ΜΙΚΡΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ

ΜΙΚΡΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ: Η Πλάτη βρίσκεται περίπου 9 χιλιόμετρα[4] προς τα βορειοανατολικά των Φιλιατρών σε υψόμετρο 294[1][5] μέτρα και απέχει 10 περίπου χιλιόμετρα από τις ακτές του Ιονίου Πελάγους. ΙΣΤΟΡΙΑ: Το χωριό που βρίσκεται κάτω από το βουνό της Μάλης έχει μακρόχρονη ιστορία. Η παλαιότερη ονομασία του χωριού ήταν Καναλουπού, ενώ ως Πλάτη αναφέρεται από το 1956.[6][7] Πάντως το χωριό συναντάται με την ονομασία Καναλουπού ή Κανελουπού ή Καναλωπού και σε προγενέστερες βιβλιογραφικές πηγές-αναφορές. Ο οικισμός αναφέρεται, σε διάφορες απογραφές των Βενετών Προνοητών της Γαληνοτάτης Δημοκρατίας της Βενετίας, οι οποίες έγιναν στο χρονικό διάστημα της τριακονταετίας (1683/84-1715), κατά την οποία οι Βενετοί κατείχαν την Πελοπόννησο. Η Καναλουπού (Canalupu), ανήκε, το 1689, στην επαρχία της Αρκαδίας (ή Αρκαδιάς, δηλαδή την περιοχή της σημερινής Κυπαρισσίας), η οποία ήταν μια από τις 4 επαρχίες, στις οποίες χωριζόταν τότε το διαμέρισμα της Μεθώνης (επαρχία Φαναριού, επαρχία Αρκαδιάς, επαρχία Ναβαρίνου και επαρχία Μεθώνης).[8] Η Καναλουπού προσαρτήθηκε στον παλαιό Δήμο Εράνης το 1835,[9] ενώ αναφέρεται, το 1853 στον β΄ τόμο των «Ελληνικών» του Ιάκωβου Ρίζου Ραγκαβή ως χωριό του Δήμου Εράνης της Επαρχίας Τριφυλίας με πληθυσμό 115 κατοίκων, με βάση την απογραφή του 1851.[10] Το 1899 μεταφέρεται από το Νομό Μεσσηνίας και υπάγεται στον Νομό Τριφυλίας,[11] για μια περίπου δεκαετία, ως το 1909, που επανέρχεται ξανά στον Νομό Μεσσηνίας,[12] ως οικισμός της Επαρχίας Τριφυλίας. Το 1912 το χωριό της Καναλουπούς αποσπάται από τον Δήμο Εράνης και εντάσσεται στην Κοινότητα Χαλαζονίου, που είχε ως έδρα το Χαλαζόνι,[13][14] ως και το 1919,[15] που η Καναλουπού αποσπάται από την κοινότητα αυτή και ορίζεται έδρα της Κοινότητας Καναλουπούς.[16] Η Καναλουπού παρέμεινε έδρα της ομώνυμης κοινότητας, από το 1919 ως το 1956, που το χωριό μετονομάζεται σε Πλάτη και η Κοινότητα σε Κοινότητα Πλάτης,[17] και συνέχισε με το νέο όνομα ως έδρα της Κοινότητας Πλάτης από το 1956 ως το 1997, όταν τότε, στα πλαίσια των αλλαγών που επήλθαν στη τοπική αυτοδιοίκηση, μέσω του σχεδίου «Καποδίστριας», υπήχθη στον κατηργημένο Δήμο Φιλιατρών,[18] ως το 2010. Από το 2011, μετά τις νέες αλλαγές του σχεδίου «Καλλικράτης» ανήκει πλέον στον νέο Δήμο Τριφυλίας.[19][4] Ο δήμος αυτός, συστάθηκε με το Πρόγραμμα Καλλικράτης με την συνένωση των προϋπαρχόντων δήμων Αετού, Αυλώνος, Γαργαλιάνων, Κυπαρισσίας, Φιλιατρών και την κοινότητα Τριπύλας. ΑΠΟ http://www.hellenicaworld.com/Greece/Geo/gr/PlatiMessinias.html

Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Οπαδός της Φ1 από την Ινδονησία κυκλοφορεί στο δρόμο με μια ρεπλίκα Ferrari F1

Είναι από το αρχιπέλαγος της Ινδονησίας, από ένα νησί κοντά στο Μπαλί. Λάτρης της φόρμουλα 1 ο κ. Λατίφ κατασκεύασε έναν κλώνο της Ferrari F1, ντύθηκε στα χρώματα της ιταλικής ομάδας και κυκλοφορεί στους δρόμους του νησιού του.
Οι δυνάμεις G δεν πρόκειται να κολλήσουν την πλάτη σας στο κάθισμα, ούτε θα πονά η σπονδυλική σας στήλη. Τον 'ήχο από τον v8 κινητήρα δεν πρόκειται να τον ακούσετε. Και αν το ονοματεπώνυμό σας αρχίζει από Γιουσέιν και καταλήγει σε Μπόλτ, είναι βέβαιο ότι θα την ξεπεράσετε στην επιτάχυνση.
Όμως όλα αυτά δε μπορούν να μειώσουν την αγάπη και το πάθος του ανθρώπου που κατασκεύασε αυτή την απομίμηση μιας Ferrari F1.

Πρόκειται για τον κύριο Αμπντούλ Λατίφ, ο οποίος όπως αποκαλύπτει το «Autonemagz», κατασκεύασε την ρεπλίκα της F1 Scuderia Ferrari. Είναι κάτοικος του νησιού Λομπλόκ στην Ινδονησία , το οποίο βρίσκεται ακριβώς ανατολικά του Μπαλί .
Τα υλικά για την κατασκευή του «μονοθεσίου» κόστισαν περίπου 3.000 ευρώ. Βεβαίως ο κ. Λατίφ επένδυσε πολλές ώρες προκειμένου να το κατασκευάσει.  

Ο κλώνος του αγωνιστικού αυτοκινήτου , το οποίο είναι πιο κοντά σε μέγεθος με ένα F3 παρά με την F1 , βασίζεται στο πάτωμα και τα μηχανικά μέρη ενός Daihatsu Hijet  του 1980 ( είναι ένα σούπερ μικρό van ) συμπεριλαμβανομένου και του κινητήρα των 550 κ.ε. που είναι τοποθετημένος μπροστά.
Η ιδιοκατασκευή έχει πάρει την άδεια για να κυκλοφορεί στους δρόμους , ενώ τα προσεχή σχέδια του κ. Λατίφ είναι η κατασκευή ενός μονοθεσίου στις διαστάσεις της F1 με τον κινητήρα στο πίσω μέρος. 

ΑΠΟ http://news247.gr/


Δεν υπάρχουν σχόλια: