ΚΕΝΤΡΟ εξυπηρέτησης Φορολογουμένων μόνο κατά το όνομα διαθέτει η Κυπαρισσία παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των 2 υπαλλήλων που δεν έχουν υπολογιστές on line αλλά ούτε καν τηλέφωνο!
Την εικόνα αυτή εγκατάλειψης των πολιτών αποτύπωσε η εφημερίδα μας στο
χώρο που στεγάζεται δίπλα από το Κ.Ε.Π. Ο υπάλληλος κ. Γιώργος που
εξυπηρετεί το κοινό ότι δεν υπάρχει μηχανογράφηση ή τουλάχιστον φαξ για
την διαδικασία αποστολής εγγράφων ενώ παρά την ύπαρξη υπολογιστών από
το υπουργείο Οικονομικών το οποίο όμως δεν διαθέτει σύνδεση με το
σύστημα Taxis net. Η διαδικασία εξυπηρέτησης με ότι αυτό συνεπάγεται
γίνεται χειροκίνητα ενώ από ότι διαπιστώσαμε δεν υπάρχει έστω ένα
φωτοτυπικό μηχάνημα αλλά ούτε και τηλεφωνική σύνδεση με τον υπόλοιπο
κόσμο.
Η απαράδεκτη αυτή κατάσταση παραμένει εδώ και 2 μήνες λειτουργίας του
έχει ως αποτέλεσμα όπως μας βεβαιώθηκε ότι αναγκάζονται να κάνουν
εργασίες εκτός γραφείου ή αποστολή φαξ από το Κ.Ε.Π. Οι πολίτες πάντως
έρχονται για ερωτήσεις ή έγγραφες διαδικασίες στο κέντρο καθώς αρχειακό
υλικό με μορφή αίτησης στέλνονται στην Καλαμάτα αλλά δεν είναι εφικτή η
διεκπεραίωση των αιτημάτων που διεξάγονται σε μια Δ.Ο.Υ. Στο υπάρχον
Φ.Ε.Κ. ωστόσο δεν προβλέπεται η άμεση σύνδεση με το σύστημα του
υπουργείου Οικονομικών ενώ οι δύο υπάλληλοι καταβάλλουν ανθρώπινο
ενδιαφέρον. Αλήθεια ο Δήμος θα επιμείνει στο θέμα της μηχανογράφησης για
το Κ.Ε.Φ;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου