ΜΙΚΡΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ

ΜΙΚΡΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ: Η Πλάτη βρίσκεται περίπου 9 χιλιόμετρα[4] προς τα βορειοανατολικά των Φιλιατρών σε υψόμετρο 294[1][5] μέτρα και απέχει 10 περίπου χιλιόμετρα από τις ακτές του Ιονίου Πελάγους. ΙΣΤΟΡΙΑ: Το χωριό που βρίσκεται κάτω από το βουνό της Μάλης έχει μακρόχρονη ιστορία. Η παλαιότερη ονομασία του χωριού ήταν Καναλουπού, ενώ ως Πλάτη αναφέρεται από το 1956.[6][7] Πάντως το χωριό συναντάται με την ονομασία Καναλουπού ή Κανελουπού ή Καναλωπού και σε προγενέστερες βιβλιογραφικές πηγές-αναφορές. Ο οικισμός αναφέρεται, σε διάφορες απογραφές των Βενετών Προνοητών της Γαληνοτάτης Δημοκρατίας της Βενετίας, οι οποίες έγιναν στο χρονικό διάστημα της τριακονταετίας (1683/84-1715), κατά την οποία οι Βενετοί κατείχαν την Πελοπόννησο. Η Καναλουπού (Canalupu), ανήκε, το 1689, στην επαρχία της Αρκαδίας (ή Αρκαδιάς, δηλαδή την περιοχή της σημερινής Κυπαρισσίας), η οποία ήταν μια από τις 4 επαρχίες, στις οποίες χωριζόταν τότε το διαμέρισμα της Μεθώνης (επαρχία Φαναριού, επαρχία Αρκαδιάς, επαρχία Ναβαρίνου και επαρχία Μεθώνης).[8] Η Καναλουπού προσαρτήθηκε στον παλαιό Δήμο Εράνης το 1835,[9] ενώ αναφέρεται, το 1853 στον β΄ τόμο των «Ελληνικών» του Ιάκωβου Ρίζου Ραγκαβή ως χωριό του Δήμου Εράνης της Επαρχίας Τριφυλίας με πληθυσμό 115 κατοίκων, με βάση την απογραφή του 1851.[10] Το 1899 μεταφέρεται από το Νομό Μεσσηνίας και υπάγεται στον Νομό Τριφυλίας,[11] για μια περίπου δεκαετία, ως το 1909, που επανέρχεται ξανά στον Νομό Μεσσηνίας,[12] ως οικισμός της Επαρχίας Τριφυλίας. Το 1912 το χωριό της Καναλουπούς αποσπάται από τον Δήμο Εράνης και εντάσσεται στην Κοινότητα Χαλαζονίου, που είχε ως έδρα το Χαλαζόνι,[13][14] ως και το 1919,[15] που η Καναλουπού αποσπάται από την κοινότητα αυτή και ορίζεται έδρα της Κοινότητας Καναλουπούς.[16] Η Καναλουπού παρέμεινε έδρα της ομώνυμης κοινότητας, από το 1919 ως το 1956, που το χωριό μετονομάζεται σε Πλάτη και η Κοινότητα σε Κοινότητα Πλάτης,[17] και συνέχισε με το νέο όνομα ως έδρα της Κοινότητας Πλάτης από το 1956 ως το 1997, όταν τότε, στα πλαίσια των αλλαγών που επήλθαν στη τοπική αυτοδιοίκηση, μέσω του σχεδίου «Καποδίστριας», υπήχθη στον κατηργημένο Δήμο Φιλιατρών,[18] ως το 2010. Από το 2011, μετά τις νέες αλλαγές του σχεδίου «Καλλικράτης» ανήκει πλέον στον νέο Δήμο Τριφυλίας.[19][4] Ο δήμος αυτός, συστάθηκε με το Πρόγραμμα Καλλικράτης με την συνένωση των προϋπαρχόντων δήμων Αετού, Αυλώνος, Γαργαλιάνων, Κυπαρισσίας, Φιλιατρών και την κοινότητα Τριπύλας. ΑΠΟ http://www.hellenicaworld.com/Greece/Geo/gr/PlatiMessinias.html

Κυριακή 8 Μαΐου 2022

Πώς φαίνεται με μιας ένα τρακαρισμένο μεταχειρισμένο;


3 May 2022

Μεταχειρισμένα αυτοκίνητα είναι διαθέσιμα χιλιάδες στην Ελλάδα και είναι σε θέση να καλύψουν κάθε απαίτηση και οικονομική δυνατότητα. Βέβαια δεν είναι όλα καλά, αφού

ανάμεσα τους υπάρχουν τρακαρισμένα και με βλάβες. Σε ορισμένες αγγελίες οι πωλητές αναφέρουν τυχόν προβλήματα, όμως άλλοι πουλάνε το… κάρβουνο για χρυσάφι.

Σε κάθε περίπτωση ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να κάνει έναν έλεγχο και να μην πηγαίνει στα «τυφλά», ακόμα και αν είναι μέσω κάποιου γνωστού. Το κατά πόσο νοικοκύρης είναι ο οδηγός του φαίνεται με την πρώτη ματιά. Αυτοκίνητο γεμάτο χτυπήματα και φθορές στο αμάξωμα και στο εσωτερικό, μαρτυρούν ότι ο κάτοχός του δεν το προσέχει και το έχει αφήσει στη μοίρα του. Οπότε το ίδιο μπορεί να συμβαίνει με τα σέρβις του και τη συντήρηση γενικότερα που απαιτείται.

Πώς όμως μπορεί με γρήγορες ματιές να διαπιστωθεί αν έχει τρακάρει και κάτω από το χρώμα κρύβονται στρώσεις σιδηρόστοκου; Πολύ απλά κοιτώντας τα πλαϊνά τμήματα. Αν οι επιφάνειες είναι λείες και δεν κάνουν «νερά» τότε η λαμαρίνα είναι ατόφια. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι το τμήμα αυτό είναι όπως βγήκε το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο. Κοιτάξτε αν έχει τρέξει «δάκρυ» από χρώμα, ή αν είναι βαμμένη η τσιμούχα γύρω από τα παράθυρα, τις χειρολαβές και άλλα μέρη που κανονικά είναι άβαφτα. Διαφορές μεταξύ των αρμών μαρτυρούν με τη σειρά τους ότι κάτι δεν πάει καλά, όπως τονικές ανομοιογένειες στο χρώμα, ανάμεσα σε επιμέρους επιφάνειες.

Το να έχει βαφτεί για παράδειγμα ο προφυλακτήρας (σύνηθες λόγω μικροχτυπημάτων), ένα φτερό ή μια πόρτα, δεν θεωρείται τρακάρισμα. Ζημιά μεγάλη είναι αν έχει μπει καλίμπρα το αυτοκίνητο, έχουν κοπεί ράφη, μαρσπιέ, μετόπες κ.λπ. Σε κάθε περίπτωση καλό είναι να κάνει έλεγχο ένας γνώστης ή ακόμα καλύτερα ένας φανοποιός, ο οποίος θα εντοπίσει σε δευτερόλεπτα τυχόν «μελανά» σημεία στο αυτοκίνητο.

ΑΠΟ https://www.autogreeknews.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΛΑΤΗ: ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΚΑΝΑΛΟΥΠΟΥΣ. ΝΕΕΣ ΔΩΡΕΕΣ ΣΕ ΣΗΜΑΙΕΣ.

Ένα ακόμα πακέτο δέκα σημαιών μας έγινε δωρεά, με διαστάσεις 1.50 μ. χ 1 μ. περίπου,