Το έργο βελτίωσης του δρόμου Ριζόμυλος - Κορώνη στο τμήμα Τζάνε -
Καλαμάκι είναι πολύ σημαντικό, αλλά η ένταξή του στο ΕΣΠΑ δεν είναι
ακόμα σίγουρη. Για να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ, στο πρόγραμμα της Περιφέρειας,
πρέπει να μειωθεί το κόστος, ο προϋπολογισμός του. Για το λόγο αυτό
εξετάζεται και η εναλλακτική λύση της ένταξής του στο τομεακό του
υπουργείου Υποδομών.
Σύμφωνα με πληροφορίες μας, το συνολικό κόστος
του έργου μαζί με τις απαλλοτριώσεις, μετά την επικαιροποίηση των
μελετών, υπολογίζεται στα 23 εκ. ευρώ. Ποσό που θεωρείται πολύ μεγάλο
για ένα δρόμο μήκους 7,5 χιλιομέτρων, παρότι στο μεγαλύτερο μέρος του
αφορά καινούργια χάραξη με τις παρακάμψεις
Πεταλιδίου και Τζάνε.
Από τις αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας Πελοποννήσου εξετάζονται λύσεις για να μειωθεί το κόστος υλοποίησης του έργου, χωρίς να υποβαθμιστεί η ποιότητά του. Ερευνώνται, επίσης, όλα τα πιθανά χρηματοδοτικά εργαλεία και η περίπτωση της ένταξής του στο τομεακό πρόγραμμα του υπουργείου Υποδομών, αφού οι οικονομικές δυνατότητες του ΠΕΠ του ΕΣΠΑ είναι συγκεκριμένες και περιορισμένες.
Εκτιμάται ότι θα είναι ένα από τα πιο δύσκολα έργα που προγραμματίζεται να υλοποιηθούν από την Περιφέρεια μέσω του ΕΣΠΑ, λόγω των απαλλοτριώσεων που θα πρέπει να ολοκληρωθούν πριν από την έναρξη των εργασιών.
Να υπενθυμίσουμε -καθώς τις δύο τελευταίες μέρες(!) αναρτήθηκε στη "Διαύγεια" η σχετική απόφαση- ότι το Περιφερειακό Συμβούλιο στις 20 Ιουνίου του 2011 είχε εγκρίνει τις μελέτες του έργου, όπως αναφέρονταν στην εισήγηση του περιφερειάρχη Πέτρου Τατούλη, και την πρόταση ένταξης του έργου προϋπολογισμού 18 εκ. ευρώ στο ΔΕΠΙΝ/ΕΣΠΑ. Οσον αφορά τις απαλλοτριώσεις, στην εισήγηση αναφερόταν ότι «έχει συνταχθεί διάγραμμα απαλλοτρίωσης και κτηματολογικός πίνακας σε όλο το μήκος και έχει γίνει δέσμευση της ζώνης απαλλοτρίωσης με την υπ. αριθμ. 2226/14-4-2009 απόφαση νομάρχη Μεσσηνίας. Εκτιμώμενο κόστος απαλλοτρίωσης 2 εκ. ευρώ».
Τέλος, να επισημάνουμε ότι, με δήλωσή της στο Περιφερειακό Συμβούλιο, η αρμόδια αντιπεριφερειάρχης Ντίνα Νικολάκου είχε δεσμευτεί ότι το έργο αυτό θα είχε δημοπρατηθεί μέχρι τις... 15 Οκτωβρίου του 2011.
ΑΠΟ http://www.eleftheriaonline.gr
Πεταλιδίου και Τζάνε.
Από τις αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας Πελοποννήσου εξετάζονται λύσεις για να μειωθεί το κόστος υλοποίησης του έργου, χωρίς να υποβαθμιστεί η ποιότητά του. Ερευνώνται, επίσης, όλα τα πιθανά χρηματοδοτικά εργαλεία και η περίπτωση της ένταξής του στο τομεακό πρόγραμμα του υπουργείου Υποδομών, αφού οι οικονομικές δυνατότητες του ΠΕΠ του ΕΣΠΑ είναι συγκεκριμένες και περιορισμένες.
Εκτιμάται ότι θα είναι ένα από τα πιο δύσκολα έργα που προγραμματίζεται να υλοποιηθούν από την Περιφέρεια μέσω του ΕΣΠΑ, λόγω των απαλλοτριώσεων που θα πρέπει να ολοκληρωθούν πριν από την έναρξη των εργασιών.
Να υπενθυμίσουμε -καθώς τις δύο τελευταίες μέρες(!) αναρτήθηκε στη "Διαύγεια" η σχετική απόφαση- ότι το Περιφερειακό Συμβούλιο στις 20 Ιουνίου του 2011 είχε εγκρίνει τις μελέτες του έργου, όπως αναφέρονταν στην εισήγηση του περιφερειάρχη Πέτρου Τατούλη, και την πρόταση ένταξης του έργου προϋπολογισμού 18 εκ. ευρώ στο ΔΕΠΙΝ/ΕΣΠΑ. Οσον αφορά τις απαλλοτριώσεις, στην εισήγηση αναφερόταν ότι «έχει συνταχθεί διάγραμμα απαλλοτρίωσης και κτηματολογικός πίνακας σε όλο το μήκος και έχει γίνει δέσμευση της ζώνης απαλλοτρίωσης με την υπ. αριθμ. 2226/14-4-2009 απόφαση νομάρχη Μεσσηνίας. Εκτιμώμενο κόστος απαλλοτρίωσης 2 εκ. ευρώ».
Τέλος, να επισημάνουμε ότι, με δήλωσή της στο Περιφερειακό Συμβούλιο, η αρμόδια αντιπεριφερειάρχης Ντίνα Νικολάκου είχε δεσμευτεί ότι το έργο αυτό θα είχε δημοπρατηθεί μέχρι τις... 15 Οκτωβρίου του 2011.
ΑΠΟ http://www.eleftheriaonline.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου