«Θύελλα» αντιδράσεων έχει προκαλέσει η απόφαση της Gucci να
ντύσει με
πολύχρωμα σορτς, μπλούζες και τρέντι… αξεσουάρ την Αθηνά, το
Διόνυσο, τον Κέκροπα και τον Ιλισσό για τη νέα της διαφημιστική
καμπάνια. Στο επίσημο λογαριασμό του οίκου υψηλής ραπτικής στο
Instagram, τα γλυπτά του Παρθενώνα κάνουν «Gucci Party» και βγάζουν
σέλφι με iphone.
«Το
πάρτι των θεών διαδραματίζεται στο δυτικό και ανατολικό αέτωμα του
Παρθενώνα, προσβάλλοντας κάθε έννοια του σεβασμού σε ένα από τα πιο
αξιομνημόνευτα μνημεία της παγκόσμιας πολιτισμικής κληρονομιάς της
UNESCO. Εξευτελίζοντας σύμβολα που για αιώνες έθρεψαν σπουδαίους
δημιουργούς από όλο τον κόσμο» τονίζει σε ανακοίνωσή της η Unescο
Πειραιώς και Ιονίων Νήσων. Με την διαφημιστική αυτή καμπάνια, όπως αναφέρει η ανακοίνωση, η Gucci «ειρωνεύεται τα δάκρυα της Καρυάτιδας» και γελοιοποιεί τον αγώνα των Ελλήνων για την επιστροφή των γλυπτών του Παρθενώνα. «Ασήμαντες λεπτομέρειες μπροστά στα σημαντικά κέρδη των πωλήσεων - η Εταιρεία επέλεξε τον παραπάνω τρόπο για να προβάλλει το έργο της Derya Çakırsoy ως “δημιουργικό”. Συγκεκριμένα πρόκειται για “καλλιτεχνική παρέμβαση” στις φωτογραφίες των ανασυνθέσεων του Δυτικού και Ανατολικού Αετώματος του Παρθενώνα που βρίσκονται στο μουσείο της Ακρόπολης, ενώ σημαντικά τμήματα των οποίων βρίσκονται στο Βρετανικό Μουσείο» τονίζεται χαρακτηριστικά.
H Unesco Πειραιώς και Ιονίων Νήσων καλεί την εταιρία υψηλής ραπτικής να αποσύρει άμεσα τη διαφημιστική καμπάνια.
ΑΠΟ http://www.ethnos.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου