Την απελευθέρωση γραμμών των υπεραστικών ΚΤΕΛ, που θα εξυπηρετούνται από
ιδιώτες λεωφορειούχους χωρίς περιορισμούς στη διαμόρφωση των κομίστρων,
προβλέπει το σχέδιο νόμου για την αναδιάρθρωση των ΚΤΕΛ που ετοίμασε το
υπουργείο Μεταφορών.
Οπως ανακοίνωσε χθες στη Γενική Συνέλευση του .....
Συνδέσμου των Ελληνικών Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (ΗΑΤΤΑ) ο υπουργός Μεταφορών Κωστής Χατζηδάκης, στόχοι του νομοσχεδίου είναι η απελευθέρωση των ΚΤΕΛ να
ολοκληρωθεί εντός του 2015, αντί του 2019 που προβλεπόταν αρχικά, και να «εξασφαλιστούν ποιοτικές και οικονομικά βιώσιμες μεταφορές, ακόμα και για τις πλέον απομακρυσμένες περιοχές».
Ειδικότερα, το νομοσχέδιο που αναμένεται να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση τις επόμενες ημέρες, προβλέπει τον διαχωρισμό των γραμμών των ΚΤΕΛ σε κερδοφόρες και άγονες, ενώ ανοίγει παράθυρο και για εκχώρηση έργου των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας στα ΚΤΕΛ. Το σύνολο των σημερινών γραμμών των ΚΤΕΛ θα ενταχθεί πλέον σε τρεις κατηγορίες, κυρίως με γεωγραφικά κριτήρια, με ευθύνη της Ανώτατης Συγκοινωνιακής Αρχής, που συστήνεται για τον σκοπό αυτό.
- Αγονες και επιδοτούμενες από το κράτος γραμμές, με αποκλειστικό δικαίωμα εκμετάλλευσης, στο πλαίσιο της υποχρέωσης παροχής δημόσιας υπηρεσίας.
- Γραμμές χωρίς κρατική επιδότηση και με αποκλειστικό δικαίωμα χρήσης.
- Πλήρως απελευθερωμένες γραμμές χωρίς δικαίωμα αποκλειστικής εκμετάλλευσης, στις οποίες η τιμολογιακή πολιτική θα ορίζεται από τους κανόνες της ελεύθερης αγοράς.
ΠΗΓΗ Τα Νέα online
ΑΠΟ http://filiatranews.blogspot.gr
Οπως ανακοίνωσε χθες στη Γενική Συνέλευση του .....
Συνδέσμου των Ελληνικών Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (ΗΑΤΤΑ) ο υπουργός Μεταφορών Κωστής Χατζηδάκης, στόχοι του νομοσχεδίου είναι η απελευθέρωση των ΚΤΕΛ να
ολοκληρωθεί εντός του 2015, αντί του 2019 που προβλεπόταν αρχικά, και να «εξασφαλιστούν ποιοτικές και οικονομικά βιώσιμες μεταφορές, ακόμα και για τις πλέον απομακρυσμένες περιοχές».
Ειδικότερα, το νομοσχέδιο που αναμένεται να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση τις επόμενες ημέρες, προβλέπει τον διαχωρισμό των γραμμών των ΚΤΕΛ σε κερδοφόρες και άγονες, ενώ ανοίγει παράθυρο και για εκχώρηση έργου των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας στα ΚΤΕΛ. Το σύνολο των σημερινών γραμμών των ΚΤΕΛ θα ενταχθεί πλέον σε τρεις κατηγορίες, κυρίως με γεωγραφικά κριτήρια, με ευθύνη της Ανώτατης Συγκοινωνιακής Αρχής, που συστήνεται για τον σκοπό αυτό.
- Αγονες και επιδοτούμενες από το κράτος γραμμές, με αποκλειστικό δικαίωμα εκμετάλλευσης, στο πλαίσιο της υποχρέωσης παροχής δημόσιας υπηρεσίας.
- Γραμμές χωρίς κρατική επιδότηση και με αποκλειστικό δικαίωμα χρήσης.
- Πλήρως απελευθερωμένες γραμμές χωρίς δικαίωμα αποκλειστικής εκμετάλλευσης, στις οποίες η τιμολογιακή πολιτική θα ορίζεται από τους κανόνες της ελεύθερης αγοράς.
ΠΗΓΗ Τα Νέα online
ΑΠΟ http://filiatranews.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου