ΑΠΟ http://www.madata.gr/ 07 Ιανουαρίου 2015
Αρχίζουν τη Δευτέρα 12 Ιανουαρίου οι χειμερινές εκπτώσεις στα εμπορικά καταστήματα όλης της χώρας, οι οποίες θα διαρκέσουν μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου.
Σημειώνεται ότι την πρώτη Κυριακή μετά την έναρξή τους τα μαγαζιά θα μπορούν να παραμείνουν ανοιχτά, όπως υπενθυμίζει ο Εμπορικός
Σύλλογος Θεσσαλονίκης (ΕΣΘ), με σημερινή ανακοίνωσή του.
Βάσει νόμου, το πλαίσιο του ωραρίου λειτουργίας για τις Κυριακές καθορίζεται από τις 11.00 έως τις 20.00, ενώ για την Κυριακή 18 Ιανουαρίου ο ΕΣΘ προτείνει στα μέλη του να κρατήσουν τα καταστήματά τους ανοιχτά από τις 11.00 μέχρι τις 18.00.
Όσον αφορά στη διενέργεια των εκπτώσεων, οι εμπορικές επιχειρήσεις πρέπει να προσέξουν τα εξής: πρώτον, η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (συνήθως διαγραμμένης) και της νέας τιμής των προϊόντων μετά την έκπτωση, είναι υποχρεωτική.
Δεύτερον, η αναγραφή ποσοστού έκπτωσης επιτρέπεται αλλά δεν είναι υποχρεωτική. Τρίτον, ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στην ακρίβεια των εκπτωτικών αναγγελιών προς τον πελάτη. Η κάθε παροχή πρέπει να ταυτίζεται και να ανταποκρίνεται προς την αναγγελία, οικονομικά, ποσοτικά και ποιοτικά. Σε διαφορετική περίπτωση, προβλέπονται αυστηρές κυρώσεις
Αρχίζουν τη Δευτέρα 12 Ιανουαρίου οι χειμερινές εκπτώσεις στα εμπορικά καταστήματα όλης της χώρας, οι οποίες θα διαρκέσουν μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου.
Σημειώνεται ότι την πρώτη Κυριακή μετά την έναρξή τους τα μαγαζιά θα μπορούν να παραμείνουν ανοιχτά, όπως υπενθυμίζει ο Εμπορικός
Σύλλογος Θεσσαλονίκης (ΕΣΘ), με σημερινή ανακοίνωσή του.
Βάσει νόμου, το πλαίσιο του ωραρίου λειτουργίας για τις Κυριακές καθορίζεται από τις 11.00 έως τις 20.00, ενώ για την Κυριακή 18 Ιανουαρίου ο ΕΣΘ προτείνει στα μέλη του να κρατήσουν τα καταστήματά τους ανοιχτά από τις 11.00 μέχρι τις 18.00.
Όσον αφορά στη διενέργεια των εκπτώσεων, οι εμπορικές επιχειρήσεις πρέπει να προσέξουν τα εξής: πρώτον, η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (συνήθως διαγραμμένης) και της νέας τιμής των προϊόντων μετά την έκπτωση, είναι υποχρεωτική.
Δεύτερον, η αναγραφή ποσοστού έκπτωσης επιτρέπεται αλλά δεν είναι υποχρεωτική. Τρίτον, ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στην ακρίβεια των εκπτωτικών αναγγελιών προς τον πελάτη. Η κάθε παροχή πρέπει να ταυτίζεται και να ανταποκρίνεται προς την αναγγελία, οικονομικά, ποσοτικά και ποιοτικά. Σε διαφορετική περίπτωση, προβλέπονται αυστηρές κυρώσεις
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου