Τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα σε ηλεκτρικά μετατρέπουν δυο αδέλφια από τη Μυτιλήνη στο πλαίσιο ερευνητικού προγράμματος του ΕΜΠ, σύμφωνα με δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας.
Τα δυο αδέλφια, ο Κώστας και ο Τάσος Κόρακας, έχουν ήδη μετατρέψει ένα smart και ένα Fiat Panda σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία όμως κινούνταν με μπαταρίες μολύβδου.
Το νέο τους «δημιούργημα» είναι ένα Citroen Saxo που από σήμερα βρίσκεται στην Αθήνα προκειμένου να περάσει από τους απαραίτητους ελέγχους στο Πολυτεχνείο, ώστε να βεβαιωθεί ότι πληροί τις απαιτούμενες προδιαγραφές.
Η σημαντικότερη καινοτομία στο Citroen είναι πως ο οδηγός δεν θα χρειαστεί να αντικαταστήσει την μπαταρία λιθίου.
Αυτό συμβαίνει γιατί όπως εξηγούν οι αδελφοί Κόρακα, «η μπαταρία μολύβδου είχε διάρκεια ζωής γύρω στα 80.000 χιλιόμετρα, ενώ η λιθίου έχει διάρκεια 300 με 500.000 χιλιόμετρα, ουσιαστικά
δηλαδή ξεπερνά το χρόνο ζωής ενός αυτοκινήτου. Επιπλέον, οι μπαταρίες λιθίου έχουν το μισό βάρος από τις μπαταρίες μολύβδου».
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, η αυτονομία του ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου με μπαταρία λιθίου φτάνει τα περίπου 100 χιλιόμετρα, η λειτουργία του είναι εντελώς αθόρυβη και το μόνο για το οποίο φροντίζει ο οδηγός είναι να βρίσκεται κάθε περίπου 100 χιλιόμετρα σε κάποια πρίζα για να το ξαναφορτίσει.
Σημειώνεται ότι με βάση τα σημερινά τιμολόγια της ΔΕΗ, το κόστος του ηλεκτρικού ρεύματος για αυτά τα περίπου 100 χιλιόμετρα ανέρχεται στο 1,5 ευρώ.
Σε ό,τι αφορά το κόστος μετατροπής του αυτοκινήτου, αυτό υπολογίζεται στα 7.000 με 10.000 ευρώ με τη χρήση μπαταριών λιθίου, οι οποίες ωστόσο δεν χρειάζονται αντικατάσταση.
ΑΠΟ http://www.econews.gr
Τα δυο αδέλφια, ο Κώστας και ο Τάσος Κόρακας, έχουν ήδη μετατρέψει ένα smart και ένα Fiat Panda σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία όμως κινούνταν με μπαταρίες μολύβδου.
Το νέο τους «δημιούργημα» είναι ένα Citroen Saxo που από σήμερα βρίσκεται στην Αθήνα προκειμένου να περάσει από τους απαραίτητους ελέγχους στο Πολυτεχνείο, ώστε να βεβαιωθεί ότι πληροί τις απαιτούμενες προδιαγραφές.
Η σημαντικότερη καινοτομία στο Citroen είναι πως ο οδηγός δεν θα χρειαστεί να αντικαταστήσει την μπαταρία λιθίου.
Αυτό συμβαίνει γιατί όπως εξηγούν οι αδελφοί Κόρακα, «η μπαταρία μολύβδου είχε διάρκεια ζωής γύρω στα 80.000 χιλιόμετρα, ενώ η λιθίου έχει διάρκεια 300 με 500.000 χιλιόμετρα, ουσιαστικά
δηλαδή ξεπερνά το χρόνο ζωής ενός αυτοκινήτου. Επιπλέον, οι μπαταρίες λιθίου έχουν το μισό βάρος από τις μπαταρίες μολύβδου».
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, η αυτονομία του ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου με μπαταρία λιθίου φτάνει τα περίπου 100 χιλιόμετρα, η λειτουργία του είναι εντελώς αθόρυβη και το μόνο για το οποίο φροντίζει ο οδηγός είναι να βρίσκεται κάθε περίπου 100 χιλιόμετρα σε κάποια πρίζα για να το ξαναφορτίσει.
Σημειώνεται ότι με βάση τα σημερινά τιμολόγια της ΔΕΗ, το κόστος του ηλεκτρικού ρεύματος για αυτά τα περίπου 100 χιλιόμετρα ανέρχεται στο 1,5 ευρώ.
Σε ό,τι αφορά το κόστος μετατροπής του αυτοκινήτου, αυτό υπολογίζεται στα 7.000 με 10.000 ευρώ με τη χρήση μπαταριών λιθίου, οι οποίες ωστόσο δεν χρειάζονται αντικατάσταση.
ΑΠΟ http://www.econews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου