Μελετητικά
ωριμότερος είναι ο δρόμος Μεσσήνη - Εύα που πάει για ένταξη στο ΠΕΠ του
ΕΣΠΑ. Αντιθέτως, δεν έχει ολοκληρωθεί ο φάκελος για το τμήμα Εύα -
Βαλύρα και το Λάμπαινα - Αρχαία Μεσσήνη. Προς έγκριση της ένταξης οδεύει
και ο δρόμος Ραυτόπουλο - Μουριατάδα, προϋπολογισμού 13 εκ. ευρώ, ενώ
για το Τζάνε - Καλαμάκι, που έχει δημοπρατηθεί στις 25 Σεπτεμβρίου του
2012, αναμένεται η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας σχετικά με
τις
εργολαβικές διενέξεις - αλλά ούτε και οι απαλλοτριώσεις έχουν
ολοκληρωθεί. Οσο για το τμήμα Γαργαλιάνοι - Ρωμανού, η εργολαβία έχει
σταματήσει. Ενώ λοιπόν ο δρόμος έπρεπε να είχε παραδοθεί στην κυκλοφορία
από το... 2009, κανένας δεν ξέρει αν και πότε θα ολοκληρωθεί η
κατασκευή του.
Το μοναδικό έργο που
δημοπρατείται στις 18 Ιουνίου στο υπουργείο Υποδομών είναι ο δρόμος
Σουληνάρι - Κορυφάσιο, προϋπολογισμού 13,8 εκ. ευρώ. Στο μεταξύ, έφτασε
στην Περιφερειακή Ενότητα Μεσσηνίας η περιβαλλοντική μελέτη για την
παράκαμψη της Πύλου στο δρόμο Ριζόμυλος - Πύλος - Μεθώνη.
Τέλος σε εξέλιξη βρίσκονται αυτή την περίοδο και οι διαπραγματεύσεις για το τμήμα Ριζόμυλος - Καλαμάτα.
ΑΠΟ http://www.eleftheriaonline.gr/
Διαβάστε το άρθρο στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ http://www.eleftheriaonline.gr/oikonomia/ypodomes/item/25881-odika-erga-messinia
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου