Κατά τους θερινούς μήνες και ειδικά τις μέρες που έχει πολύ ζέστη,
καλό είναι να
ανεφοδιάζετε το αυτοκίνητό σας τις πολύ πρωινές ώρες, λόγω της χαμηλότερης θερμοκρασίας του περιβάλλοντος, καθώς κατά τον ανεφοδιασμό εξατμίζεται λιγότερη βενζίνη. Ίσως να έχετε προσέξει τις αναθυμιάσεις που βγαίνουν τη διάρκεια του ανεφοδιασμού.
Όσο είναι εφικτό, μην αφήνετε το ρεζερβουάρ να αδειάσει πολύ ή ακόμα χειρότερα τελείως. Προτιμότερο είναι να μην πέφτει η στάθμη κάτω από τη μέση, γιατί όσο περισσότερο καύσιμο υπάρχει στο ντεπόζιτο τόσο λιγότερος είναι και ο αέρας μέσα σε αυτό. Πράγμα που σημαίνει ότι όταν υπάρχει πολύς θερμός αέρας μέσα στο ρεζερβουάρ, τόσο περισσότερη βενζίνη εξατμίζεται κατά τον ανεφοδιασμό.
Αποφύγετε τον ανεφοδιασμό με καύσιμο όταν γίνεται ανεφοδιασμός του πρατηρίου υγρών καυσίμων από βυτιοφόρο. Ο λόγος είναι ότι ενδέχεται στη δεξαμενή να ανακατευτούν και τα ακάθαρτα υπολείμματα, τα οποία μετά θα εισχωρήσουν στο ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου, με κίνδυνο να μπουκώσει ο κινητήρας.
Πριν τον ανεφοδιασμό με καύσιμο απενεργοποιείτε πάντα τον κινητήρα και την ανάφλεξη για λόγους ασφαλείας. Το ίδιο ισχύει και για τους κινητήρες με το σύστημα Stop/Start. Φυσικά, απαγορεύεται η χρήση του κινητού τηλεφώνου, γιατί μέσω της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας μπορεί να δημιουργηθούν σπίθες, με αποτέλεσμα να εκδηλωθεί πυρκαγιά. Μην μπαίνετε και βγαίνετε συνεχώς από το όχημα κατά τον ανεφοδιασμό καυσίμου, διότι κάτι τέτοιο μπορεί να προκαλέσει υπερβολικό στατικό ηλεκτρισμό.
Κατά τον ανεφοδιασμό καυσίμου, το ρεζερβουάρ είναι γεμάτο μόλις η αυτόματη κάνουλα του πρατηρίου υγρών καυσίμων χτυπήσει για πρώτη φορά και διακόψει αυτόματα την παροχή καυσίμου. Καλό είναι να μη συνεχίσετε τον ανεφοδιασμό καυσίμου γιατί γεμίζει ο κενός χώρος διαστολής στο δοχείο καυσίμου και το καύσιμο μπορεί να υπερχειλίσει προκαλώντας ζημιά στα ελαστικά και στη βαφή του αμαξώματος. Ξεπλύνετε με άφθονο νερό και σαπούνι, αφού βιδώσετε την τάπα του ρεζερβουάρ για να μην εισχωρήσει νερό.
ΑΠΟ http://www.autogreeknews.gr/
ανεφοδιάζετε το αυτοκίνητό σας τις πολύ πρωινές ώρες, λόγω της χαμηλότερης θερμοκρασίας του περιβάλλοντος, καθώς κατά τον ανεφοδιασμό εξατμίζεται λιγότερη βενζίνη. Ίσως να έχετε προσέξει τις αναθυμιάσεις που βγαίνουν τη διάρκεια του ανεφοδιασμού.
Όσο είναι εφικτό, μην αφήνετε το ρεζερβουάρ να αδειάσει πολύ ή ακόμα χειρότερα τελείως. Προτιμότερο είναι να μην πέφτει η στάθμη κάτω από τη μέση, γιατί όσο περισσότερο καύσιμο υπάρχει στο ντεπόζιτο τόσο λιγότερος είναι και ο αέρας μέσα σε αυτό. Πράγμα που σημαίνει ότι όταν υπάρχει πολύς θερμός αέρας μέσα στο ρεζερβουάρ, τόσο περισσότερη βενζίνη εξατμίζεται κατά τον ανεφοδιασμό.
Αποφύγετε τον ανεφοδιασμό με καύσιμο όταν γίνεται ανεφοδιασμός του πρατηρίου υγρών καυσίμων από βυτιοφόρο. Ο λόγος είναι ότι ενδέχεται στη δεξαμενή να ανακατευτούν και τα ακάθαρτα υπολείμματα, τα οποία μετά θα εισχωρήσουν στο ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου, με κίνδυνο να μπουκώσει ο κινητήρας.
Πριν τον ανεφοδιασμό με καύσιμο απενεργοποιείτε πάντα τον κινητήρα και την ανάφλεξη για λόγους ασφαλείας. Το ίδιο ισχύει και για τους κινητήρες με το σύστημα Stop/Start. Φυσικά, απαγορεύεται η χρήση του κινητού τηλεφώνου, γιατί μέσω της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας μπορεί να δημιουργηθούν σπίθες, με αποτέλεσμα να εκδηλωθεί πυρκαγιά. Μην μπαίνετε και βγαίνετε συνεχώς από το όχημα κατά τον ανεφοδιασμό καυσίμου, διότι κάτι τέτοιο μπορεί να προκαλέσει υπερβολικό στατικό ηλεκτρισμό.
Κατά τον ανεφοδιασμό καυσίμου, το ρεζερβουάρ είναι γεμάτο μόλις η αυτόματη κάνουλα του πρατηρίου υγρών καυσίμων χτυπήσει για πρώτη φορά και διακόψει αυτόματα την παροχή καυσίμου. Καλό είναι να μη συνεχίσετε τον ανεφοδιασμό καυσίμου γιατί γεμίζει ο κενός χώρος διαστολής στο δοχείο καυσίμου και το καύσιμο μπορεί να υπερχειλίσει προκαλώντας ζημιά στα ελαστικά και στη βαφή του αμαξώματος. Ξεπλύνετε με άφθονο νερό και σαπούνι, αφού βιδώσετε την τάπα του ρεζερβουάρ για να μην εισχωρήσει νερό.
ΑΠΟ http://www.autogreeknews.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου