ΜΙΚΡΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ

ΜΙΚΡΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ: Η Πλάτη βρίσκεται περίπου 9 χιλιόμετρα[4] προς τα βορειοανατολικά των Φιλιατρών σε υψόμετρο 294[1][5] μέτρα και απέχει 10 περίπου χιλιόμετρα από τις ακτές του Ιονίου Πελάγους. ΙΣΤΟΡΙΑ: Το χωριό που βρίσκεται κάτω από το βουνό της Μάλης έχει μακρόχρονη ιστορία. Η παλαιότερη ονομασία του χωριού ήταν Καναλουπού, ενώ ως Πλάτη αναφέρεται από το 1956.[6][7] Πάντως το χωριό συναντάται με την ονομασία Καναλουπού ή Κανελουπού ή Καναλωπού και σε προγενέστερες βιβλιογραφικές πηγές-αναφορές. Ο οικισμός αναφέρεται, σε διάφορες απογραφές των Βενετών Προνοητών της Γαληνοτάτης Δημοκρατίας της Βενετίας, οι οποίες έγιναν στο χρονικό διάστημα της τριακονταετίας (1683/84-1715), κατά την οποία οι Βενετοί κατείχαν την Πελοπόννησο. Η Καναλουπού (Canalupu), ανήκε, το 1689, στην επαρχία της Αρκαδίας (ή Αρκαδιάς, δηλαδή την περιοχή της σημερινής Κυπαρισσίας), η οποία ήταν μια από τις 4 επαρχίες, στις οποίες χωριζόταν τότε το διαμέρισμα της Μεθώνης (επαρχία Φαναριού, επαρχία Αρκαδιάς, επαρχία Ναβαρίνου και επαρχία Μεθώνης).[8] Η Καναλουπού προσαρτήθηκε στον παλαιό Δήμο Εράνης το 1835,[9] ενώ αναφέρεται, το 1853 στον β΄ τόμο των «Ελληνικών» του Ιάκωβου Ρίζου Ραγκαβή ως χωριό του Δήμου Εράνης της Επαρχίας Τριφυλίας με πληθυσμό 115 κατοίκων, με βάση την απογραφή του 1851.[10] Το 1899 μεταφέρεται από το Νομό Μεσσηνίας και υπάγεται στον Νομό Τριφυλίας,[11] για μια περίπου δεκαετία, ως το 1909, που επανέρχεται ξανά στον Νομό Μεσσηνίας,[12] ως οικισμός της Επαρχίας Τριφυλίας. Το 1912 το χωριό της Καναλουπούς αποσπάται από τον Δήμο Εράνης και εντάσσεται στην Κοινότητα Χαλαζονίου, που είχε ως έδρα το Χαλαζόνι,[13][14] ως και το 1919,[15] που η Καναλουπού αποσπάται από την κοινότητα αυτή και ορίζεται έδρα της Κοινότητας Καναλουπούς.[16] Η Καναλουπού παρέμεινε έδρα της ομώνυμης κοινότητας, από το 1919 ως το 1956, που το χωριό μετονομάζεται σε Πλάτη και η Κοινότητα σε Κοινότητα Πλάτης,[17] και συνέχισε με το νέο όνομα ως έδρα της Κοινότητας Πλάτης από το 1956 ως το 1997, όταν τότε, στα πλαίσια των αλλαγών που επήλθαν στη τοπική αυτοδιοίκηση, μέσω του σχεδίου «Καποδίστριας», υπήχθη στον κατηργημένο Δήμο Φιλιατρών,[18] ως το 2010. Από το 2011, μετά τις νέες αλλαγές του σχεδίου «Καλλικράτης» ανήκει πλέον στον νέο Δήμο Τριφυλίας.[19][4] Ο δήμος αυτός, συστάθηκε με το Πρόγραμμα Καλλικράτης με την συνένωση των προϋπαρχόντων δήμων Αετού, Αυλώνος, Γαργαλιάνων, Κυπαρισσίας, Φιλιατρών και την κοινότητα Τριπύλας. ΑΠΟ http://www.hellenicaworld.com/Greece/Geo/gr/PlatiMessinias.html

Κυριακή, 3 Σεπτεμβρίου 2017

Ανασφάλιστα οχήματα: Έρχονται τα πρόστιμα. Ποιοι γλιτώνουν με 20 ευρώ

02 Σεπτεμβρίου 2017 







Πάνω από τέσσερις διασταυρώσεις έχει πραγματοποιήσει κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων ώστε να διορθώσει
τα λάθη που είχαν προκύψει στα ανασφάλιστα οχήματα με αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή στο σύστημα να εντοπίζονται περίπου 430.000 ανασφάλιστα οχήματα.
Μάλιστα σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Ενωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος το δίμηνο Ιουνίου – Ιουλίου φαίνεται ότι έχουν ασφαλιστεί επιπλέον 505.000 οχήματα καθώς στα τέλη Μαΐου ο συνολικός αριθμός ασφαλισμένων οχημάτων ανέρχονταν σε 5,7 εκατ. ενώ στα τέλη Ιουλίου ο συνολικός αριθμός είχε ξεπεράσει τα 6,2 εκατ. οχήματα.
Όσον αφορά στον Αύγουστο, σύμφωνα με εκτιμήσεις στελεχών της ασφαλιστικής αγοράς, αναμένεται να είναι αυξημένος ο αριθμός των ασφαλισμένων οχημάτων καθώς πολλοί είναι οι ιδιοκτήτες που πραγματοποίησαν άρση ακινησίας στα οχήματά τους ώστε να πάνε διακοπές με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένα πλασματικό τοπίο στη αγορά.
Πάντως σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr εντός του Σεπτεμβρίου αναμένεται να έχει ξεκαθαρίσει η λίστα των ανασφάλιστων οχημάτων και η ΑΑΔΕ να αποστείλει εκ νέου τα ειδοποιητήρια στους παραβάτες οδηγούς επιβάλλοντάς τους και τα ανάλογα χρηματικά πρόστιμα.
Να υπενθυμίσουμε πως μετά την πρώτη διασταύρωση η ΑΑΔΕ είχε αποστείλει σε πάνω από 1,15 εκατ. ιδιοκτήτες πρόστιμο για ανασφάλιστο όχημα.

Τα πρόστιμα που θα καλούνται να πληρώσουν οι παραβάτες ιδιοκτήτες κυμαίνονται:

• 100 ευρώ για δίκυκλα οχήματα έως 250 κυβικά εκατοστά.
• 150 ευρώ για δίκυκλα άνω των 251 κ.ε.
• 200 ευρώ για αυτοκίνητα έως 1.000 κ.ε. και
• 250 ευρώ για αυτοκίνητα άνω των 1.000 κ.ε.

Λύση με μόλις 20 ευρώ για τα παλιά οχήματα

Σύμφωνα με στελέχη της ΑΑΔΕ, τα προβλήματα στην πρώτη διασταύρωση οφείλονται κατά κύριο λόγο στα λανθασμένα στοιχεία για τα κλεμμένα οχήματα, οχήματα που έχουν καταστραφεί αλλά δεν έχουν διαγραφεί, οχήματα από κληρονομιές.
Μάλιστα στο ηλεκτρονικό σύστημα έχουν εντοπιστεί πάνω από 70.000 αποβιώσαντες οι οποίοι δεν έχουν πληρώσει τα ασφάλιστρα και τα τέλη κυκλοφορίας.
Ωστόσο τα στελέχη του υπουργείου Μεταφορών εξετάζουν λύση με μικρό κόστος για τους ιδιοκτήτες παλαιών οχημάτων που δεν τα έχουν πλέον στην κατοχή τους αλλά δεν έχουν διαγραφεί.
Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες οι ιδιοκτήτες παλαιών οχημάτων με ηλικία άνω των 14 ετών που δεν βρίσκονται πλέον στην κατοχή τους, είτε γιατί έχουν καταστραφεί ή κλαπεί να πληρώνουν ένα παράβολο αξίας 20 ευρώ και με επιπλέον μια υπεύθυνη δήλωση να διαγράφονται τα οχήματα οριστικά από τα ηλεκτρονικά αρχεία..



enikonomia , https://www.madata.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εστίαση: Επιδότηση επιχειρήσεων μέσω ΕΣΠΑ

  Πέμπτη, 13 Μαϊος 2021 14:51 Ξεκινούν την Παρασκευή, 14 Μαΐου οι αιτήσεις για την επιδότηση των επιχειρήσεων εστίασης μέσω της δρά...