"Ξανάνοιξε" ο εθνικός δρόμος Τρίπολης - Καλαμάτας στο Δερβένι από τις
τελευταίες συνεχείς βροχοπτώσεις και η απειλή αποκλεισμού της Μεσσηνίας
επανέρχεται. Και αυτό γιατί η παλιά εθνική οδός εξακολουθεί να είναι ο
μοναδικός -ανθρώπινος- δρόμος επικοινωνίας της Μεσσηνίας με την Αρκαδία.
Το πρόβλημα έχει εντοπιστεί τις τελευταίες ημέρες και κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά αν το φαινόμενο θα έχει εξέλιξη και ποια αυτή θα είναι. Η συγκεκριμένη επικίνδυνη κατάσταση καταγράφεται κάθε χειμώνα τα 2 - 3 τελευταία χρόνια, έχει συνταχθεί μελέτη αντιμετώπισης, προστασίας από την κατολίσθηση, αλλά υπάρχει αδιαφορία από τις αρμόδιες αρχές (υπουργείο Υποδομών και Περιφέρεια Πελοποννήσου) και το έργο δεν υλοποιείται. Το έργο
προβλέπει φρεατοπασσάλους και το κόστος υπολογίζεται στο 1,5 με 2 εκ. ευρώ. Και παρά τις διαβεβαιώσεις που είχαν δοθεί, η εκτέλεσή του ξεχάστηκε. Μάλιστα, η κοινοπραξία που αποκαθιστά το νέο τμήμα του δρόμου Παραδείσια - Τσακώνα, έχει διαπλατύνει το δρόμο στο συγκεκριμένο σημείο, ώστε όταν γίνεται το έργο, να μη διακοπεί η κυκλοφορία.
ΑΠΟ http://www.eleftheriaonline.gr
Το πρόβλημα έχει εντοπιστεί τις τελευταίες ημέρες και κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά αν το φαινόμενο θα έχει εξέλιξη και ποια αυτή θα είναι. Η συγκεκριμένη επικίνδυνη κατάσταση καταγράφεται κάθε χειμώνα τα 2 - 3 τελευταία χρόνια, έχει συνταχθεί μελέτη αντιμετώπισης, προστασίας από την κατολίσθηση, αλλά υπάρχει αδιαφορία από τις αρμόδιες αρχές (υπουργείο Υποδομών και Περιφέρεια Πελοποννήσου) και το έργο δεν υλοποιείται. Το έργο
προβλέπει φρεατοπασσάλους και το κόστος υπολογίζεται στο 1,5 με 2 εκ. ευρώ. Και παρά τις διαβεβαιώσεις που είχαν δοθεί, η εκτέλεσή του ξεχάστηκε. Μάλιστα, η κοινοπραξία που αποκαθιστά το νέο τμήμα του δρόμου Παραδείσια - Τσακώνα, έχει διαπλατύνει το δρόμο στο συγκεκριμένο σημείο, ώστε όταν γίνεται το έργο, να μη διακοπεί η κυκλοφορία.
ΑΠΟ http://www.eleftheriaonline.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου