ΜΙΚΡΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ

ΜΙΚΡΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ: Η Πλάτη βρίσκεται περίπου 9 χιλιόμετρα[4] προς τα βορειοανατολικά των Φιλιατρών σε υψόμετρο 294[1][5] μέτρα και απέχει 10 περίπου χιλιόμετρα από τις ακτές του Ιονίου Πελάγους. ΙΣΤΟΡΙΑ: Το χωριό που βρίσκεται κάτω από το βουνό της Μάλης έχει μακρόχρονη ιστορία. Η παλαιότερη ονομασία του χωριού ήταν Καναλουπού, ενώ ως Πλάτη αναφέρεται από το 1956.[6][7] Πάντως το χωριό συναντάται με την ονομασία Καναλουπού ή Κανελουπού ή Καναλωπού και σε προγενέστερες βιβλιογραφικές πηγές-αναφορές. Ο οικισμός αναφέρεται, σε διάφορες απογραφές των Βενετών Προνοητών της Γαληνοτάτης Δημοκρατίας της Βενετίας, οι οποίες έγιναν στο χρονικό διάστημα της τριακονταετίας (1683/84-1715), κατά την οποία οι Βενετοί κατείχαν την Πελοπόννησο. Η Καναλουπού (Canalupu), ανήκε, το 1689, στην επαρχία της Αρκαδίας (ή Αρκαδιάς, δηλαδή την περιοχή της σημερινής Κυπαρισσίας), η οποία ήταν μια από τις 4 επαρχίες, στις οποίες χωριζόταν τότε το διαμέρισμα της Μεθώνης (επαρχία Φαναριού, επαρχία Αρκαδιάς, επαρχία Ναβαρίνου και επαρχία Μεθώνης).[8] Η Καναλουπού προσαρτήθηκε στον παλαιό Δήμο Εράνης το 1835,[9] ενώ αναφέρεται, το 1853 στον β΄ τόμο των «Ελληνικών» του Ιάκωβου Ρίζου Ραγκαβή ως χωριό του Δήμου Εράνης της Επαρχίας Τριφυλίας με πληθυσμό 115 κατοίκων, με βάση την απογραφή του 1851.[10] Το 1899 μεταφέρεται από το Νομό Μεσσηνίας και υπάγεται στον Νομό Τριφυλίας,[11] για μια περίπου δεκαετία, ως το 1909, που επανέρχεται ξανά στον Νομό Μεσσηνίας,[12] ως οικισμός της Επαρχίας Τριφυλίας. Το 1912 το χωριό της Καναλουπούς αποσπάται από τον Δήμο Εράνης και εντάσσεται στην Κοινότητα Χαλαζονίου, που είχε ως έδρα το Χαλαζόνι,[13][14] ως και το 1919,[15] που η Καναλουπού αποσπάται από την κοινότητα αυτή και ορίζεται έδρα της Κοινότητας Καναλουπούς.[16] Η Καναλουπού παρέμεινε έδρα της ομώνυμης κοινότητας, από το 1919 ως το 1956, που το χωριό μετονομάζεται σε Πλάτη και η Κοινότητα σε Κοινότητα Πλάτης,[17] και συνέχισε με το νέο όνομα ως έδρα της Κοινότητας Πλάτης από το 1956 ως το 1997, όταν τότε, στα πλαίσια των αλλαγών που επήλθαν στη τοπική αυτοδιοίκηση, μέσω του σχεδίου «Καποδίστριας», υπήχθη στον κατηργημένο Δήμο Φιλιατρών,[18] ως το 2010. Από το 2011, μετά τις νέες αλλαγές του σχεδίου «Καλλικράτης» ανήκει πλέον στον νέο Δήμο Τριφυλίας.[19][4] Ο δήμος αυτός, συστάθηκε με το Πρόγραμμα Καλλικράτης με την συνένωση των προϋπαρχόντων δήμων Αετού, Αυλώνος, Γαργαλιάνων, Κυπαρισσίας, Φιλιατρών και την κοινότητα Τριπύλας. ΑΠΟ http://www.hellenicaworld.com/Greece/Geo/gr/PlatiMessinias.html

Πέμπτη 25 Ιουνίου 2015

Στις ΗΠΑ μεσσηνιακή εφαρμογή μέτρησης ικανοποίησης πελατών

Στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής έφτασε εδώ και λίγες μέρες η  μεσσηνιακή εφαρμογή
μέτρησης ικανοποίησης πελατών "Esurvey"

η οποία συνεχίζει να πηγαίνει πολύ καλά και στην Ελλάδα και να γίνεται ολοένα και πιο γνωστή και αγαπητή, χάρη στην εύκολη χρήση της και στην αποτελεσματικότητά της στη βελτίωση της παροχής υπηρεσιών.
Ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος είναι ο Θοδωρής Σπηλιώτης από την Καλαμάτα. Είναι απόφοιτος ηλεκτρονικός μηχανικός με μεταπτυχιακές σπουδές (MSC) στην τηλεματική και στη διοίκηση επιχειρήσεων (ΜΒΑ). Πριν ασχοληθεί με την πλατφόρμα αυτή, είχε κλείσει 15 χρόνια εμπειρίας σε εταιρίες τεχνολογίας σε θέσεις κυρίως marketing, R&D και στρατηγικού σχεδιασμού. Ζει και εργάζεται πλέον μόνιμα στην Καλαμάτα. Η ιδέα του "Esurvey" ξεκίνησε ... ανθρώπινα, όταν πήγε να πιει ένα καφέ, αλλά δεν έμεινε ευχαριστημένος από την εξυπηρέτηση. Σκέφτηκα, καλοπροαίρετα να μιλήσει στον ιδιόκτητη, όμως δεν το έκανε, αφού τον αποθάρρυνε ο φίλος του. Ετσι σκέφτηκε ότι θα μπορούσε να δημιουργήσω ένα ... ηλεκτρονικό κουτί παραπόνων ώστε να εκφράζει ο πελάτης ελεύθερα τη γνώμη του.
- Ποια ήταν η συνέχεια αυτής της ιδέας; "Η ιδέα ωρίμασε και εξελίχθηκε, το ηλεκτρονικό κουτί παραπόνων έγινε ανώνυμο και μετατράπηκε σε πλατφόρμα μέτρησης ικανοποίησης πελατών μέσω τάμπλετ, ώστε να εκφράζεται ελεύθερα ο πελάτης, αλλά και ο ιδιοκτήτης να μπορεί να έχει τη δική του έρευνα, μέσα από ερωτήσεις που θέλει ο ίδιος να απευθύνει. Επίσης, μπορεί πλέον να λαμβάνει τα αποτελέσματα για το μαγαζί του σε πραγματικό χρόνο"!
- Τι υπηρεσίες προσφέρει η "Esurvey"; "Η παραδοσιακή μορφή επικοινωνίας μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών που έβρισκε μορφή σε κουτιά παραπόνων, προτάσεων ή υποδείξεων, σε έντυπα κτλ. είχε ανάγκη εξέλιξης. Με την αξιοποίηση της σύγχρονης τεχνολογίας και καινοτομίας, ένιωσα ότι ήρθε η ώρα για τη δημιουργία ενός νέου προϊόντος, ικανού να καλύψει αποτελεσματικά τις ανάγκες της αγοράς ή και να αναδείξει νέες. Η έρευνα μέτρησης ικανοποίησης πελατών σε πραγματικό χρόνο γίνεται μέσω τάμπλετ και ο επιχειρηματίας μπορεί να μετρήσει ποιοτικά χαρακτηριστικά, όπως για  παράδειγμα τον επαγγελματισμό του προσωπικού, την ταχύτητα εξυπηρέτησης, την ποιότητα προϊόντων. Υπάρχουν ακόμα ερωτήσεις όπως «από πού μάθατε για την επιχείρηση» κτλ. Σε περίπτωση που η επιχείρηση έχει περισσότερα του ενός καταστήματα, μπορεί να γίνει σύγκριση και αξιολόγηση τους ως ξεχωριστές μονάδες. Η πλατφόρμα μεσολαβεί μεταξύ του πελάτη και του επιχειρηματία με ένα ανώνυμο ερωτηματολόγιο. Τοποθετείται ένα τάμπλετ στην υποδοχή ή στο ταμείο και ο πελάτης απαντά για την εμπειρία του στην επιχείρηση. Ο επιχειρηματίας έτσι μπορεί να εντοπίσει τις αδυναμίες". 
- Η πλατφόρμα είναι για όλους; "Η πλατφόρμα απευθύνεται σε όλους τους κλάδους της Ελληνικής  οικονομίας, με έμφαση κυρίως σε ξενοδοχεία, αλυσίδες καταστημάτων, επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στις τηλεπικοινωνίες και την εστίαση, εμπορικά κέντρα, γυμναστήρια, πρατήρια καυσίμων, ασφαλιστικές εταιρίες, κτλ.".
- Πώς είναι μέχρι στιγμής η ανταπόκριση; "Η πλατφόρμα από την γέννηση της είχε μεγάλη αποδοχή, καθώς μεγάλη εταιρία τηλεπικοινωνιών ήθελε να μετρήσει την αποδοχή ενός νέου προϊόντος που θα εισήγαγε στην αγορά. Η μέτρηση έγινε σε πολλά διαφορετικά σημεία και τα στοιχεία τα λαμβάνανε σε πραγματικό χρόνο και είχαν μια σαφή εικόνα για την επιτυχία ή όχι του νέου προϊόντος. Η αποδοχή ήταν επίσης μεγάλη καθώς εισήγαμε την έρευνα μέσω τάμπλετ, σε σταθερό ή κινητό σημείο. Παρατηρήσαμε γενικότερα, ότι ενισχύεται η ανταγωνιστικότητα και η ανάπτυξη των επιχειρήσεων με την αξιοποίηση αυτής της καινοτομίας, στοιχεία απαραίτητα για τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα τους σε ένα περιβάλλον που εξελίσσεται συνεχώς". 
- Ποια είναι τα επόμενα σχέδια σας; "Πρόσφατα, ανακοινώσαμε την επέκταση μας στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών με τη σύναψη συμφωνίας με Αμερικανική εταιρεία, για την παροχή υπηρεσιών της πλατφόρμας. Το επόμενο βήμα είναι η δημιουργία γραφείου στις Ηνωμένες Πολιτείες για την ανάπτυξη και προώθηση της πλατφόρμας". 
Να σημειωθεί πως ο κ. Σπηλιώτης πρόσφατα παρουσίασε στους επιχειρηματίες και μια νέα πλατφόρμα διαχείρισης προσωπικού, την "E-staff". 

ΑΠΟ http://www.eleftheriaonline.gr/
Διαβάστε το άρθρο στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ http://www.eleftheriaonline.gr/politismos/synentefkseis-parousiaseis/item/67865-survey

Δεν υπάρχουν σχόλια: