ΜΙΚΡΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ

ΜΙΚΡΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ: Η Πλάτη βρίσκεται περίπου 9 χιλιόμετρα[4] προς τα βορειοανατολικά των Φιλιατρών σε υψόμετρο 294[1][5] μέτρα και απέχει 10 περίπου χιλιόμετρα από τις ακτές του Ιονίου Πελάγους. ΙΣΤΟΡΙΑ: Το χωριό που βρίσκεται κάτω από το βουνό της Μάλης έχει μακρόχρονη ιστορία. Η παλαιότερη ονομασία του χωριού ήταν Καναλουπού, ενώ ως Πλάτη αναφέρεται από το 1956.[6][7] Πάντως το χωριό συναντάται με την ονομασία Καναλουπού ή Κανελουπού ή Καναλωπού και σε προγενέστερες βιβλιογραφικές πηγές-αναφορές. Ο οικισμός αναφέρεται, σε διάφορες απογραφές των Βενετών Προνοητών της Γαληνοτάτης Δημοκρατίας της Βενετίας, οι οποίες έγιναν στο χρονικό διάστημα της τριακονταετίας (1683/84-1715), κατά την οποία οι Βενετοί κατείχαν την Πελοπόννησο. Η Καναλουπού (Canalupu), ανήκε, το 1689, στην επαρχία της Αρκαδίας (ή Αρκαδιάς, δηλαδή την περιοχή της σημερινής Κυπαρισσίας), η οποία ήταν μια από τις 4 επαρχίες, στις οποίες χωριζόταν τότε το διαμέρισμα της Μεθώνης (επαρχία Φαναριού, επαρχία Αρκαδιάς, επαρχία Ναβαρίνου και επαρχία Μεθώνης).[8] Η Καναλουπού προσαρτήθηκε στον παλαιό Δήμο Εράνης το 1835,[9] ενώ αναφέρεται, το 1853 στον β΄ τόμο των «Ελληνικών» του Ιάκωβου Ρίζου Ραγκαβή ως χωριό του Δήμου Εράνης της Επαρχίας Τριφυλίας με πληθυσμό 115 κατοίκων, με βάση την απογραφή του 1851.[10] Το 1899 μεταφέρεται από το Νομό Μεσσηνίας και υπάγεται στον Νομό Τριφυλίας,[11] για μια περίπου δεκαετία, ως το 1909, που επανέρχεται ξανά στον Νομό Μεσσηνίας,[12] ως οικισμός της Επαρχίας Τριφυλίας. Το 1912 το χωριό της Καναλουπούς αποσπάται από τον Δήμο Εράνης και εντάσσεται στην Κοινότητα Χαλαζονίου, που είχε ως έδρα το Χαλαζόνι,[13][14] ως και το 1919,[15] που η Καναλουπού αποσπάται από την κοινότητα αυτή και ορίζεται έδρα της Κοινότητας Καναλουπούς.[16] Η Καναλουπού παρέμεινε έδρα της ομώνυμης κοινότητας, από το 1919 ως το 1956, που το χωριό μετονομάζεται σε Πλάτη και η Κοινότητα σε Κοινότητα Πλάτης,[17] και συνέχισε με το νέο όνομα ως έδρα της Κοινότητας Πλάτης από το 1956 ως το 1997, όταν τότε, στα πλαίσια των αλλαγών που επήλθαν στη τοπική αυτοδιοίκηση, μέσω του σχεδίου «Καποδίστριας», υπήχθη στον κατηργημένο Δήμο Φιλιατρών,[18] ως το 2010. Από το 2011, μετά τις νέες αλλαγές του σχεδίου «Καλλικράτης» ανήκει πλέον στον νέο Δήμο Τριφυλίας.[19][4] Ο δήμος αυτός, συστάθηκε με το Πρόγραμμα Καλλικράτης με την συνένωση των προϋπαρχόντων δήμων Αετού, Αυλώνος, Γαργαλιάνων, Κυπαρισσίας, Φιλιατρών και την κοινότητα Τριπύλας. ΑΠΟ http://www.hellenicaworld.com/Greece/Geo/gr/PlatiMessinias.html

Τετάρτη 2 Μαρτίου 2022

Τέλος τα μεταχειρισμένα από Γερμανία για Ελλάδα…

  •  
  • Γιώργος Κ. Ανδρής (ga@newsauto.gr)

Στην «black list» οι Έλληνες έμποροι μεταχειρισμένων ΙΧ! Οι Γερμανοί σταματούν να πουλάνε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα σε Έλληνες συναδέλφους τους εξαιτίας των

φορολογικών προβλημάτων που έχουν προκύψει…

Στην «black list» έχουν εισέλθει οι Έλληνες έμποροι μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην Γερμανία εξαιτίας των ελέγχων που πραγματοποιούν συνεχώς οι Αρχές και αφορούν σε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που έχουν πουλήσει σε Έλληνες εμπόρους και σε πάρα πολλά από αυτά έχουν διαπιστωθεί παρανομίες γύρω από τον ΦΠΑ αλλά και τα γυρισμένα χιλιόμετρα.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Newsauto.gr η κατάσταση έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο και ήδη οι εξουσιοδοτημένες μονάδες έχουν σταματήσει κάθε πώληση σε Έλληνες εμπόρους μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ενώ στην ίδια γραμμή ακολουθούν και οι ανεξάρτητες μεγάλες εμπορίες μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στη Γερμανία.

Ο λόγος εστιάζεται στο γεγονός ότι οι Φορολογικές και Τελωνειακές Αρχές της Γερμανίας συνεχώς τους καλούν για έλεγχο και διασταυρώσεις που αφορά σε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που έχουν εξαχθεί στην Ελλάδα αλλά όπως έχει διαπιστωθεί σε πάρα πολλές περιπτώσεις είτε ο ΦΠΑ έχει «χαθεί» είτε τα χιλιόμετρα είναι γυρισμένα, είτε τα χαρτιά του αυτοκινήτου έχουν κάποιο πρόβλημα!

Το θέμα έχει λάβει τεράστιες διαστάσεις στη Γερμανία και όπως επισημαίνει ένας μεγάλος εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος από την Ελλάδα στο Newsauto.gr: «Εξαιτίας των μεγάλων καθυστερήσεων στις παραδόσεις καινούριων αυτοκινήτων και επειδή η ζήτηση για αυτοκίνητα έστω και ελαφρώς μεταχειρισμένα είναι πολύ υψηλή αποφάσισα να αγοράσω κάποια καλά και ακριβά μοντέλα από εξουσιοδοτημένες μονάδες στη Γερμανία ώστε να περιορίσω τον κίνδυνο τα αυτοκίνητα να είναι «πειραγμένα», τρακαρισμένα ή με γυρισμένα χιλιόμετρα.

Όταν επικοινώνησα με την κάθετη μονάδα στη Γερμανία και τους είπα ότι είμαι συνάδελφός τους με εξουσιοδοτημένη κάθετη μονάδα από την Ελλάδα εκείνοι αρχικά «πάγωσαν» στο άκουσμα πως θέλω να αγοράσω από εκείνους περίπου 10 με 15 ελαφρώς μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Αρχικά μου ζήτησαν όλα τα έγγραφα της εταιρείας μου στην Ελλάδα, φορολογικές δηλώσεις και οικονομικές χρήσεις και αφού τους τα έστειλα όλα αντιλήφθηκα ότι κάτι συμβαίνει καθώς προσπαθούσαν με κάθε τρόπο να μην κάνουν εφικτή την πώληση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων σε εμένα. Αφού λοιπόν είδαν ότι όλα τα έγγραφα και φορολογικά δεδομένα ήταν εντάξει μου είπαν με ειλικρίνεια ότι για να μου πουλήσουν τα αυτοκίνητα που με ενδιέφεραν θα έπρεπε να μου παρακρατήσουν τον ΦΠΑ 19% και όταν έχει ολοκληρωθεί η εισαγωγή των οχημάτων στην Ελλάδα και έχω πληρώσει τον ΦΠΑ 24% τότε αποστέλλοντάς τους τις αποδείξεις εξόφλησής του ΦΠΑ στην Ελλάδα θα μου κατέθεταν αμέσως στον λογαριασμό μου τον ΦΠΑ 19% που μου είχαν παρακρατήσει!

Ο λόγος όπως μου είπαν εστιάζεται στο γεγονός ότι εκατοντάδες εξουσιοδοτημένες κάθετες μονάδες είχαν πουλήσει μεταχειρισμένα αυτοκίνητα σε Έλληνες εμπόρους και το αποτέλεσμα ήταν ανά τακτά χρονικά διαστήματα να τους καλούν από το Τελωνείο ή από τις Αρχές για να διαπιστώσουν αν συμμετείχαν και εκείνοι στην παράνομη «εξαφάνιση» του ΦΠΑ! Επειδή λοιπόν δεν ήθελαν να βρεθούν πάλι αντιμέτωποι με τις Αρχές μου και εγώ να αποκτήσω τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα μου πρότειναν αυτή τη μέθοδο με την παρακράτηση του ΦΠΑ είτε να βρω κάποιον Γερμανό μη εξουσιοδοτημένο έμπορο ή πολίτη ο οποίος θα αγοράσει από εκείνους τα αυτοκίνητα και στη συνέχεια να τα αποκτήσω από τον μεσάζοντα…

Επειδή δεν μου άρεσε η συμπεριφορά της συγκεκριμένη εξουσιοδοτημένης μονάδας απέστειλα ένα παρόμοιο αίτημα αγοράς μεταχειρισμένων αυτοκινήτων σε άλλη κάθετη μονάδα στη Γερμανία που εδρεύει σε άλλη πόλη. Δυστυχώς η απάντησή τους ήταν παρόμοια με εκείνη που έλαβα από την πρώτη εξουσιοδοτημένη μονάδα της Γερμανίας.

Με λίγα λόγια κάποιοι Έλληνες έμποροι μεταχειρισμένων αυτοκινήτων κατάφεραν να βάλουν στην «black list» όλους τους επιχειρηματίες και η μόνη πηγή απόκτησης μεταχειρισμένων αυτοκινήτων για τους Έλληνες είναι οι μικρές ανεξάρτητες εμπορίες αυτοκινήτων με οχήματα αμφιβόλου ποιότητας…»

ΑΠΟ https://www.newsauto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: