Τρίτη, 25 Νοεμβρίου 2014 07:46
Διαβάστε το άρθρο στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
http://www.eleftheriaonline.gr/politiki/aftodioikisi/perifereia/item/49021-apomythopoiisi-mythikis-peloponnisou
Διαστάσεις παίρνει η κόντρα ανάμεσα στην ηγεσία της Περιφέρειας και τον Τουριστικό Οργανισμό, ο οποίος έδωσε αυστηρή απάντηση στις επικρίσεις της Περιφέρειας Πελοποννήσου και στις δηλώσεις της αντιπεριφερειάρχη Ντίνας Νικολάκου σε βάρος των στελεχών του, για το θέμα του Αεροδρομίου της Τρίπολης. Παράλληλα θέτει μια σειρά από κρίσιμα ερωτήματα για την τουριστική πολιτική της Περιφέρειας.
Τα
στελέχη του Οργανισμού τονίζουν ότι δεν στοχεύουν στην προσωπική τους
προβολή και πως «ανάγκη για προσωπική προβολή έχουν μόνο αυτοί που
στηρίζουν τη θέση τους στην πολιτική τους εικόνα». Σημειώνουν ότι
περίμεναν από την Περιφέρεια να επιδείξει μεγαλύτερη ωριμότητα κι
εκτιμούν πως «με ευχολόγια και ανυπόστατους χαρακτηρισμούς δεν στήνονται
αεροδρόμια».Διαστάσεις παίρνει η κόντρα ανάμεσα στην ηγεσία της Περιφέρειας και τον Τουριστικό Οργανισμό, ο οποίος έδωσε αυστηρή απάντηση στις επικρίσεις της Περιφέρειας Πελοποννήσου και στις δηλώσεις της αντιπεριφερειάρχη Ντίνας Νικολάκου σε βάρος των στελεχών του, για το θέμα του Αεροδρομίου της Τρίπολης. Παράλληλα θέτει μια σειρά από κρίσιμα ερωτήματα για την τουριστική πολιτική της Περιφέρειας.
Ο Τουριστικός Οργανισμός Πελοποννήσου καλεί την Περιφέρεια να τοποθετηθεί άμεσα, ως προς τους προβληματισμούς τους: «Να πάρει συγκεκριμένη θέση για κάθε μια από τις πέντε καίριες επισημάνσεις που διατυπώσαμε κατά την συνέντευξη Τύπου επί του περιεχομένου της ΚΥΑ. Ποιες είναι οι συγκεκριμένες ενέργειες και με βάση ποιου χρονοδιαγράμματος θα τεθεί σε λειτουργία το Αεροδρόμιο της Τρίπολης; Υπήρξε κάποιο marketing plan εκ μέρους της Περιφέρειας για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Πελοποννήσου κατά τα τελευταία τέσσερα χρόνια και ποιο ήταν αυτό; Ποια είναι τα παραγωγικά τουριστικά αποτελέσματα των ενεργειών της Περιφέρειας μέχρι σήμερα; Ποιος είναι ο στρατηγικός σχεδιασμός και το marketing plan της επόμενης πενταετίας; Με ποιο θεσμικό τρόπο σκέπτεται η Περιφέρεια Πελοποννήσου να αναπτύξει συνέργειες με τους ιδιωτικούς φορείς του τουρισμού την επόμενη πενταετία;».
Ο Οργανισμός «με στόχο την κοινή προσπάθεια για την περαιτέρω αναπτυξιακή πορεία της Πελοποννήσου», καλεί την Περιφέρεια «σε έναν ανοικτό, δημόσιο και ειλικρινή διάλογο, για θέματα που αφορούν στον τουριστικό σχεδιασμό και στην ανάπτυξη της Πελοποννήσου», επισημαίνοντας πως «ο τουρισμός θέλει συλλογική δράση και όραμα». Απαντώντας με αυστηρό τρόπο στην επίθεση που δέχθηκαν από την Περιφέρεια, τα στελέχη του Οργανισμού τονίζουν πως «με ευχολόγια και ανυπόστατους χαρακτηρισμούς δεν στήνονται αεροδρόμια και δεν επιτυγχάνεται τουριστική ανάπτυξη. Απαιτείται ωριμότητα, πολιτική βούληση, συνέργειες και στρατηγικός σχεδιασμός».
Ειδικότερα για την επίθεση από την κ. Νικολάκου, επισημαίνουν πως «η κ. Νικολάκου, αρμόδια αντιπεριφερειάρχης για θέματα Ανάπτυξης και Ενημέρωσης, οφείλει να κατανοήσει ότι με το να εκφράζουμε τους προβληματισμούς μας, που απορρέουν μέσα από το περιεχόμενο της υπογραφείσας ΚΥΑ σχετικά με το Αεροδρόμιο της Τρίπολης, ουδέποτε είχαμε ως στόχο την προσωπική μας προβολή, όπως μετά λύπης μας η ίδια διατείνεται, αλλά είχαμε ως σκοπό την από κοινού αναζήτηση λύσεων, έτσι ώστε να υπερκεραστούν τα προβλήματα που πιθανόν υπάρχουν. Ως επαγγελματίες του τουρισμού, γι' αυτό που πραγματικά αγωνιούμε, είναι να προβάλουμε εντατικά και αδιάκοπα το τουριστικό προϊόν της Πελοποννήσου. Ανάγκη για προσωπική προβολή έχουν μόνο αυτοί που στηρίζουν τη θέση τους στην πολιτική τους εικόνα».
Επικρίνοντας δριμύτατα την Περιφέρεια, σημειώνουν ότι «σε μια πραγματικά δύσκολη περίοδο για την εθνική μας οικονομία και για την ενάσκηση της εν γένει επιχειρηματικής δραστηριότητας, όπου καθημερινά κινδυνεύουν να δημευτούν περιουσίες, να καταρρεύσουν στόχοι και να χαθεί η αξιοπρέπεια εντίμων επιχειρηματιών, θα περιμέναμε εκ μέρους της Περιφέρειας να επιδείξει μεγαλύτερη ωριμότητα, ευθέως ανάλογη των περιστάσεων. Ο βασικός ρόλος της Περιφέρειας ως προς τον τουριστικό σχεδιασμό και την τουριστική ανάπτυξη, δεν θα έπρεπε να είναι αυτός του "travel agency", όπου μέσω προσκλήσεων καλεί περιστασιακά τους τουριστικούς επαγγελματίες να συμμετάσχουν σε ταξίδια που διοργανώνει σε διάφορες τουριστικές εκθέσεις, αλλά θα έπρεπε να ενσαρκώνει το ρόλο του κύριου θεσμικού φορέα και συγκεκριμένα αυτού που καλείται να καταρτίσει Στρατηγικό Τουριστικό Σχεδιασμό, σε απόλυτη σύμπραξη και με βασικό "partner" τους παραγωγικούς φορείς του τουρισμού, ενσωματώνοντας κατ’ αυτό τον τρόπο τις τάσεις, τις προοπτικές και τους στόχους τους». Επισημαίνουν ακόμα, κατηγορώντας την Περιφέρεια, ότι «ως θεσμικός φορέας, ο Τουριστικός Οργανισμός Πελοποννήσου προσβλέπει σε δυναμικού τύπου πρωτοβουλίες εκ μέρους της Περιφέρειας και θα επιμείνει μέχρι τέλους για όλα αυτά που απασχολούν τον τουρισμό. Εως τότε, η οποιαδήποτε τακτική εξαπόλυσης διαφόρων επικοινωνιακών "ρουκετών" προς πάσα κατεύθυνση, είναι εις βάρος του ίδιου του πελοποννησιακού τουρισμού και έχει ως αποτέλεσμα την απομυθοποίηση της "Μυθικής Πελοποννήσου"».
ΑΠΟ http://www.eleftheriaonline.gr/
Διαβάστε το άρθρο στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ http://www.eleftheriaonline.gr/politiki/aftodioikisi/perifereia/item/49021-apomythopoiisi-mythikis-peloponnisou
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου