Συνεχίζονται
με ταχείς ρυθμούς οι εργασίες θεμελίωσης της μεγάλης γέφυρας στο
Νέδοντα (360Χ45 μέτρα), η οποία αποτελεί κεντρικό στοιχείο του
περιμετρικού δακτυλίου Καλαμάτας.
Χθες, μάλιστα, έγιναν και οι πρώτες παρεμβάσεις για την κατασκευή του μεσόβαθρου. Τα εργοτάξια του «ΜΟΡΕΑ» βρίσκονται σε πλήρη ανάπτυξη κι έτσι το έργο, χωρίς προβλήματα από τις απαλλοτριώσεις και τη χρηματοδότηση, προχωρά, με ορίζοντα ολοκλήρωσης τα τέλη του 2013.
Από νωρίς χθες το πρωί τα μηχανήματα είχαν πιάσει δουλειά και το μεγάλο τρυπάνι της εταιρείας ξεκίνησε τη φάση της πασσάλωσης για το μεσόβαθρο Μ2. Όπως αναφέρθηκε από ανθρώπους της αναδόχου εταιρείας, οι συγκεκριμένες εργασίες σηματοδοτούν την έναρξη ουσιαστικά του περιμετρικού δακτυλίου της
Καλαμάτας.
Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με δημοσιεύματα στον αθηναϊκό Τύπο, θετικές προσδοκίες δημιουργούνται και για την τύχη του επόμενου μεγάλου οδικού έργου για τη Μεσσηνία, της «Ολυμπίας Οδού». Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, «ζήτημα μηνών καθίσταται πλέον η επανεκκίνηση και επαναχρηματοδότηση των μεγάλων οδικών έργων που κατασκευάζονται στη χώρα μας με συμβάσεις παραχώρησης. Στα ευρωπαϊκά fora εξελίσσεται θετικά η προσπάθεια δημιουργίας Μηχανισμού Χρηματοοικονομικού Κινδύνου, μέσω του οποίου θα καταστεί δυνατή η μόχλευση πόρων υπέρ των μεγάλων έργων.
Η δημιουργία του Μηχανισμού αποτελεί πρόκληση για την Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς είναι η πρώτη φορά στην κοινοτική ιστορία που επιχειρείται εγχείρημα τέτοιων μεγεθών. Και αυτό συμβαίνει διότι, πέρα από την Ελλάδα, πολλά κράτη - μέλη αντιμετωπίζουν χρηματοδοτικά προβλήματα για την ανάπτυξη υποδομών, καθιστάμενα έτσι φυσικοί σύμμαχοι της ελληνικής προσπάθειας».
Του Αντώνη Πετρόγιαννη
ΑΠΟ http://www.tharrosnews.gr
Χθες, μάλιστα, έγιναν και οι πρώτες παρεμβάσεις για την κατασκευή του μεσόβαθρου. Τα εργοτάξια του «ΜΟΡΕΑ» βρίσκονται σε πλήρη ανάπτυξη κι έτσι το έργο, χωρίς προβλήματα από τις απαλλοτριώσεις και τη χρηματοδότηση, προχωρά, με ορίζοντα ολοκλήρωσης τα τέλη του 2013.
Από νωρίς χθες το πρωί τα μηχανήματα είχαν πιάσει δουλειά και το μεγάλο τρυπάνι της εταιρείας ξεκίνησε τη φάση της πασσάλωσης για το μεσόβαθρο Μ2. Όπως αναφέρθηκε από ανθρώπους της αναδόχου εταιρείας, οι συγκεκριμένες εργασίες σηματοδοτούν την έναρξη ουσιαστικά του περιμετρικού δακτυλίου της
Καλαμάτας.
Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με δημοσιεύματα στον αθηναϊκό Τύπο, θετικές προσδοκίες δημιουργούνται και για την τύχη του επόμενου μεγάλου οδικού έργου για τη Μεσσηνία, της «Ολυμπίας Οδού». Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, «ζήτημα μηνών καθίσταται πλέον η επανεκκίνηση και επαναχρηματοδότηση των μεγάλων οδικών έργων που κατασκευάζονται στη χώρα μας με συμβάσεις παραχώρησης. Στα ευρωπαϊκά fora εξελίσσεται θετικά η προσπάθεια δημιουργίας Μηχανισμού Χρηματοοικονομικού Κινδύνου, μέσω του οποίου θα καταστεί δυνατή η μόχλευση πόρων υπέρ των μεγάλων έργων.
Η δημιουργία του Μηχανισμού αποτελεί πρόκληση για την Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς είναι η πρώτη φορά στην κοινοτική ιστορία που επιχειρείται εγχείρημα τέτοιων μεγεθών. Και αυτό συμβαίνει διότι, πέρα από την Ελλάδα, πολλά κράτη - μέλη αντιμετωπίζουν χρηματοδοτικά προβλήματα για την ανάπτυξη υποδομών, καθιστάμενα έτσι φυσικοί σύμμαχοι της ελληνικής προσπάθειας».
Του Αντώνη Πετρόγιαννη
ΑΠΟ http://www.tharrosnews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου