Ζητείται υπογειοποίηση διάβασης της Αρκαδικής Πύλης
Πραγματοποιήθηκε, όπως είχε ανακοινωθεί, η αυτοψία στο έργο βελτίωσης του οδικού άξονα Λάμπαινα – Αρχαία Μεσσήνη – Αρκαδική Πύλη, που αποτελούν τμήματα της 22ης και 24ης επαρχιακής οδού.
Σε αυτή, εκτός από το δήμαρχο Μεσσήνης Στάθη Αναστασόπουλο, πήραν μέρος ο αντιπεριφερειάρχης Μεσσηνίας Παν. Αλευράς, ο διευθυντής των Τεχνικών Υπηρεσιών, ο προϊστάμενος έργων της Π.Ε. Μεσσηνίας, εκπρόσωποι των ΛΗ’ και 26ης Εφορειών Αρχαιοτήτων, καθώς και ο μελετητής του έργου.
Η αυτοψία έγινε στο πλαίσιο γνωμοδότησης των Εφορειών Αρχαιοτήτων επί της μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων του έργου, προκειμένου να εκδοθεί η έγκριση περιβαλλοντικών όρων, να εγκριθεί η οριστική μελέτη κατασκευής και το έργο να ωριμάσει μελετητικά, ώστε να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ.Υπογειοποίηση διάβασης
της Αρκαδικής Πύλης
Η σκοπιμότητα του έργου στηρίζεται στη βελτίωση των οδικών συνθηκών, στην αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού φόρτου και τέλος στην ευχερή, ασφαλή και άμεση πρόσβαση στον αρχαιολογικό χώρο της Αρχαίας Μεσσήνης και στην Αρκαδική Πύλη. Η περιοχή δέχεται πολυάριθμους επισκέπτες (Έλληνες και ξένους) εξαιτίας της Αρχαίας Μεσσήνης, που είναι μια από τις σημαντικές σε μέγεθος, μορφή και διατήρηση πόλη της αρχαιότητας.
Παράλληλα, ο Δήμος Μεσσήνης έχει δεσμευτεί για την παράδοση της μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του άξονα «Μεσσήνη – Εύα», τμήμα της 7ης Επαρχιακής οδού, προκειμένου και σε αυτό το τμήμα να εκδοθούν οι περιβαλλοντικοί όροι και να είναι έτοιμο προς ένταξη στο ΕΣΠΑ. Όπως επισήμανε ο δήμαρχος Μεσσήνης, στη χθεσινή του συνέντευξη Τύπου, θα είμαστε έτοιμοι να παραδώσουμε τη μελέτη στις προθεσμίες που έχουν τεθεί, δηλαδή εντός του τρέχοντος μηνός.
Ακολούθως, ο κ. Αναστασόπουλος τόνισε ότι στο σχεδιασμό του όλου έργου «Μεσσήνη – Εύα – Βαλύρα» και «Λάμπαινα – Αρχαία Μεσσήνη- Αρκαδική Πύλη», θα πρέπει να συμπεριληφθεί και η υπογειοποίηση της διάβασης της Αρκαδικής Πύλης. Είναι έργο που υπάρχει στην προμελέτη και όπως ανέφερε και ο κ. Αλευράς, θα πρέπει να εκπονηθεί και η οριστική του μελέτη, διαφορετικά θα είναι ημιτελές. Έτσι δε θα ξαναπεράσουν ποτέ πια από το σημαντικό αυτό μνημείο οχήματα βαρέως τύπου (νταλίκες, χωματουργικά μηχανήματα).
Διαπλάτυνση γέφυρας Παμίσου
Ο δήμαρχος Μεσσήνης ανέφερε, επίσης, ότι ο Δήμος θεωρεί επιβεβλημένο να διαπλατυνθεί και η γέφυρα του Παμίσου επί του δρόμου Ασπροχώματος – Πύλου, στην είσοδο της Μεσσήνης. Προς τούτο, αποκάλυψε ότι προτίθεται να αξιοποιήσει την προσφορά ειδικού μελετητή, φίλου του προέδρου του εν Αθήναις Συλλόγου απανταχού Νησιωτών «Ο Πάμισος», ώστε και με τις υπηρεσίες του Δήμου να εκπονηθεί η συγκεκριμένη μελέτη διαπλάτυνσης της γέφυρας, καθώς και οι υποστηρικτικές της μελέτες.
Είναι απαραίτητο και αυτό το έργο να προστεθεί στο σύνολο των μελετών «Μεσσήνη – Εύα – Βαλύρα» και «Λάμπαινα – Αρχαία Μεσσήνη- Αρκαδική Πύλη», ώστε να ενταχθεί προς χρηματοδότηση στο ΕΣΠΑ. «Θεωρούμε ότι είναι απαραίτητο να αυξηθεί το διαθέσιμο πλάτος κυκλοφορίας στη θέση αυτή για να αποφευχθούν συχνά ατυχήματα που συμβαίνουν στο συγκεκριμένο σημείο και προς την κατεύθυνση αυτή θα συνεργαστούμε στο αμέσως επόμενο διάστημα με την Περιφερειακή Ενότητα Μεσσηνίας», κατέληξε.
Του Χάρη Χαραλαμπόπουλου
ΑΠΟ http://www.tharrosnews.gr
Πραγματοποιήθηκε, όπως είχε ανακοινωθεί, η αυτοψία στο έργο βελτίωσης του οδικού άξονα Λάμπαινα – Αρχαία Μεσσήνη – Αρκαδική Πύλη, που αποτελούν τμήματα της 22ης και 24ης επαρχιακής οδού.
Σε αυτή, εκτός από το δήμαρχο Μεσσήνης Στάθη Αναστασόπουλο, πήραν μέρος ο αντιπεριφερειάρχης Μεσσηνίας Παν. Αλευράς, ο διευθυντής των Τεχνικών Υπηρεσιών, ο προϊστάμενος έργων της Π.Ε. Μεσσηνίας, εκπρόσωποι των ΛΗ’ και 26ης Εφορειών Αρχαιοτήτων, καθώς και ο μελετητής του έργου.
Η αυτοψία έγινε στο πλαίσιο γνωμοδότησης των Εφορειών Αρχαιοτήτων επί της μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων του έργου, προκειμένου να εκδοθεί η έγκριση περιβαλλοντικών όρων, να εγκριθεί η οριστική μελέτη κατασκευής και το έργο να ωριμάσει μελετητικά, ώστε να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ.Υπογειοποίηση διάβασης
της Αρκαδικής Πύλης
Η σκοπιμότητα του έργου στηρίζεται στη βελτίωση των οδικών συνθηκών, στην αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού φόρτου και τέλος στην ευχερή, ασφαλή και άμεση πρόσβαση στον αρχαιολογικό χώρο της Αρχαίας Μεσσήνης και στην Αρκαδική Πύλη. Η περιοχή δέχεται πολυάριθμους επισκέπτες (Έλληνες και ξένους) εξαιτίας της Αρχαίας Μεσσήνης, που είναι μια από τις σημαντικές σε μέγεθος, μορφή και διατήρηση πόλη της αρχαιότητας.
Παράλληλα, ο Δήμος Μεσσήνης έχει δεσμευτεί για την παράδοση της μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του άξονα «Μεσσήνη – Εύα», τμήμα της 7ης Επαρχιακής οδού, προκειμένου και σε αυτό το τμήμα να εκδοθούν οι περιβαλλοντικοί όροι και να είναι έτοιμο προς ένταξη στο ΕΣΠΑ. Όπως επισήμανε ο δήμαρχος Μεσσήνης, στη χθεσινή του συνέντευξη Τύπου, θα είμαστε έτοιμοι να παραδώσουμε τη μελέτη στις προθεσμίες που έχουν τεθεί, δηλαδή εντός του τρέχοντος μηνός.
Ακολούθως, ο κ. Αναστασόπουλος τόνισε ότι στο σχεδιασμό του όλου έργου «Μεσσήνη – Εύα – Βαλύρα» και «Λάμπαινα – Αρχαία Μεσσήνη- Αρκαδική Πύλη», θα πρέπει να συμπεριληφθεί και η υπογειοποίηση της διάβασης της Αρκαδικής Πύλης. Είναι έργο που υπάρχει στην προμελέτη και όπως ανέφερε και ο κ. Αλευράς, θα πρέπει να εκπονηθεί και η οριστική του μελέτη, διαφορετικά θα είναι ημιτελές. Έτσι δε θα ξαναπεράσουν ποτέ πια από το σημαντικό αυτό μνημείο οχήματα βαρέως τύπου (νταλίκες, χωματουργικά μηχανήματα).
Διαπλάτυνση γέφυρας Παμίσου
Ο δήμαρχος Μεσσήνης ανέφερε, επίσης, ότι ο Δήμος θεωρεί επιβεβλημένο να διαπλατυνθεί και η γέφυρα του Παμίσου επί του δρόμου Ασπροχώματος – Πύλου, στην είσοδο της Μεσσήνης. Προς τούτο, αποκάλυψε ότι προτίθεται να αξιοποιήσει την προσφορά ειδικού μελετητή, φίλου του προέδρου του εν Αθήναις Συλλόγου απανταχού Νησιωτών «Ο Πάμισος», ώστε και με τις υπηρεσίες του Δήμου να εκπονηθεί η συγκεκριμένη μελέτη διαπλάτυνσης της γέφυρας, καθώς και οι υποστηρικτικές της μελέτες.
Είναι απαραίτητο και αυτό το έργο να προστεθεί στο σύνολο των μελετών «Μεσσήνη – Εύα – Βαλύρα» και «Λάμπαινα – Αρχαία Μεσσήνη- Αρκαδική Πύλη», ώστε να ενταχθεί προς χρηματοδότηση στο ΕΣΠΑ. «Θεωρούμε ότι είναι απαραίτητο να αυξηθεί το διαθέσιμο πλάτος κυκλοφορίας στη θέση αυτή για να αποφευχθούν συχνά ατυχήματα που συμβαίνουν στο συγκεκριμένο σημείο και προς την κατεύθυνση αυτή θα συνεργαστούμε στο αμέσως επόμενο διάστημα με την Περιφερειακή Ενότητα Μεσσηνίας», κατέληξε.
Του Χάρη Χαραλαμπόπουλου
ΑΠΟ http://www.tharrosnews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου