Κυριακή, 16 Οκτώβριος 2016
Διήμερη διαδραστική εκδήλωση για μαθητές σχολείων πραγματοποιείται από την Εφορεία Αρχαιοτήτων Μεσσηνίας στο Ανάκτορα του Νέστορα, στη Χώρα, το διήμερο 20 και 21
Οκτωβρίου, από τις 10 το πρωί ώς τις 2 το
μεσημέρι.
Διήμερη διαδραστική εκδήλωση για μαθητές σχολείων πραγματοποιείται από την Εφορεία Αρχαιοτήτων Μεσσηνίας στο Ανάκτορα του Νέστορα, στη Χώρα, το διήμερο 20 και 21
Οκτωβρίου, από τις 10 το πρωί ώς τις 2 το
μεσημέρι.
Οπως
διευκρινίζει η Εφορεία στη σχετική ανακοίνωση, η πιο πάνω δραστηριότητα
είναι ενταγμένη στην επικοινωνιακή δράση πανελλαδικής εμβέλειας με
τίτλο «Περιβάλλον και Πολιτισμός 2016: Παντέχνου πυρός σέλας – Λαμπερές
ιστορίες φωτιάς», που διοργανώνει το Τμήμα Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων
και Επικοινωνίας της Διεύθυνσης Μουσείων του υπουργείου Πολιτισμού και
Αθλητισμού.
Ειδικότερα, η εκδήλωση προγραμματίζεται να γίνει στο Αρχαιολογικό Μουσείο Χώρας και στον αρχαιολογικό χώρο του Ανακτόρου του Νέστορα την Πέμπτη 20 και Παρασκευή 21 Οκτωβρίου. Στο πλαίσιό της, θα γίνει θεματική ξενάγηση, για τις σχολικές μονάδες, με θέμα τη φωτιά, μέσα από επιλεγμένα μνημεία του μουσείου και του χώρου που σχετίζονται με την ζωή και τη φωτιά στο ανάκτορο αλλά και με την καταστροφή του από πυρκαγιά. Οι χώροι υποδοχής του μουσείου και του χώρου θα είναι εφοδιασμένοι με ειδικά φυλλάδια, προκειμένου να δίνεται η δυνατότητα οι εντυπώσεις να αποτυπωθούν στο χαρτί.
ΑΠΟ http://www.eleftheriaonline.gr/
Ειδικότερα, η εκδήλωση προγραμματίζεται να γίνει στο Αρχαιολογικό Μουσείο Χώρας και στον αρχαιολογικό χώρο του Ανακτόρου του Νέστορα την Πέμπτη 20 και Παρασκευή 21 Οκτωβρίου. Στο πλαίσιό της, θα γίνει θεματική ξενάγηση, για τις σχολικές μονάδες, με θέμα τη φωτιά, μέσα από επιλεγμένα μνημεία του μουσείου και του χώρου που σχετίζονται με την ζωή και τη φωτιά στο ανάκτορο αλλά και με την καταστροφή του από πυρκαγιά. Οι χώροι υποδοχής του μουσείου και του χώρου θα είναι εφοδιασμένοι με ειδικά φυλλάδια, προκειμένου να δίνεται η δυνατότητα οι εντυπώσεις να αποτυπωθούν στο χαρτί.
ΑΠΟ http://www.eleftheriaonline.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου