Μελέτες αναβάθμισης της σιδηροδρομικής γραμμής στην Πελοπόννησο
σχεδιάζει η ΕΡΓΟΣΕ,
συμπεριλαμβάνοντας και την Ηλέια στον σχεδιασμό.
Η ΕΡΓΟΣΕ ετοιμάζει μελέτη κανονικοποίησης και αναβάθμισης της γραμμής Αλφειός-Κυπαρισσία-Καλαμάτα με κόστος 2 εκατ. ευρώ.
Επίσης, στο πλάνο συμπεριλαμβάνονται και οι γραμμές Καβάσιλα-Πάτρα (κόστος 3 εκατ. ευρώ) και Καβάσιλα-Ολυμπία (κόστος 2 εκατ. ευρώ).
Σε ό,τι αφορά την Αχαΐα, η σιδηροδρομική γραμμή Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος δημοπρατείται σύντομα και αναμένεται να είναι έτοιμη το 2016.
Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών, δηλαδή περί τα τέλη του 2016, υπολογίζεται ότι η διαδρομή του τρένου στο τμήμα Αθήνα-Αίγιο θα πραγματοποιείται σε μία ώρα και 35 λεπτά, ενώ η απόσταση Αθήνα –Πάτρα θα καλύπτεται σε μία ώρα και 55 λεπτά.
Πηγή: euro2day.gr
ΑΠΟ http://www.patrisnews.com
συμπεριλαμβάνοντας και την Ηλέια στον σχεδιασμό.
Η ΕΡΓΟΣΕ ετοιμάζει μελέτη κανονικοποίησης και αναβάθμισης της γραμμής Αλφειός-Κυπαρισσία-Καλαμάτα με κόστος 2 εκατ. ευρώ.
Επίσης, στο πλάνο συμπεριλαμβάνονται και οι γραμμές Καβάσιλα-Πάτρα (κόστος 3 εκατ. ευρώ) και Καβάσιλα-Ολυμπία (κόστος 2 εκατ. ευρώ).
Σε ό,τι αφορά την Αχαΐα, η σιδηροδρομική γραμμή Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος δημοπρατείται σύντομα και αναμένεται να είναι έτοιμη το 2016.
Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών, δηλαδή περί τα τέλη του 2016, υπολογίζεται ότι η διαδρομή του τρένου στο τμήμα Αθήνα-Αίγιο θα πραγματοποιείται σε μία ώρα και 35 λεπτά, ενώ η απόσταση Αθήνα –Πάτρα θα καλύπτεται σε μία ώρα και 55 λεπτά.
Πηγή: euro2day.gr
ΑΠΟ http://www.patrisnews.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου