17/04/2018
Έρχεται πρώτη στην παγκόσμια κατάταξη, με στόλο αξίας 100 δισ. Δολαρίων – Ακολουθεί η Ιαπωνία και η Κίνα
Πρωταθλήτρια παραμένει η Ελλάδα
στην εμπορική ναυτιλία, παρά την κρίση που μαίνεται στη χώρα τα τελευταία χρόνια.
Στο γεγονός αναφέρεται η γερμανική εφημερίδα Die Welt, που αναφέρει ότι ο ελληνικός στόλος έχει αξία 100 δισ. Ευρώ.
«Η Ελλάδα, παρά την οικονομική κρίση, με στόλο αξίας 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων, είναι η υπ΄ αριθμόν ένα χώρα στην παγκόσμια κατάταξη των εμπορικών στόλων - ακολουθούμενη από κοντά από την Ιαπωνία και την Κίνα. Στην κατάταξη ακολουθούν οι ΗΠΑ, η Σιγκαπούρη, η Νορβηγία και η Γερμανία. Ιδιαίτερα, τα ελληνικά πετρελαιοφόρα (35,7 δισ. δολάρια) συμβάλλουν στο αποτέλεσμα αυτό», αναφέρει το δημοσίευμα, επικαλούμενο τα πρόσφατα στοιχεία πλοίων της «Vesselsvalue», γράφει η «Die Welt»
Μέχρι στιγμής, το μεγαλύτερο στόλο εμπορευματοκιβωτίων είχε η Γερμανία. Όμως, στη θέση της πλέον έχει μπει η Κίνα. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η αιτία της αλλαγής είναι η δεκαετής κρίση της ναυτιλίας.
Τα στοιχεία της «Vesselsvalue» του Λονδίνου δείχνουν ότι η αξία των κινεζικών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ανέρχεται σε 21,4 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ η αξία των γερμανικών αντιστοιχεί «μόνο» στα 18,7 δισ. Δολάρια.
«Ωστόσο, η "Vesselsvalue" έχει συμπεριλάβει και παραγγελίες πλοίων. Οι κινεζικές ναυτιλιακές εταιρείες έχουν έχει κάνει πρόσφατα παραγγελίες ύψους 4,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η κατάσταση των παραγγελιών των γερμανικών εταιρειών, ωστόσο με 29 παραγγελίες ύψους 41 δισ. δολαρίων είναι μάλλον μέτρια. Οι αριθμοί αντικατοπτρίζουν την τάση του κλάδου: η Κίνα χρειάζεται γιγαντιαία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που διαθέτουν χώρο για έως και 20.000 εμπορευματοκιβώτια», αναφέρει το δημοσίευμα.
Αντίθετα, η Γερμανία και άλλες χώρες στρέφονται προς τα μεσαίου μεγέθους φορτηγά, καθώς είναι δύσκολη η χρηματοδότηση για αγορά νέων εμπορικών πλοίων στη Γερμανία. «Αυτό οφείλεται κυρίως στην πώληση του πρώην μεγαλύτερου χρηματοδότη πλοίων της χώρας, της HSH Nordbank. Και η έξοδος της Commerzbank από την επιχείρηση έχει επίσης αρνητικό αντίκτυπο. Η Γερμανία απειλείται να χάσει σε σημασία και επιρροή σε παγκόσμια σύγκριση. Παρ 'όλα αυτά, η σημασία της βιομηχανίας στη χώρα είναι ακόμα μεγάλη. Σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Γερμανών Εφοπλιστών, οι εταιρείες συμβάλλουν με περίπου 30 δισ. ευρώ στην προστιθέμενη αξία της Γερμανίας» αναφέρει το δημοσίευμα.
στην εμπορική ναυτιλία, παρά την κρίση που μαίνεται στη χώρα τα τελευταία χρόνια.
Στο γεγονός αναφέρεται η γερμανική εφημερίδα Die Welt, που αναφέρει ότι ο ελληνικός στόλος έχει αξία 100 δισ. Ευρώ.
«Η Ελλάδα, παρά την οικονομική κρίση, με στόλο αξίας 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων, είναι η υπ΄ αριθμόν ένα χώρα στην παγκόσμια κατάταξη των εμπορικών στόλων - ακολουθούμενη από κοντά από την Ιαπωνία και την Κίνα. Στην κατάταξη ακολουθούν οι ΗΠΑ, η Σιγκαπούρη, η Νορβηγία και η Γερμανία. Ιδιαίτερα, τα ελληνικά πετρελαιοφόρα (35,7 δισ. δολάρια) συμβάλλουν στο αποτέλεσμα αυτό», αναφέρει το δημοσίευμα, επικαλούμενο τα πρόσφατα στοιχεία πλοίων της «Vesselsvalue», γράφει η «Die Welt»
Μέχρι στιγμής, το μεγαλύτερο στόλο εμπορευματοκιβωτίων είχε η Γερμανία. Όμως, στη θέση της πλέον έχει μπει η Κίνα. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η αιτία της αλλαγής είναι η δεκαετής κρίση της ναυτιλίας.
Τα στοιχεία της «Vesselsvalue» του Λονδίνου δείχνουν ότι η αξία των κινεζικών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ανέρχεται σε 21,4 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ η αξία των γερμανικών αντιστοιχεί «μόνο» στα 18,7 δισ. Δολάρια.
«Ωστόσο, η "Vesselsvalue" έχει συμπεριλάβει και παραγγελίες πλοίων. Οι κινεζικές ναυτιλιακές εταιρείες έχουν έχει κάνει πρόσφατα παραγγελίες ύψους 4,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η κατάσταση των παραγγελιών των γερμανικών εταιρειών, ωστόσο με 29 παραγγελίες ύψους 41 δισ. δολαρίων είναι μάλλον μέτρια. Οι αριθμοί αντικατοπτρίζουν την τάση του κλάδου: η Κίνα χρειάζεται γιγαντιαία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που διαθέτουν χώρο για έως και 20.000 εμπορευματοκιβώτια», αναφέρει το δημοσίευμα.
Αντίθετα, η Γερμανία και άλλες χώρες στρέφονται προς τα μεσαίου μεγέθους φορτηγά, καθώς είναι δύσκολη η χρηματοδότηση για αγορά νέων εμπορικών πλοίων στη Γερμανία. «Αυτό οφείλεται κυρίως στην πώληση του πρώην μεγαλύτερου χρηματοδότη πλοίων της χώρας, της HSH Nordbank. Και η έξοδος της Commerzbank από την επιχείρηση έχει επίσης αρνητικό αντίκτυπο. Η Γερμανία απειλείται να χάσει σε σημασία και επιρροή σε παγκόσμια σύγκριση. Παρ 'όλα αυτά, η σημασία της βιομηχανίας στη χώρα είναι ακόμα μεγάλη. Σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Γερμανών Εφοπλιστών, οι εταιρείες συμβάλλουν με περίπου 30 δισ. ευρώ στην προστιθέμενη αξία της Γερμανίας» αναφέρει το δημοσίευμα.
ΑΠΟ https://www.protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου