ΑΠΟ http://www.newsbeast.gr/
Ανάπτυξη αναλυτικής πρότασης για τη θεσμοθέτηση Ομίλων Αθλητικών Δράσεων ελευθέρου χρόνου που θα αναπτύσσονται ανάλογα με τις επιθυμίες των μαθητών και θα αποτελέσουν ουσιαστική προσπάθεια αναβάθμισης και παρέμβασης, περιλαμβάνεται στις δράσεις
που πρόκειται να δρομολογηθούν για την ποιοτική αναβάθμιση της Φυσικής Αγωγής.
Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με έγγραφο που διαβίβασε τη Βουλή ο αναπληρωτής υπουργός Τάσος Κουράκης, θα κληθεί σύντομα η επιστημονική και εκπαιδευτική κοινότητα για την έναρξη διαλόγου με σκοπό τη μελέτη πρότασης εφαρμογής της εν λόγω δράσης. Το έγγραφο αυτό αποτελεί απάντηση σε επιστολή της Πανελλήνιας Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Φυσικής Αγωγής η οποία κατατέθηκε ως αναφορά από τον βουλευτή κ. Νικολόπουλο. Το θέμα της επιστολής ήταν η αναγκαιότητα της Φυσικής Αγωγής στην Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση.
Ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας αναφέρθηκε στα όσα προβλέπουν τα ωρολόγια προγράμματα για τη Φυσική Αγωγή, στην Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού και στις πρόσθετες δράσεις Φυσικής Αγωγής για το Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο με τη μορφή ομίλων ή κύκλων γνωστικών αντικειμένων καθώς και στο γεγονός ότι μπορούν να εφαρμοστούν σχετικά προγράμματα στο πλαίσιο των βιωματικών δράσεων – ευέλικτη ζώνη. Στο Γυμνάσιο, στο πλαίσιο των «Βιωματικών Δράσεων», εφαρμόζεται ήδη το πρόγραμμα « Φύση και Άσκηση» που αφορά την ανάπτυξη φυσικών δραστηριοτήτων στο φυσικό περιβάλλον.
Ο Τάσος Κουράκης αναφέρθηκε στις δράσεις που έχουν ήδη ή πρόκειται σύντομα να δρομολογηθούν:
1. Ανάπτυξη νέων Προγραμμάτων Σπουδών, σχολικών εγχειριδίων και οδηγών για τους εκπαιδευτικούς από το νηπιαγωγείο μέχρι το λύκειο. Αναμένεται να ακολουθήσει σειρά προγραμμάτων επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στο νέο υλικό.
2. Παραγωγή Οδηγού Βόλεϊ για τον εκπαιδευτικό στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση που θα είναι προπομπός για ανάλογες πρωτοβουλίες και για άλλα αθλήματα σε όλες τις βαθμίδες.
3. Ερευνητικά προγράμματα που σχετίζονται τόσο με το μάθημα της Φυσικής Αγωγής όσο και με το κρίσιμο ζήτημα της φυσικής δραστηριότητας των μαθητών έχουν ήδη κατατεθεί η πρόκειται να δρομολογηθούν σύντομα. Τα αποτελέσματα των ερευνών θα αποτελέσουν τη βάση για τη διασφάλιση της ποιότητας μαθημάτων και δράσεων Φυσικής Αγωγής στου μαθητές όλης της χώρας μέσο-μακροπρόθεσμα.
4. Ανάπτυξη αναλυτικής πρότασης για τη θεσμοθέτηση Ομίλων Αθλητικών Δράσεων ελευθέρου χρόνου που θα αναπτύσσονται ανάλογα με τις επιθυμίες των μαθητών και θα αποτελέσουν ουσιαστική προσπάθεια αναβάθμισης και παρέμβασης. Στο πλαίσιο αυτό, όπως αναφέρθηκε, σύντομα θα κληθεί η επιστημονική και εκπαιδευτική κοινότητα για την έναρξη διαλόγου με σκοπό τη μελέτη της πρότασης εφαρμογής της εν λόγω δράσης.
Ανάπτυξη αναλυτικής πρότασης για τη θεσμοθέτηση Ομίλων Αθλητικών Δράσεων ελευθέρου χρόνου που θα αναπτύσσονται ανάλογα με τις επιθυμίες των μαθητών και θα αποτελέσουν ουσιαστική προσπάθεια αναβάθμισης και παρέμβασης, περιλαμβάνεται στις δράσεις
που πρόκειται να δρομολογηθούν για την ποιοτική αναβάθμιση της Φυσικής Αγωγής.
Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με έγγραφο που διαβίβασε τη Βουλή ο αναπληρωτής υπουργός Τάσος Κουράκης, θα κληθεί σύντομα η επιστημονική και εκπαιδευτική κοινότητα για την έναρξη διαλόγου με σκοπό τη μελέτη πρότασης εφαρμογής της εν λόγω δράσης. Το έγγραφο αυτό αποτελεί απάντηση σε επιστολή της Πανελλήνιας Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Φυσικής Αγωγής η οποία κατατέθηκε ως αναφορά από τον βουλευτή κ. Νικολόπουλο. Το θέμα της επιστολής ήταν η αναγκαιότητα της Φυσικής Αγωγής στην Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση.
Ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας αναφέρθηκε στα όσα προβλέπουν τα ωρολόγια προγράμματα για τη Φυσική Αγωγή, στην Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού και στις πρόσθετες δράσεις Φυσικής Αγωγής για το Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο με τη μορφή ομίλων ή κύκλων γνωστικών αντικειμένων καθώς και στο γεγονός ότι μπορούν να εφαρμοστούν σχετικά προγράμματα στο πλαίσιο των βιωματικών δράσεων – ευέλικτη ζώνη. Στο Γυμνάσιο, στο πλαίσιο των «Βιωματικών Δράσεων», εφαρμόζεται ήδη το πρόγραμμα « Φύση και Άσκηση» που αφορά την ανάπτυξη φυσικών δραστηριοτήτων στο φυσικό περιβάλλον.
Ο Τάσος Κουράκης αναφέρθηκε στις δράσεις που έχουν ήδη ή πρόκειται σύντομα να δρομολογηθούν:
1. Ανάπτυξη νέων Προγραμμάτων Σπουδών, σχολικών εγχειριδίων και οδηγών για τους εκπαιδευτικούς από το νηπιαγωγείο μέχρι το λύκειο. Αναμένεται να ακολουθήσει σειρά προγραμμάτων επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στο νέο υλικό.
2. Παραγωγή Οδηγού Βόλεϊ για τον εκπαιδευτικό στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση που θα είναι προπομπός για ανάλογες πρωτοβουλίες και για άλλα αθλήματα σε όλες τις βαθμίδες.
3. Ερευνητικά προγράμματα που σχετίζονται τόσο με το μάθημα της Φυσικής Αγωγής όσο και με το κρίσιμο ζήτημα της φυσικής δραστηριότητας των μαθητών έχουν ήδη κατατεθεί η πρόκειται να δρομολογηθούν σύντομα. Τα αποτελέσματα των ερευνών θα αποτελέσουν τη βάση για τη διασφάλιση της ποιότητας μαθημάτων και δράσεων Φυσικής Αγωγής στου μαθητές όλης της χώρας μέσο-μακροπρόθεσμα.
4. Ανάπτυξη αναλυτικής πρότασης για τη θεσμοθέτηση Ομίλων Αθλητικών Δράσεων ελευθέρου χρόνου που θα αναπτύσσονται ανάλογα με τις επιθυμίες των μαθητών και θα αποτελέσουν ουσιαστική προσπάθεια αναβάθμισης και παρέμβασης. Στο πλαίσιο αυτό, όπως αναφέρθηκε, σύντομα θα κληθεί η επιστημονική και εκπαιδευτική κοινότητα για την έναρξη διαλόγου με σκοπό τη μελέτη της πρότασης εφαρμογής της εν λόγω δράσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου