Προχωρούν
τα έργα της ΕΡΓΟΣΕ για τη νέα διπλή γραμμή υψηλών ταχυτήτων στο τμήμα
από το Κιάτο ως τον Ψαθόπυργο, ενώ είναι άγνωστο, τουλάχιστον αυτή την
περίοδο, πότε η σιδηροδρομική γραμμή θα φθάσει στην Πάτρα, πολύ δε
περισσότερο πότε θα φθάσει στο νέο λιμάνι και θα επεκταθεί νότια.
Αυτά προκύπτουν από την χθεσινή συνέντευξη του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ Κώστα Σπηλιόπουλου.
Δηλαδή:
*Μέσα στον Ιούλιο θα γίνει η δημοπράτηση της εργολαβίας για τις
υπολειπόμενες εργασίες στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη, μήκους 72 χλμ. Ο
προϋπολογισμός του έργου αυτού είναι 260 εκατομμύρια ευρώ. Στο τμήμα
αυτό ολοκληρώνεται η εργολαβία που αφορά στην κατασκευή των σηράγγων
Τράπεζας, Πλατάνου και της γέφυρας Λαδοποτάμου.
*Βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη η εργολαβία που περιλαμβάνει τα έργα
υποδομής στην περιοχή Διακοπτού - Ελεώνα και τους σταθμούς του τμήματος.
*Στις 21 Ιουνίου υπογράφηκε η σύμβαση για την πρώτη εργολαβία στο
τμήμα Ροδοδάφνη (Αίγιο) -Ρίο, που είναι μήκους 27,6 χλμ. Η εργολαβία
αφορά έργα υποδομής στο τμήμα από Αίγιο ως Ψαθόπυργο, και είναι
συμβατικού αντικειμένου 293 εκ. ευρώ. Περιλαμβάνει την κατασκευή της
δίδυμης σιδηροδρομικής σήραγγας Παναγοπούλας
Η δεύτερη εργολαβία που περιλαμβάνει το τμήμα Ψαθόπυργος - Ρίο,
προϋπολογισμού δημοπράτησης 120 εκατ. ευρώ, προγραμματίζεται να
δημοπρατηθεί το α' εξάμηνο του 2014, ενώ καταβάλλονται προσπάθειες για
την ένταξη στο ανωτέρω έργο και του τμήματος Ρίο-Αγυιά.
*Για το τμήμα Αγυιά - Πάτρα, εκπονείται η μελέτη για τη διερεύνηση
της τεχνικοοικονομικά βέλτιστης λύσης διέλευσης της νέας σιδηροδρομικής
γραμμής από την πόλη της Πάτρας, σε συνδυασμό με τους διαθέσιμους πόρους
και με τη αναγκαιότητα ολοκλήρωσης και σύνδεσής της με τον Νέο Λιμένα
Πατρών.
ΓΩΓΩ ΚΑΡΑΛΗ
ΑΠΟ http://www.pelop.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου