Δύο χρόνια θα χρειαστούν για να κατασκευαστεί η εντυπωσιακή γέφυρα του
περιφερειακού δρόμου της Καλαμάτας, στο Νέδοντα, που θα ξεκινήσει έως
τις αρχές Φεβρουαρίου. Στέλεχος του "Μορέα" μίλησε στην "Ε" για
«τεράστιο έργο, που θα έχει ανεξάρτητο εργοτάξιο και θα χρειαστεί τόσο,
όσο σχεδόν όλο το υπόλοιπο έργο του περιφερειακού». Η γέφυρα θα είναι
διπλή όπως στη Στέρνα (πριν τη σήραγγα), μήκους 360 περίπου μέτρων και
ύψους 40 μέτρων. Χθες το πρωί πραγματοποιήθηκε αυτοψία στο χώρο που θα
στηθεί το εργοτάξιο, παρουσία του αντιδημάρχου Χρίστου Ριζά, υπηρεσιακών
παραγόντων του δήμου και μηχανικού του "Μορέα". Ηδη στην περιοχή ξεκίνησαν εργασίες από ιδιοκτήτες, για να απελευθερώσουν τις απαλλοτριωμένες εκτάσεις, εκεί που γεωτρύπανα θα ξεκινήσουν εργασίες για τη θεμελίωση της γέφυρας. Στο έργο του αυτοκινητόδρομου στη Μεσσηνία προχωρούν εντατικά οι εργασίες, με το Μάιο να θεωρείται ως το πιο έγκυρο χρονοδιάγραμμα για την παράδοση του δρόμου από Τσακώνα έως "Πράκτικερ", λόγω των καθυστερήσεων με τα αρχαία στην Ανθεια -αναμένονται σύντομα λύσεις- και της ασφαλούς κατασκευής στο σημείο του βάλτου του Αγίου Φλώρου, μεταξύ των γεφυρών στη νέα και την παλιά κοίτη Παμίσου.
ΑΠΟ http://www.eleftheriaonline.gr
παραγόντων του δήμου και μηχανικού του "Μορέα". Ηδη στην περιοχή ξεκίνησαν εργασίες από ιδιοκτήτες, για να απελευθερώσουν τις απαλλοτριωμένες εκτάσεις, εκεί που γεωτρύπανα θα ξεκινήσουν εργασίες για τη θεμελίωση της γέφυρας. Στο έργο του αυτοκινητόδρομου στη Μεσσηνία προχωρούν εντατικά οι εργασίες, με το Μάιο να θεωρείται ως το πιο έγκυρο χρονοδιάγραμμα για την παράδοση του δρόμου από Τσακώνα έως "Πράκτικερ", λόγω των καθυστερήσεων με τα αρχαία στην Ανθεια -αναμένονται σύντομα λύσεις- και της ασφαλούς κατασκευής στο σημείο του βάλτου του Αγίου Φλώρου, μεταξύ των γεφυρών στη νέα και την παλιά κοίτη Παμίσου.
ΑΠΟ http://www.eleftheriaonline.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου