Εχθές 25/4/2013 εγκρίθηκε από το Περιφερειακό Συμβούλιο Δημοσίων Έργων η μελέτη για το έργο «Καθαίρεση ασφαλτοτάπ ητα λόγω βλαβών στο οδικό δίκτυο της πόλης και επανατοποθ έτησή του».
Χτες το πρωί, κλιμάκιο του Δήμου Τριφυλίας αποτελούμενο από τον
Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών Παναγιώτη Τσίγγανο, τον διευθυντή της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών & Πολιτικής Προστασίας Γιώργο Γκόνη και τον Πολιτικό Μηχανικό του Δήμου Χρήστο Μπαρκά, παρευρέθηκε στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Δημοσίων Έργων, όπου παρουσιάστηκς η μελέτη του έργου του θέματος.
Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών Παναγιώτη Τσίγγανο, τον διευθυντή της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών & Πολιτικής Προστασίας Γιώργο Γκόνη και τον Πολιτικό Μηχανικό του Δήμου Χρήστο Μπαρκά, παρευρέθηκε στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Δημοσίων Έργων, όπου παρουσιάστηκς η μελέτη του έργου του θέματος.
Η μελέτη ήταν πλήρης και έτσι από το Συμβούλιο δόθηκε η τελική έγκριση
προς υποβολή πρότασης στον Ενδιάμεσο Φορέα Διαχείρισης:
προς υποβολή πρότασης στον Ενδιάμεσο Φορέα Διαχείρισης:
ΕΕΤΑΑ
(Ελληνική Εταιρία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης) για
χρηματοδότηση από πιστώσεις του Περιφερειακού Επιχειρησιακού
Προγράμματος «Δυτική Ελλάδα - Πελοπόννησος - Ιόνιοι Νήσοι 2007-2013»
Άξονας Προτεραιότητας (2):
«Υποδομές και Υπηρεσίες Προσπελασιμότητας Περιφέρειας Πελοποννήσου»,
Κωδικός Προτεραιότητας (23): Περιφερειακές / Τοπικές Οδοί, Κατηγορία
Πράξεως (2302): «Βελτίωση / Κατασκευή / Αναβάθμιση / Ολοκλήρωση
Περιφερειακών και Τοπικών Οδών».
«Υποδομές και Υπηρεσίες Προσπελασιμότητας Περιφέρειας Πελοποννήσου»,
Κωδικός Προτεραιότητας (23): Περιφερειακές / Τοπικές Οδοί, Κατηγορία
Πράξεως (2302): «Βελτίωση / Κατασκευή / Αναβάθμιση / Ολοκλήρωση
Περιφερειακών και Τοπικών Οδών».
Σύντομη περιγραφή του έργου
Το έργο
περιλαμβάνει κυρίως την κατασκευή οδοστρωσίας και την ασφαλτόστρωση των οδών
Φουρναράκη (από είσοδο πόλεως) - Ι. Μεταξά - Μεγάλου Αλεξάνδρου - Στρατ.
Σταυριανοπούλου (συνολικού μήκους 1500 m περίπου), οι οποίες αποτελούν κύριοι οδικοί άξονες της
πόλης των Φιλιατρών, με αποτέλεσμα να έχουν μεγάλο κυκλοφοριακό φόρτο καθ’ όλη
τη διάρκεια του έτους. Η υλοποίηση του έργου έχει μεγάλη σημασία για την
περιοχή, δεδομένου ότι θα συμβάλλει στην ομαλότερη κυκλοφορία των βαρέων κυρίως
οχημάτων και την μείωση της ηχορύπανσης που προκαλείται από αυτά.
Το πάχος του οδοστρώματος θα είναι συνολικά 0,50 m, αποτελούμενο από ασφαλτική στρώση κυκλοφορίας πάχους 0,05 m με χρήση κοινής ασφάλτου, βάση πάχους 0,20 m και υπόβαση πάχους 0,25 m, η οποία θα περιλαμβάνει και το φρεζαρισμένο υλικό.
Για να επιτευχθεί πιο γρήγορη απορροή των ομβρίων υδάτων θα εφαρμοστεί εγκάρσια κλίση (επίκλιση) της οδού -2,50% από τον άξονα προς τα ρείθρα (δικλινής διατομή), ώστε να κατευθύνονται τα όμβρια ύδατα προς τα ρείθρα και κατόπιν να οδηγούνται στα φρεάτια υδροσυλλογής που υφίστανται σε αρκετές διασταυρώσεις.
Επιπλέον, στις οδούς αυτές τα ρειθροκράσπεδα παρουσιάζουν καθιζήσεις και σε ορισμένα τμήματα απουσιάζουν, γι’ αυτό προτείνεται να γίνει αντικατάστασή τους με νέα, καθώς και βελτίωση των προβληματικών πεζοδρομίων.
Στον κοινόχρηστο χώρο του ιερού ναού της Παναγίας, προτείνεται να γίνει επέκταση του πεζοδρομίου της εισόδου του ναού, να κατασκευαστεί νησίδα κυκλικής πορείας των οχημάτων, καθώς και να τοποθετηθούν φωτιστικά σώματα πέριξ του χώρου αυτού, για τον καλύτερο ηλεκτροφωτισμό του.
Το έργο περιλαμβάνει επιπλέον και την σήμανση με πλευρικές πληροφοριακές και ρυθμιστικές πινακίδες, την διαγράμμιση του οδοστρώματος, την τοποθέτηση μεταλλικών εμποδίων στάθμευσης στο πεζοδρόμιο προέκτασης της εισόδου του ιερού ναού Παναγίας και στον κυκλοφοριακό κόμβο, καθώς και εργασίες πρασίνου στον κυκλοφοριακό κόμβο (νησίδα).
Το έργο έχει συνολικό προϋπολογισμό 493.121,91 €.
Το πάχος του οδοστρώματος θα είναι συνολικά 0,50 m, αποτελούμενο από ασφαλτική στρώση κυκλοφορίας πάχους 0,05 m με χρήση κοινής ασφάλτου, βάση πάχους 0,20 m και υπόβαση πάχους 0,25 m, η οποία θα περιλαμβάνει και το φρεζαρισμένο υλικό.
Για να επιτευχθεί πιο γρήγορη απορροή των ομβρίων υδάτων θα εφαρμοστεί εγκάρσια κλίση (επίκλιση) της οδού -2,50% από τον άξονα προς τα ρείθρα (δικλινής διατομή), ώστε να κατευθύνονται τα όμβρια ύδατα προς τα ρείθρα και κατόπιν να οδηγούνται στα φρεάτια υδροσυλλογής που υφίστανται σε αρκετές διασταυρώσεις.
Επιπλέον, στις οδούς αυτές τα ρειθροκράσπεδα παρουσιάζουν καθιζήσεις και σε ορισμένα τμήματα απουσιάζουν, γι’ αυτό προτείνεται να γίνει αντικατάστασή τους με νέα, καθώς και βελτίωση των προβληματικών πεζοδρομίων.
Στον κοινόχρηστο χώρο του ιερού ναού της Παναγίας, προτείνεται να γίνει επέκταση του πεζοδρομίου της εισόδου του ναού, να κατασκευαστεί νησίδα κυκλικής πορείας των οχημάτων, καθώς και να τοποθετηθούν φωτιστικά σώματα πέριξ του χώρου αυτού, για τον καλύτερο ηλεκτροφωτισμό του.
Το έργο περιλαμβάνει επιπλέον και την σήμανση με πλευρικές πληροφοριακές και ρυθμιστικές πινακίδες, την διαγράμμιση του οδοστρώματος, την τοποθέτηση μεταλλικών εμποδίων στάθμευσης στο πεζοδρόμιο προέκτασης της εισόδου του ιερού ναού Παναγίας και στον κυκλοφοριακό κόμβο, καθώς και εργασίες πρασίνου στον κυκλοφοριακό κόμβο (νησίδα).
Το έργο έχει συνολικό προϋπολογισμό 493.121,91 €.
ΑΠΟ http://filiatranet.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου