06/03/2018
Η αγορά, οι τάσεις και φυσικά οι επιθυμίες των αγοραστών αλλάζουν τα δεδομένα και στην αυτοκίνηση. Έτσι αυτοκινητικά «κάστρα» αναμένεται να εξαφανιστούν από την αγορά, όπως το
ιστορικό Ford Fiesta το οποίο όλα δείχνουν πως θα μπει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες που αντλήσαμε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, η Ford έχει αποφασίσει να τερματίσει την εμπορική καριέρα του Fiesta, με την υπάρχουσα έβδομη γενιά πιθανότατα, να είναι και η τελευταία. Ο λόγος είναι ότι -παρά τις σχετικά καλές πωλήσεις- το αυτοκίνητο δεν αφήνει κέρδη στην εταιρεία, σε αντίθεση με το Ecosport το οποίο ποιοτικά είναι υποδεέστερο, δηλαδή έχει χαμηλότερο κόστος κατασκευής οπότε και μεγαλύτερο κέρδος.
Από την άλλη η Ford δε συνεργάζεται με κάποια άλλη αυτοκινητοβιομηχανία στην ανάπτυξη και παραγωγή του Ford Fiesta, κάτι που ανεβάζει τα κόστη με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να βγαίνει εκτός ανταγωνισμού και τιμολογιακά, χωρίς αυτό να δικαιολογείται τεχνολογικά (το Fiesta έχει πλαίσιο του 2007, κινητήρες 7ετίας κ.α. – αναλυτικά σε επόμενο ρεπορτάζ).
Άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες καταφέρνουν οικονομίες κλίμακος σε μοντέλα ευρείας παραγωγής και πωλήσεων, όπως για παράδειγμα η Renault – Nissan με Clio – Micra, το VW γκρουπ με Polo – Fabia – Ibiza, οι Hyundai-Kia με i10 – Picanto, οι Peugeot – Citroen και σύντομα μαζί και η Opel με 208 – C3 και το νέο Corsa κλπ.
Η απόφαση για να σταματήσει το Fiesta μέχρι το 2020 (σε δύο χρόνια) είναι σχεδόν η μόνη λύση για την Ford, παράλληλα και με τις αγοραστικές τάσεις που δείχνουν να υπάρχει μετακίνηση αγοραστών προς τα crossover αυτοκίνητα. Όπως δείχνουν οι πωλήσεις, Fiesta και Ecosport κανιβαλίζονται εμπορικά κάτι που οικονομικά η Ευρωπαϊκή Ford δε θέλει να το υποστεί. Αυτό δεν σημαίνει ότι το Ecosport θα συνεχίσει να υπάρχει, καθώς και τα δύο μοντέλα θα αντικατασταθούν από ένα νέο crossover.
Το τέλος του Fiesta όπως είναι φυσικό δε μπορεί να ανακοινωθεί επίσημα, αφού θα γκρεμίσει τις πωλήσεις ενός μοντέλου που προσφάτως δέχτηκε ένα σχεδιαστικό facelift. Οι φήμες – πληροφορίες έχουν όμως ήδη διαρρεύσει με τους αγοραστές να ανησυχούν για την αξία μεταπώλησης του αυτοκινήτου που θα πληρώσουν σήμερα, αφού σε δύο χρόνια δε θα υπάρχει στην αγορά.
Από την άλλη υπάρχει και η αβεβαιότητα για την επαρκή τεχνική υποστήριξη που θα παρέχει η εταιρεία στους κατόχους Fiesta, με την παραγωγή ανταλλακτικών κλπ, όταν σταματήσει η παραγωγή του. Mέχρι τότε η εταιρεία θα προσπαθήσει να ξε-στοκάρει τα παλιά πλαίσια και τους κινητήρες μέσω νέων εκδόσεων του Fiesta, όπως η Active που θα λανσαριστεί σε λίγο καιρό.
Όλα τα παραπάνω «φρενάρουν» τις πωλήσεις του μοντέλου, κάτι που έχει σημάνει συναγερμό στην Αμερικανική εταιρεία -με έδρα τη Γερμανία…
Αυτό πολύ πιθανό να επιταχύνει τις όποιες εξελίξεις πιο πριν του 2020 δηλαδή…
Για περισσότερα μείνετε συντονισμένοι στο No1 site για το αυτοκίνητο στην Ελλάδα, το οποίο αποκαλύπτει πρώτο τα επόμενα σχέδια των αυτοκινητοβιομηχανιών, στο newsauto.gr
ΑΠΟ http://www.newsauto.gr/
Η αγορά, οι τάσεις και φυσικά οι επιθυμίες των αγοραστών αλλάζουν τα δεδομένα και στην αυτοκίνηση. Έτσι αυτοκινητικά «κάστρα» αναμένεται να εξαφανιστούν από την αγορά, όπως το
ιστορικό Ford Fiesta το οποίο όλα δείχνουν πως θα μπει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες που αντλήσαμε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, η Ford έχει αποφασίσει να τερματίσει την εμπορική καριέρα του Fiesta, με την υπάρχουσα έβδομη γενιά πιθανότατα, να είναι και η τελευταία. Ο λόγος είναι ότι -παρά τις σχετικά καλές πωλήσεις- το αυτοκίνητο δεν αφήνει κέρδη στην εταιρεία, σε αντίθεση με το Ecosport το οποίο ποιοτικά είναι υποδεέστερο, δηλαδή έχει χαμηλότερο κόστος κατασκευής οπότε και μεγαλύτερο κέρδος.
Από την άλλη η Ford δε συνεργάζεται με κάποια άλλη αυτοκινητοβιομηχανία στην ανάπτυξη και παραγωγή του Ford Fiesta, κάτι που ανεβάζει τα κόστη με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να βγαίνει εκτός ανταγωνισμού και τιμολογιακά, χωρίς αυτό να δικαιολογείται τεχνολογικά (το Fiesta έχει πλαίσιο του 2007, κινητήρες 7ετίας κ.α. – αναλυτικά σε επόμενο ρεπορτάζ).
Άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες καταφέρνουν οικονομίες κλίμακος σε μοντέλα ευρείας παραγωγής και πωλήσεων, όπως για παράδειγμα η Renault – Nissan με Clio – Micra, το VW γκρουπ με Polo – Fabia – Ibiza, οι Hyundai-Kia με i10 – Picanto, οι Peugeot – Citroen και σύντομα μαζί και η Opel με 208 – C3 και το νέο Corsa κλπ.
Η απόφαση για να σταματήσει το Fiesta μέχρι το 2020 (σε δύο χρόνια) είναι σχεδόν η μόνη λύση για την Ford, παράλληλα και με τις αγοραστικές τάσεις που δείχνουν να υπάρχει μετακίνηση αγοραστών προς τα crossover αυτοκίνητα. Όπως δείχνουν οι πωλήσεις, Fiesta και Ecosport κανιβαλίζονται εμπορικά κάτι που οικονομικά η Ευρωπαϊκή Ford δε θέλει να το υποστεί. Αυτό δεν σημαίνει ότι το Ecosport θα συνεχίσει να υπάρχει, καθώς και τα δύο μοντέλα θα αντικατασταθούν από ένα νέο crossover.
Το τέλος του Fiesta όπως είναι φυσικό δε μπορεί να ανακοινωθεί επίσημα, αφού θα γκρεμίσει τις πωλήσεις ενός μοντέλου που προσφάτως δέχτηκε ένα σχεδιαστικό facelift. Οι φήμες – πληροφορίες έχουν όμως ήδη διαρρεύσει με τους αγοραστές να ανησυχούν για την αξία μεταπώλησης του αυτοκινήτου που θα πληρώσουν σήμερα, αφού σε δύο χρόνια δε θα υπάρχει στην αγορά.
Από την άλλη υπάρχει και η αβεβαιότητα για την επαρκή τεχνική υποστήριξη που θα παρέχει η εταιρεία στους κατόχους Fiesta, με την παραγωγή ανταλλακτικών κλπ, όταν σταματήσει η παραγωγή του. Mέχρι τότε η εταιρεία θα προσπαθήσει να ξε-στοκάρει τα παλιά πλαίσια και τους κινητήρες μέσω νέων εκδόσεων του Fiesta, όπως η Active που θα λανσαριστεί σε λίγο καιρό.
Όλα τα παραπάνω «φρενάρουν» τις πωλήσεις του μοντέλου, κάτι που έχει σημάνει συναγερμό στην Αμερικανική εταιρεία -με έδρα τη Γερμανία…
Αυτό πολύ πιθανό να επιταχύνει τις όποιες εξελίξεις πιο πριν του 2020 δηλαδή…
Για περισσότερα μείνετε συντονισμένοι στο No1 site για το αυτοκίνητο στην Ελλάδα, το οποίο αποκαλύπτει πρώτο τα επόμενα σχέδια των αυτοκινητοβιομηχανιών, στο newsauto.gr
ΑΠΟ http://www.newsauto.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου