Πλήρως κατατοπιστικό το ρεπορτάζ του “Θαρρους” για τον
αυτοκινητόδρομο στην Τσακώνα μετα την αυτοψία που έκανε στο σημείο ο
δημοσιογράφος Χαρης Χαραλαμπόπουλος. Γραφει ο καλός συνάδελφος:
Ολοένα και πιο εντυπωσιακό, όσο περνούν οι ημέρες, γίνεται το έργο κατασκευής της μεγάλης μεταλλικής γέφυρας Τ4 στο τμήμα του δρόμου Παραδείσια – Τσακώνα, που με την παράκαμψη η οποία ετοιμάζεται θα δοθεί στην κυκλοφορία μέσα στο Σεπτέμβριο, σχεδόν ένα μήνα μετά τις μέχρι τώρα εξαγγελίες. Η καθυστέρηση οφείλεται στο γεγονός ότι η παράκαμψη, συνολικού μήκους 900 μέτρων περίπου, είχε μελετηθεί μόνο για τη διέλευση μικρών οχημάτων (εκτός φορτηγών, λεωφορείων κ.λπ.), αλλά το αρμόδιο υπουργείο έκρινε πως θα πρέπει να προβλεφθεί και η διέλευση
των μεγάλων, οπότε είναι αναγκαίο να εκτελεστούν κάποιες διαπλατύνσεις σε σημεία με μικρή ακτίνα.
Καλώς εχόντων των πραγμάτων, ο δρόμος θα παραδοθεί ολοκληρωμένος (με τη γέφυρα) στην κυκλοφορία το ερχόμενο καλοκαίρι.
Κι όταν αυτό συμβεί, το ταξίδι από Αθήνα προς Καλαμάτα ή και το αντίστροφο, θα συντομευτεί πολύ και η διαδρομή θα είναι κατά πολύ ασφαλέστερη σε σχέση με σήμερα.
Το
«Θάρρος» βρέθηκε στο χώρο του εργοταξίου και ξεναγήθηκε στις
εγκαταστάσεις από το διευθυντή έργου Νικ. Ντονά. Είδαμε το έργο να
εξελίσσεται κανονικά, μετά την ένταξή του και τη χρηματοδότησή του από
το ΕΣΠΑ, ο δε δρόμος από τα Παραδείσια έως τη γέφυρα και από εκεί έως
την Τσακώνα είναι σχεδόν ολοκληρωμένος και απομένουν κάποιες
λεπτομέρειες. Είδαμε ακόμη την κατασκευή της παράκαμψης, αλλά και την
ανύψωση του μεσόβαθρου της γέφυρας. Πληροφορηθήκαμε, επίσης, ότι το κόστος κατασκευής
της παράκαμψης υπολογίζεται σε 1,5 εκατ. ευρώ περίπου, ενώ αν
συνυπολογιστεί το λειτουργικό κόστος (παρακολούθηση κ.λπ.) ανέρχεται σε
2,5 εκατ. ευρώ.
Ολοένα και πιο εντυπωσιακό, όσο περνούν οι ημέρες, γίνεται το έργο κατασκευής της μεγάλης μεταλλικής γέφυρας Τ4 στο τμήμα του δρόμου Παραδείσια – Τσακώνα, που με την παράκαμψη η οποία ετοιμάζεται θα δοθεί στην κυκλοφορία μέσα στο Σεπτέμβριο, σχεδόν ένα μήνα μετά τις μέχρι τώρα εξαγγελίες. Η καθυστέρηση οφείλεται στο γεγονός ότι η παράκαμψη, συνολικού μήκους 900 μέτρων περίπου, είχε μελετηθεί μόνο για τη διέλευση μικρών οχημάτων (εκτός φορτηγών, λεωφορείων κ.λπ.), αλλά το αρμόδιο υπουργείο έκρινε πως θα πρέπει να προβλεφθεί και η διέλευση
των μεγάλων, οπότε είναι αναγκαίο να εκτελεστούν κάποιες διαπλατύνσεις σε σημεία με μικρή ακτίνα.
Καλώς εχόντων των πραγμάτων, ο δρόμος θα παραδοθεί ολοκληρωμένος (με τη γέφυρα) στην κυκλοφορία το ερχόμενο καλοκαίρι.
Κι όταν αυτό συμβεί, το ταξίδι από Αθήνα προς Καλαμάτα ή και το αντίστροφο, θα συντομευτεί πολύ και η διαδρομή θα είναι κατά πολύ ασφαλέστερη σε σχέση με σήμερα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου