ΜΙΚΡΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ

ΜΙΚΡΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ: Η Πλάτη βρίσκεται περίπου 9 χιλιόμετρα[4] προς τα βορειοανατολικά των Φιλιατρών σε υψόμετρο 294[1][5] μέτρα και απέχει 10 περίπου χιλιόμετρα από τις ακτές του Ιονίου Πελάγους. ΙΣΤΟΡΙΑ: Το χωριό που βρίσκεται κάτω από το βουνό της Μάλης έχει μακρόχρονη ιστορία. Η παλαιότερη ονομασία του χωριού ήταν Καναλουπού, ενώ ως Πλάτη αναφέρεται από το 1956.[6][7] Πάντως το χωριό συναντάται με την ονομασία Καναλουπού ή Κανελουπού ή Καναλωπού και σε προγενέστερες βιβλιογραφικές πηγές-αναφορές. Ο οικισμός αναφέρεται, σε διάφορες απογραφές των Βενετών Προνοητών της Γαληνοτάτης Δημοκρατίας της Βενετίας, οι οποίες έγιναν στο χρονικό διάστημα της τριακονταετίας (1683/84-1715), κατά την οποία οι Βενετοί κατείχαν την Πελοπόννησο. Η Καναλουπού (Canalupu), ανήκε, το 1689, στην επαρχία της Αρκαδίας (ή Αρκαδιάς, δηλαδή την περιοχή της σημερινής Κυπαρισσίας), η οποία ήταν μια από τις 4 επαρχίες, στις οποίες χωριζόταν τότε το διαμέρισμα της Μεθώνης (επαρχία Φαναριού, επαρχία Αρκαδιάς, επαρχία Ναβαρίνου και επαρχία Μεθώνης).[8] Η Καναλουπού προσαρτήθηκε στον παλαιό Δήμο Εράνης το 1835,[9] ενώ αναφέρεται, το 1853 στον β΄ τόμο των «Ελληνικών» του Ιάκωβου Ρίζου Ραγκαβή ως χωριό του Δήμου Εράνης της Επαρχίας Τριφυλίας με πληθυσμό 115 κατοίκων, με βάση την απογραφή του 1851.[10] Το 1899 μεταφέρεται από το Νομό Μεσσηνίας και υπάγεται στον Νομό Τριφυλίας,[11] για μια περίπου δεκαετία, ως το 1909, που επανέρχεται ξανά στον Νομό Μεσσηνίας,[12] ως οικισμός της Επαρχίας Τριφυλίας. Το 1912 το χωριό της Καναλουπούς αποσπάται από τον Δήμο Εράνης και εντάσσεται στην Κοινότητα Χαλαζονίου, που είχε ως έδρα το Χαλαζόνι,[13][14] ως και το 1919,[15] που η Καναλουπού αποσπάται από την κοινότητα αυτή και ορίζεται έδρα της Κοινότητας Καναλουπούς.[16] Η Καναλουπού παρέμεινε έδρα της ομώνυμης κοινότητας, από το 1919 ως το 1956, που το χωριό μετονομάζεται σε Πλάτη και η Κοινότητα σε Κοινότητα Πλάτης,[17] και συνέχισε με το νέο όνομα ως έδρα της Κοινότητας Πλάτης από το 1956 ως το 1997, όταν τότε, στα πλαίσια των αλλαγών που επήλθαν στη τοπική αυτοδιοίκηση, μέσω του σχεδίου «Καποδίστριας», υπήχθη στον κατηργημένο Δήμο Φιλιατρών,[18] ως το 2010. Από το 2011, μετά τις νέες αλλαγές του σχεδίου «Καλλικράτης» ανήκει πλέον στον νέο Δήμο Τριφυλίας.[19][4] Ο δήμος αυτός, συστάθηκε με το Πρόγραμμα Καλλικράτης με την συνένωση των προϋπαρχόντων δήμων Αετού, Αυλώνος, Γαργαλιάνων, Κυπαρισσίας, Φιλιατρών και την κοινότητα Τριπύλας. ΑΠΟ http://www.hellenicaworld.com/Greece/Geo/gr/PlatiMessinias.html

Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

Αυτό είναι το πρώτο 3D ηλεκτρικό αυτοκίνητο από εκτυπωτή

Διεθνές ενδιαφέρον προκαλεί το πρώτο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε με τη βοήθεια τρισδιάστατου εκτυπωτή, στις ΗΠΑ.
Το ονομαζόμενο «Strati» συναρμολογήθηκε και παρουσιάστηκε από τους ανθρώπους της κατασκευάστριας εταιρείας Local Motors.
Σύμφωνα με το Βusiness Insider, η εκτύπωση έγινε στο «μικροεργοστάσιο» που διατηρεί η εταιρεία στην Αριζόνα.
Συνολικά για την κατασκευή του, εκτύπωση και συναρμολόγηση, χρειάστηκαν μόλις 44 ώρες, καθώς το Strati αποτελείται μόλις από 40 διαφορετικά μέρη εν αντιθέσει με το αυτοκίνητο που έχουμε
συνηθίσει, για την κατασκευή του οποίου απαιτούνται περίπου 20.000 διαφορετικά εξαρτήματα.
Το Strati, που πέρασε με επιτυχία το πρώτο test drive, σύμφωνα με τα τεχνικά του χαρακτηριστικά είναι αυτοκίνητο για την πόλη, καθώς η μέγιστη ταχύτητα που φτάνει είναι τα 65 χιλιόμετρα την ώρα ενώ η μπαταρία του έχει αυτονομία περί τα 200 χιλιόμετρα. Το κόστος βέβαια ακόμη ξεκινάει από 13.600 ευρώ και φτάνει τα 22.600 ευρώ ανάλογα με τα εξαρτήματα, δηλαδή δεν είναι φθηνότερο από ένα συμβατικό αμάξι.
Η μόνη διαφορά είναι ότι εξαιτίας των λιγότερων μερών από τα οποία αποτελείται υπάρχουν και λιγότερα προβλήματα.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Local Motors, Τζον Ρότζερς, ο σκελετός, το σασί, η κονσόλα και η οροφή του ηλεκτρικού διθέσιου κάμπριο αυτοκινήτου της αμερικανικής εταιρείας είναι εκτυπωμένα από τον ειδικό τρισδιάστατο εκτυπωτή βιομηχανικής παραγωγής που έχει κατασκευάσει η εταιρεία Cincinnati Inc διαστάσεων 1 × 1,5 × 3 μ. Ολα τα υπόλοιπα μέρη του αυτοκίνητου, δηλαδή ελαστικά, καθίσματα, τροχοί, μπαταρία, ηλεκτρικά συστήματα, αναρτήσεις, κινητήρας και παρμπρίζ, είναι κατασκευασμένα με τις συμβατικές μεθόδους.
Ο εν λόγω εκτυπωτής είναι το μυστικό πίσω από την επιτυχία του Strati. Ο εκτυπωτής της Cincinnati Inc κατασκευάστηκε με τη συνεργασία του Εθνικού Εργαστηρίου του Oak Ridge και είναι ένας τρισδιάστατος εκτυπωτής έτοιμος για μαζική βιομηχανική παραγωγή. Συνολικά μπορεί να αποθέσει περίπου 20 κιλά από το ειδικό υλικό που χρησιμοποιείται για την κατασκευή του Strati σε μόλις μία ώρα με αφάνταστη ακρίβεια.
Με αυτό τον εκτυπωτή κατάφερε να ελαχιστοποιήσει τον χρόνο παραγωγής. Σημειώνεται ότι στο παρελθόν έχουν συναρμολογηθεί κι άλλα αυτοκίνητα που τα κομμάτια τους έχουν εκτυπωθεί σε τρισδιάστατους εκτυπωτές, όμως αυτό είναι το πρώτο που έχει εκτυπωθεί ολόκληρο

Πηγή: Αυτό είναι το πρώτο 3D ηλεκτρικό αυτοκίνητο από εκτυπωτή | newmoney.gr http://www.newmoney.gr/article/77290/ayto-einai-proto-3d-ilektriko-aytokinito-apo-ektypoti#ixzz3LQbMMyo5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Έρχεται μείωση των προμηθειών στις ηλεκτρονικές συναλλαγές

11/04/2024 16:04  Πάνω από 2,5 εκατομμύρια πολίτες κάνουν χρήση των ηλεκτρονικών συναλλαγών IRIS, με την πλειοψηφία αυτών να είναι ηλικίας...