Γράφτηκε από τον Γιάννης Σινάπης Διαβάστε το άρθρο στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ http://www.eleftheriaonline.gr/stiles-sxolia/kalimera-perifereia/item/29013-messinioi
Μας επιβεβαιώνει ο περιφερειάρχης Πέτρος Τατούλης. Αρχισε τις επισκέψεις στη Μεσσηνία το τελευταίο διάστημα, ενόψει των αυτοδιοικητικών εκλογών του 2014, για να αντιστρέψει το αρνητικό κλίμα και να διαφημίσει κάθε έργο που εντάσσεται, μικρό ή μεγάλο και παίρνει το δρόμο της υλοποίησης.
Δεν αμφισβητούμε το έργο του, όπως μας κατηγορεί, γιατί μέχρι τώρα δεν υπάρχει. Δεν κάνουμε στείρα αντιπολίτευση, γιατί βλέπουμε και λέμε την πραγματικότητα, μακριά από επικοινωνιακές κορώνες και διάθεση λιβανίσματος.
Η πραγματικότητα είναι ότι η αιρετή Περιφέρεια με επικεφαλής τον κ. Τατούλη δεν έχει παραδώσει
από το ΕΣΠΑ ούτε ένα μέτρο καινούργιου δρόμου στη Μεσσηνία. Οχι αποκατάστασης της ζημιάς, όπως έγινε με την είσοδο της Κορώνης. Και αυτό το έκανε, γιατί το βρήκε με καλή μελετητική ωριμότητα από τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση και το υλοποίησε. Απλά είναι τα πράγματα. Οπως δε βρήκε με καλή μελετητική ωριμότητα άλλα έργα από τη Ν.Α.
Από την 1η Ιουλίου του 2011 που ανέλαβε το ΕΣΠΑ η Περιφέρεια, δεν επέδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για κανένα έργο της Μεσσηνίας. Το αποτέλεσμα, οι πράξεις, αυτό δείχνουν. Ενα έργο ήταν σε εξέλιξη, ο δρόμος Ρωμανού - Γαργαλιάνοι, όντως με προβλήματα - καθυστερήσεις στις απαλλοτριώσεις, κι έσπευσε να διαλύσει την εργολαβία, αντί να πιέσει να εκδικαστούν οι απαλλοτριώσεις χωρίς άλλη καθυστέρηση.
Το Τζάνε - Καλαμάκι με την παράκαμψη Πεταλιδίου στο δρόμο Ριζόμυλος - Κορώνη, η Περιφέρεια το δημοπράτησε με καθυστέρηση. Κι ενώ υπήρχαν οι διενέξεις με τους εργολάβους, αδιαφορούσε για τις απαλλοτριώσεις. Κι έρχεται τώρα να πει ότι αν δεν ολοκληρωθούν οι απαλλοτριώσεις, δεν υπογράφει σύμβαση με το μειοδότη, για να μην έχει στη συνέχεια διεκδικήσεις. Αλλά και για να δει αν ο προϋπολογισμός του έργου είναι σωστός ή αν με το κόστος των απαλλοτριώσεων θα εκτοξευτεί, όπως έγινε με το Ρωμανού - Γαργαλιάνοι. Τότε δε θα έπρεπε καν να δημοπρατηθεί το Τζάνε - Καλαμάκι, χωρίς απαλλοτριώσεις. Εμείς το λέγαμε, αλλά στην Περιφέρεια έκαναν πως δεν το έβλεπαν.
Αλλη υπερβολική, αλαζονική αναφορά του κ. Τατούλη για το δρόμο Σουληνάρι - Κορυφάσιο. "Εντάχθηκε με δική μας παρέμβαση στο τομεακό του υπουργείου Υποδομών. Είναι δικό μας έργο", καυχήθηκε ο περιφερειάρχης. Μπορεί να είναι το πρώτο μεγάλο οδικό έργο της Μεσσηνίας, που θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται. Αλλά μόνο έργο της Περιφέρειας δεν είναι. Ξεκίνησε να το μελετάει η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση και αν δεν το χρηματοδοτούσε η οικογένεια Κωνσταντακόπουλου, η μελέτη δε θα είχε τελειώσει. Κι εντάχθηκε γιατί υπήρξε το προσωπικό ενδιαφέρον του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά, μετά από την πίεση του δημάρχου Πύλου - Νέστορος Δημήτρη Καφαντάρη. Οπως έγινε και με το νέο δρόμο Καλαμάτα - Ριζόμυλος. Το επιβεβαιώνουν οι επιθέσεις και οι καταγγελίες στο Δημοτικό Συμβούλιο Μεσσήνης.
Πάμε και στο έργο της προστασίας των ακτών της Αβίας και της Μικρής Μαντίνειας. Σ’ αυτό δεν έχει καμία εμπλοκή η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση. Η μελέτη είναι προσπάθεια χρόνων του πρώην Δήμου Αβίας και ο Δήμος Δυτικής Μάνης έτρεξε για τις τελευταίες εγκρίσεις. Η Περιφέρεια μόνο το ενέταξε, όταν ήταν ώριμο.
Δε χρειάζονται επικοινωνιακές κορώνες και πανηγύρια για τις εντυπώσεις. Ο,τι βρίσκει ώριμο η Περιφέρεια το εντάσσει και κάποια στιγμή και έργα των Περιφερειακών Ενοτήτων που ξεκίνησαν από τις Ν.Α., επιτέλους, ωριμάζουν. Η Μεσσηνία δεν έχει ιδιαίτερη μεταχείριση. Ως τις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2014 η Μεσσηνία δε θα έχει ούτε ένα μέτρο καινούργιου δρόμου από το ΕΣΠΑ. Αυτή είναι η πραγματικότητα που ζουν και αντιλαμβάνονται οι Μεσσήνιοι, χωρίς ωραιοποιήσεις και καταστροφολογία, σκοπιμότητες και επικοινωνιακά τερτίπια.
ΑΠΟ http://www.eleftheriaonline.gr
Διαβάστε το άρθρο στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ http://www.eleftheriaonline.gr/stiles-sxolia/kalimera-perifereia/item/29013-messinioi
Διαβάστε το άρθρο στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ http://www.eleftheriaonline.gr/stiles-sxolia/kalimera-perifereia/item/29016-olipmia
Μας επιβεβαιώνει ο περιφερειάρχης Πέτρος Τατούλης. Αρχισε τις επισκέψεις στη Μεσσηνία το τελευταίο διάστημα, ενόψει των αυτοδιοικητικών εκλογών του 2014, για να αντιστρέψει το αρνητικό κλίμα και να διαφημίσει κάθε έργο που εντάσσεται, μικρό ή μεγάλο και παίρνει το δρόμο της υλοποίησης.
Δεν αμφισβητούμε το έργο του, όπως μας κατηγορεί, γιατί μέχρι τώρα δεν υπάρχει. Δεν κάνουμε στείρα αντιπολίτευση, γιατί βλέπουμε και λέμε την πραγματικότητα, μακριά από επικοινωνιακές κορώνες και διάθεση λιβανίσματος.
Η πραγματικότητα είναι ότι η αιρετή Περιφέρεια με επικεφαλής τον κ. Τατούλη δεν έχει παραδώσει
από το ΕΣΠΑ ούτε ένα μέτρο καινούργιου δρόμου στη Μεσσηνία. Οχι αποκατάστασης της ζημιάς, όπως έγινε με την είσοδο της Κορώνης. Και αυτό το έκανε, γιατί το βρήκε με καλή μελετητική ωριμότητα από τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση και το υλοποίησε. Απλά είναι τα πράγματα. Οπως δε βρήκε με καλή μελετητική ωριμότητα άλλα έργα από τη Ν.Α.
Από την 1η Ιουλίου του 2011 που ανέλαβε το ΕΣΠΑ η Περιφέρεια, δεν επέδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για κανένα έργο της Μεσσηνίας. Το αποτέλεσμα, οι πράξεις, αυτό δείχνουν. Ενα έργο ήταν σε εξέλιξη, ο δρόμος Ρωμανού - Γαργαλιάνοι, όντως με προβλήματα - καθυστερήσεις στις απαλλοτριώσεις, κι έσπευσε να διαλύσει την εργολαβία, αντί να πιέσει να εκδικαστούν οι απαλλοτριώσεις χωρίς άλλη καθυστέρηση.
Το Τζάνε - Καλαμάκι με την παράκαμψη Πεταλιδίου στο δρόμο Ριζόμυλος - Κορώνη, η Περιφέρεια το δημοπράτησε με καθυστέρηση. Κι ενώ υπήρχαν οι διενέξεις με τους εργολάβους, αδιαφορούσε για τις απαλλοτριώσεις. Κι έρχεται τώρα να πει ότι αν δεν ολοκληρωθούν οι απαλλοτριώσεις, δεν υπογράφει σύμβαση με το μειοδότη, για να μην έχει στη συνέχεια διεκδικήσεις. Αλλά και για να δει αν ο προϋπολογισμός του έργου είναι σωστός ή αν με το κόστος των απαλλοτριώσεων θα εκτοξευτεί, όπως έγινε με το Ρωμανού - Γαργαλιάνοι. Τότε δε θα έπρεπε καν να δημοπρατηθεί το Τζάνε - Καλαμάκι, χωρίς απαλλοτριώσεις. Εμείς το λέγαμε, αλλά στην Περιφέρεια έκαναν πως δεν το έβλεπαν.
Αλλη υπερβολική, αλαζονική αναφορά του κ. Τατούλη για το δρόμο Σουληνάρι - Κορυφάσιο. "Εντάχθηκε με δική μας παρέμβαση στο τομεακό του υπουργείου Υποδομών. Είναι δικό μας έργο", καυχήθηκε ο περιφερειάρχης. Μπορεί να είναι το πρώτο μεγάλο οδικό έργο της Μεσσηνίας, που θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται. Αλλά μόνο έργο της Περιφέρειας δεν είναι. Ξεκίνησε να το μελετάει η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση και αν δεν το χρηματοδοτούσε η οικογένεια Κωνσταντακόπουλου, η μελέτη δε θα είχε τελειώσει. Κι εντάχθηκε γιατί υπήρξε το προσωπικό ενδιαφέρον του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά, μετά από την πίεση του δημάρχου Πύλου - Νέστορος Δημήτρη Καφαντάρη. Οπως έγινε και με το νέο δρόμο Καλαμάτα - Ριζόμυλος. Το επιβεβαιώνουν οι επιθέσεις και οι καταγγελίες στο Δημοτικό Συμβούλιο Μεσσήνης.
Πάμε και στο έργο της προστασίας των ακτών της Αβίας και της Μικρής Μαντίνειας. Σ’ αυτό δεν έχει καμία εμπλοκή η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση. Η μελέτη είναι προσπάθεια χρόνων του πρώην Δήμου Αβίας και ο Δήμος Δυτικής Μάνης έτρεξε για τις τελευταίες εγκρίσεις. Η Περιφέρεια μόνο το ενέταξε, όταν ήταν ώριμο.
Δε χρειάζονται επικοινωνιακές κορώνες και πανηγύρια για τις εντυπώσεις. Ο,τι βρίσκει ώριμο η Περιφέρεια το εντάσσει και κάποια στιγμή και έργα των Περιφερειακών Ενοτήτων που ξεκίνησαν από τις Ν.Α., επιτέλους, ωριμάζουν. Η Μεσσηνία δεν έχει ιδιαίτερη μεταχείριση. Ως τις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2014 η Μεσσηνία δε θα έχει ούτε ένα μέτρο καινούργιου δρόμου από το ΕΣΠΑ. Αυτή είναι η πραγματικότητα που ζουν και αντιλαμβάνονται οι Μεσσήνιοι, χωρίς ωραιοποιήσεις και καταστροφολογία, σκοπιμότητες και επικοινωνιακά τερτίπια.
ΑΠΟ http://www.eleftheriaonline.gr
Διαβάστε το άρθρο στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ http://www.eleftheriaonline.gr/stiles-sxolia/kalimera-perifereia/item/29013-messinioi
Διαβάστε το άρθρο στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ http://www.eleftheriaonline.gr/stiles-sxolia/kalimera-perifereia/item/29016-olipmia
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου