «ρεαλιστικά» και αν σας φαίνονται αυτά τα απίστευτα έργα τέχνης, είναι απλώς μέρος μιας νέας έκθεσης τεσσάρων διαστάσεων στην επαρχία Jilin της Βορειοανατολικής Κίνας.
Οι καλλιτέχνες χρησιμοποιώντας τεχνικές παρόμοιες με τις διαφημιστικές πινακίδες που βλέπουμε στις άκρες των γηπέδων δίνουν την εντύπωση ότι τα έργα τους αλληλεπιδρούν με το εξωτερικό περιβάλλον. Έτσι  είναι σαν το λιοντάρι να ξεφεύγει από τον πίνακα ή η μύτη του Πινόκιο γίνεται κάθισμα για τους επισκέπτες της έκθεσης.

ΘΕΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΟΥΜΟ (ΒΙΝΤΕΟ)

ΜΙΚΡΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΘΕΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΟΥΜΟ, ΣΤΑΛΜΕΝΟ ΑΠΟ ΦΙΛΟ