02/03/2019
Δεν υπάρχει μεγαλύτερος πονοκέφαλος στην αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, από τα γυρισμένα κοντέρ. Η πασίγνωστη μέθοδος πολλών μαντράδων -αλλά και ιδιωτών- μέσα
από την οποία αναζωογονούν τα αυτοκίνητα προς πώληση, με παράλληλη αύξηση φυσικά της τιμής. Οι αλλαγές του Υπουργείου Μεταφορών έκαναν υποχρεωτική την αναγραφή των χιλιομέτρων του μεταχειρισμένου εισαγωγής στην πρώτη άδεια που βγάζει στην Ελλάδα, όμως τι γίνεται με τα αυτοκίνητα που βρίσκονταν στην Ελλάδα και είχαν ταξινομηθεί πριν την νομοθετική ρύθμιση, αλλά και με τα ελληνικά μεταχειρισμένα; Πώς μπορεί κανείς να τσεκάρει εάν όντως τα χιλιόμετρα είναι τα πραγματικά;
Παρακάτω σας δείχνουμε σε 5 βήματα, τι μπορείτε να κάνετε:
1. Ελέγξτε διεξοδικά την κατάσταση του αυτοκινήτου. Παρότι πολλοί έχουν γίνει… μανούλες στο να «κρύψουν» τα πραγματικά χιλιόμετρα του μεταχειρισμένου και να δείχνουν μέσω της κατάστασής του ότι είναι σαν καινούργιο, υπάρχουν κάποιοι έλεγχοι που πρέπει να γίνουν από τον υποψήφιο αγοραστή για να σιγουρευτεί στο μέτρο πάντα του δυνατού, ότι το μεταχειρισμένο δεν έχει γυρισμένα χιλιόμετρα (δείτε εδώ τους ελέγχους που πρέπει να κάνετε).
2. Ζητήστε το book service, αφού εκεί αναγράφονται τα χιλιόμετρα που είχε το αυτοκίνητο όταν είχε κάνει τα service/αλλαγές λαδιών του. Επειδή στην αγορά κυκλοφορούν πολλά book service «μαϊμού», θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το συνεργείο που έγινε το service (αναγράφεται) και να ζητήσετε επιβεβαίωση.
3. Ελέγξτε τα χιλιόμετρα στην αντιπροσωπεία. Μπορείτε να κατευθυνθείτε σε ένα επίσημο ή εξουσιοδοτημένο συνεργείο της μάρκας του αυτοκινήτου και να ζητήσετε το ιστορικό του αυτοκινήτου στο εξωτερικό για να δείτε τα παλαιότερα χιλιόμετρά του. Σημειώστε ότι σε πολλές αντιπροσωπείες, εκτός από τον «εγκέφαλο», μπορούν να δουν παλαιότερα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου και από άλλα μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. το ABS, σιγουρεύοντας ακόμη περισσότερο τη διάγνωσή τους.
4. Ελέγξτε τα χιλιόμετρα και από το διαδίκτυο. Υπάρχουν αρκετές πλατφόρμες στο internet όπου μπορείτε να δείτε πολλά στοιχεία για το μεταχειρισμένο αυτοκίνητο βάζοντας τον αριθμό πλαισίου του (π.χ. autodna.com). Ανάμεσα στα στοιχεία αυτά βρίσκονται και εργασίες που έχουν γίνει, όπου αναγράφονται και τα χιλιόμετρα που είχε το αυτοκίνητο όταν τις είχε κάνει.
5. Στην περίπτωση εισαγόμενου μεταχειρισμένου ζητήστε από τον πωλητή να σας δείξει το χαρτί του εκτελωνισμού, όπου αναγράφονται τα χιλιόμετρα που είχε το αυτοκίνητο όταν πρωτοταξινομήθηκε στην Ελλάδα. Αν ο πωλητής σας πει ότι δεν το έχει, χάθηκε κ.λπ., τότε καλό θα είναι να αποφύγετε αυτό το μεταχειρισμένο.
ΑΠΟ http://www.autogreeknews.gr
Δεν υπάρχει μεγαλύτερος πονοκέφαλος στην αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, από τα γυρισμένα κοντέρ. Η πασίγνωστη μέθοδος πολλών μαντράδων -αλλά και ιδιωτών- μέσα
από την οποία αναζωογονούν τα αυτοκίνητα προς πώληση, με παράλληλη αύξηση φυσικά της τιμής. Οι αλλαγές του Υπουργείου Μεταφορών έκαναν υποχρεωτική την αναγραφή των χιλιομέτρων του μεταχειρισμένου εισαγωγής στην πρώτη άδεια που βγάζει στην Ελλάδα, όμως τι γίνεται με τα αυτοκίνητα που βρίσκονταν στην Ελλάδα και είχαν ταξινομηθεί πριν την νομοθετική ρύθμιση, αλλά και με τα ελληνικά μεταχειρισμένα; Πώς μπορεί κανείς να τσεκάρει εάν όντως τα χιλιόμετρα είναι τα πραγματικά;
Παρακάτω σας δείχνουμε σε 5 βήματα, τι μπορείτε να κάνετε:
1. Ελέγξτε διεξοδικά την κατάσταση του αυτοκινήτου. Παρότι πολλοί έχουν γίνει… μανούλες στο να «κρύψουν» τα πραγματικά χιλιόμετρα του μεταχειρισμένου και να δείχνουν μέσω της κατάστασής του ότι είναι σαν καινούργιο, υπάρχουν κάποιοι έλεγχοι που πρέπει να γίνουν από τον υποψήφιο αγοραστή για να σιγουρευτεί στο μέτρο πάντα του δυνατού, ότι το μεταχειρισμένο δεν έχει γυρισμένα χιλιόμετρα (δείτε εδώ τους ελέγχους που πρέπει να κάνετε).
2. Ζητήστε το book service, αφού εκεί αναγράφονται τα χιλιόμετρα που είχε το αυτοκίνητο όταν είχε κάνει τα service/αλλαγές λαδιών του. Επειδή στην αγορά κυκλοφορούν πολλά book service «μαϊμού», θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το συνεργείο που έγινε το service (αναγράφεται) και να ζητήσετε επιβεβαίωση.
3. Ελέγξτε τα χιλιόμετρα στην αντιπροσωπεία. Μπορείτε να κατευθυνθείτε σε ένα επίσημο ή εξουσιοδοτημένο συνεργείο της μάρκας του αυτοκινήτου και να ζητήσετε το ιστορικό του αυτοκινήτου στο εξωτερικό για να δείτε τα παλαιότερα χιλιόμετρά του. Σημειώστε ότι σε πολλές αντιπροσωπείες, εκτός από τον «εγκέφαλο», μπορούν να δουν παλαιότερα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου και από άλλα μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. το ABS, σιγουρεύοντας ακόμη περισσότερο τη διάγνωσή τους.
4. Ελέγξτε τα χιλιόμετρα και από το διαδίκτυο. Υπάρχουν αρκετές πλατφόρμες στο internet όπου μπορείτε να δείτε πολλά στοιχεία για το μεταχειρισμένο αυτοκίνητο βάζοντας τον αριθμό πλαισίου του (π.χ. autodna.com). Ανάμεσα στα στοιχεία αυτά βρίσκονται και εργασίες που έχουν γίνει, όπου αναγράφονται και τα χιλιόμετρα που είχε το αυτοκίνητο όταν τις είχε κάνει.
5. Στην περίπτωση εισαγόμενου μεταχειρισμένου ζητήστε από τον πωλητή να σας δείξει το χαρτί του εκτελωνισμού, όπου αναγράφονται τα χιλιόμετρα που είχε το αυτοκίνητο όταν πρωτοταξινομήθηκε στην Ελλάδα. Αν ο πωλητής σας πει ότι δεν το έχει, χάθηκε κ.λπ., τότε καλό θα είναι να αποφύγετε αυτό το μεταχειρισμένο.
ΑΠΟ http://www.autogreeknews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου