Είναι από το αρχιπέλαγος της Ινδονησίας, από
ένα νησί κοντά στο Μπαλί. Λάτρης της φόρμουλα 1 ο κ. Λατίφ κατασκεύασε
έναν κλώνο της Ferrari F1, ντύθηκε στα χρώματα της ιταλικής ομάδας και
κυκλοφορεί στους δρόμους του νησιού του.
Οι δυνάμεις G δεν πρόκειται να κολλήσουν την πλάτη σας στο
κάθισμα, ούτε θα πονά η σπονδυλική σας στήλη. Τον 'ήχο από τον v8
κινητήρα δεν πρόκειται να τον ακούσετε. Και αν το ονοματεπώνυμό σας
αρχίζει από Γιουσέιν και καταλήγει σε Μπόλτ, είναι βέβαιο ότι θα την
ξεπεράσετε στην επιτάχυνση.
Όμως όλα αυτά δε μπορούν να μειώσουν την αγάπη και το πάθος του ανθρώπου που κατασκεύασε αυτή την απομίμηση μιας Ferrari F1.
Πρόκειται για τον κύριο Αμπντούλ Λατίφ, ο οποίος όπως αποκαλύπτει το «Autonemagz», κατασκεύασε την ρεπλίκα της F1 Scuderia Ferrari. Είναι κάτοικος του νησιού Λομπλόκ στην Ινδονησία , το οποίο βρίσκεται ακριβώς ανατολικά του Μπαλί .
Τα υλικά για την κατασκευή του «μονοθεσίου» κόστισαν περίπου 3.000 ευρώ. Βεβαίως ο κ. Λατίφ επένδυσε πολλές ώρες προκειμένου να το κατασκευάσει.
Ο κλώνος του αγωνιστικού αυτοκινήτου , το οποίο είναι πιο κοντά σε μέγεθος με ένα F3 παρά με την F1 , βασίζεται στο πάτωμα και τα μηχανικά μέρη ενός Daihatsu Hijet του 1980 ( είναι ένα σούπερ μικρό van ) συμπεριλαμβανομένου και του κινητήρα των 550 κ.ε. που είναι τοποθετημένος μπροστά.
Η ιδιοκατασκευή έχει πάρει την άδεια για να κυκλοφορεί στους δρόμους , ενώ τα προσεχή σχέδια του κ. Λατίφ είναι η κατασκευή ενός μονοθεσίου στις διαστάσεις της F1 με τον κινητήρα στο πίσω μέρος.
ΑΠΟ http://news247.gr/
Όμως όλα αυτά δε μπορούν να μειώσουν την αγάπη και το πάθος του ανθρώπου που κατασκεύασε αυτή την απομίμηση μιας Ferrari F1.
Πρόκειται για τον κύριο Αμπντούλ Λατίφ, ο οποίος όπως αποκαλύπτει το «Autonemagz», κατασκεύασε την ρεπλίκα της F1 Scuderia Ferrari. Είναι κάτοικος του νησιού Λομπλόκ στην Ινδονησία , το οποίο βρίσκεται ακριβώς ανατολικά του Μπαλί .
Τα υλικά για την κατασκευή του «μονοθεσίου» κόστισαν περίπου 3.000 ευρώ. Βεβαίως ο κ. Λατίφ επένδυσε πολλές ώρες προκειμένου να το κατασκευάσει.
Ο κλώνος του αγωνιστικού αυτοκινήτου , το οποίο είναι πιο κοντά σε μέγεθος με ένα F3 παρά με την F1 , βασίζεται στο πάτωμα και τα μηχανικά μέρη ενός Daihatsu Hijet του 1980 ( είναι ένα σούπερ μικρό van ) συμπεριλαμβανομένου και του κινητήρα των 550 κ.ε. που είναι τοποθετημένος μπροστά.
Η ιδιοκατασκευή έχει πάρει την άδεια για να κυκλοφορεί στους δρόμους , ενώ τα προσεχή σχέδια του κ. Λατίφ είναι η κατασκευή ενός μονοθεσίου στις διαστάσεις της F1 με τον κινητήρα στο πίσω μέρος.
ΑΠΟ http://news247.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου