Σε συνάντηση του κου Καρνέση, διευθυντή στο υπουργείο Υποδομών για τα
έργα των αυτοκινητοδρόμων της Μεσσηνίας και της Πελοποννήσου, με τον
αντιπεριφερειάρχη
Μεσσηνίας Παναγιώτη Αλευρά, ο κ. Καρνέσης σημείωσε για την Ολυμπία Οδό, ότι βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις με τους παραχωρησιούχους για να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα των συμβάσεων και των έργων (των μεγάλων οδικών αξόνων της χώρας) και παρατήρησε:
«Στόχος του υπουργείου είναι να κατασκευαστεί το σύνολο των έργων. Θα δούμε πόσο αυτό είναι εφικτό. Είναι 30 χρόνια η σύμβαση. Μπορεί να κατασκευαστούν σταδιακά τα έργα. Υπάρχει τακτική
συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Το ΕΣΠΑ ακουμπάει στις συμβάσεις παραχώρησης». Ξεκαθάρισε ότι η δικαστική απόφαση αφορά όλο το κομμάτι της Ζαχάρως, 25 χιλιόμετρα, και όχι μόνο τη διάβαση Καϊάφα.
Σημείωσε ότι «είναι στρατηγικής σημασίας το Καλό Νερό - Τσακώνα και πρέπει να κατασκευαστεί. Βρίσκεται σε διαδικασία έγκρισης περιβαλλοντικών όρων. Εχουν προχωρήσει οι απαλλοτριώσεις, είναι ώριμο». Παρατήρησε πως «πρέπει να δούμε πώς θα εφαρμοστεί η μηδενική λύση» κι επεσήμανε: «Είναι φαραωνικό και μη περιβαλλοντικό έργο, εκτός πραγματικότητας η ανατολική χάραξη της Ολυμπίας Οδού στον Καϊάφα».
Ο Παν. Αλευράς αναφέρθηκε στην πίεση της Περιφέρειας να κατασκευαστεί ο περιφερειακός της Καλαμάτας και ανέφερε: «Μπορεί να ολοκληρωθεί η Ολυμπία Οδός, αν το πιστέψουμε. Το θέλει η Ευρωπαϊκή Ενωση». Και ζήτησε την κατασκευή ολόκληρου του έργου με τη μηδενική λύση στον Καϊάφα.
Μεσσηνίας Παναγιώτη Αλευρά, ο κ. Καρνέσης σημείωσε για την Ολυμπία Οδό, ότι βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις με τους παραχωρησιούχους για να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα των συμβάσεων και των έργων (των μεγάλων οδικών αξόνων της χώρας) και παρατήρησε:
«Στόχος του υπουργείου είναι να κατασκευαστεί το σύνολο των έργων. Θα δούμε πόσο αυτό είναι εφικτό. Είναι 30 χρόνια η σύμβαση. Μπορεί να κατασκευαστούν σταδιακά τα έργα. Υπάρχει τακτική
συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Το ΕΣΠΑ ακουμπάει στις συμβάσεις παραχώρησης». Ξεκαθάρισε ότι η δικαστική απόφαση αφορά όλο το κομμάτι της Ζαχάρως, 25 χιλιόμετρα, και όχι μόνο τη διάβαση Καϊάφα.
Σημείωσε ότι «είναι στρατηγικής σημασίας το Καλό Νερό - Τσακώνα και πρέπει να κατασκευαστεί. Βρίσκεται σε διαδικασία έγκρισης περιβαλλοντικών όρων. Εχουν προχωρήσει οι απαλλοτριώσεις, είναι ώριμο». Παρατήρησε πως «πρέπει να δούμε πώς θα εφαρμοστεί η μηδενική λύση» κι επεσήμανε: «Είναι φαραωνικό και μη περιβαλλοντικό έργο, εκτός πραγματικότητας η ανατολική χάραξη της Ολυμπίας Οδού στον Καϊάφα».
Ο Παν. Αλευράς αναφέρθηκε στην πίεση της Περιφέρειας να κατασκευαστεί ο περιφερειακός της Καλαμάτας και ανέφερε: «Μπορεί να ολοκληρωθεί η Ολυμπία Οδός, αν το πιστέψουμε. Το θέλει η Ευρωπαϊκή Ενωση». Και ζήτησε την κατασκευή ολόκληρου του έργου με τη μηδενική λύση στον Καϊάφα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου