ΜΙΚΡΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ

ΜΙΚΡΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ: Η Πλάτη βρίσκεται περίπου 9 χιλιόμετρα[4] προς τα βορειοανατολικά των Φιλιατρών σε υψόμετρο 294[1][5] μέτρα και απέχει 10 περίπου χιλιόμετρα από τις ακτές του Ιονίου Πελάγους. ΙΣΤΟΡΙΑ: Το χωριό που βρίσκεται κάτω από το βουνό της Μάλης έχει μακρόχρονη ιστορία. Η παλαιότερη ονομασία του χωριού ήταν Καναλουπού, ενώ ως Πλάτη αναφέρεται από το 1956.[6][7] Πάντως το χωριό συναντάται με την ονομασία Καναλουπού ή Κανελουπού ή Καναλωπού και σε προγενέστερες βιβλιογραφικές πηγές-αναφορές. Ο οικισμός αναφέρεται, σε διάφορες απογραφές των Βενετών Προνοητών της Γαληνοτάτης Δημοκρατίας της Βενετίας, οι οποίες έγιναν στο χρονικό διάστημα της τριακονταετίας (1683/84-1715), κατά την οποία οι Βενετοί κατείχαν την Πελοπόννησο. Η Καναλουπού (Canalupu), ανήκε, το 1689, στην επαρχία της Αρκαδίας (ή Αρκαδιάς, δηλαδή την περιοχή της σημερινής Κυπαρισσίας), η οποία ήταν μια από τις 4 επαρχίες, στις οποίες χωριζόταν τότε το διαμέρισμα της Μεθώνης (επαρχία Φαναριού, επαρχία Αρκαδιάς, επαρχία Ναβαρίνου και επαρχία Μεθώνης).[8] Η Καναλουπού προσαρτήθηκε στον παλαιό Δήμο Εράνης το 1835,[9] ενώ αναφέρεται, το 1853 στον β΄ τόμο των «Ελληνικών» του Ιάκωβου Ρίζου Ραγκαβή ως χωριό του Δήμου Εράνης της Επαρχίας Τριφυλίας με πληθυσμό 115 κατοίκων, με βάση την απογραφή του 1851.[10] Το 1899 μεταφέρεται από το Νομό Μεσσηνίας και υπάγεται στον Νομό Τριφυλίας,[11] για μια περίπου δεκαετία, ως το 1909, που επανέρχεται ξανά στον Νομό Μεσσηνίας,[12] ως οικισμός της Επαρχίας Τριφυλίας. Το 1912 το χωριό της Καναλουπούς αποσπάται από τον Δήμο Εράνης και εντάσσεται στην Κοινότητα Χαλαζονίου, που είχε ως έδρα το Χαλαζόνι,[13][14] ως και το 1919,[15] που η Καναλουπού αποσπάται από την κοινότητα αυτή και ορίζεται έδρα της Κοινότητας Καναλουπούς.[16] Η Καναλουπού παρέμεινε έδρα της ομώνυμης κοινότητας, από το 1919 ως το 1956, που το χωριό μετονομάζεται σε Πλάτη και η Κοινότητα σε Κοινότητα Πλάτης,[17] και συνέχισε με το νέο όνομα ως έδρα της Κοινότητας Πλάτης από το 1956 ως το 1997, όταν τότε, στα πλαίσια των αλλαγών που επήλθαν στη τοπική αυτοδιοίκηση, μέσω του σχεδίου «Καποδίστριας», υπήχθη στον κατηργημένο Δήμο Φιλιατρών,[18] ως το 2010. Από το 2011, μετά τις νέες αλλαγές του σχεδίου «Καλλικράτης» ανήκει πλέον στον νέο Δήμο Τριφυλίας.[19][4] Ο δήμος αυτός, συστάθηκε με το Πρόγραμμα Καλλικράτης με την συνένωση των προϋπαρχόντων δήμων Αετού, Αυλώνος, Γαργαλιάνων, Κυπαρισσίας, Φιλιατρών και την κοινότητα Τριπύλας. ΑΠΟ http://www.hellenicaworld.com/Greece/Geo/gr/PlatiMessinias.html

Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2021

Τι είναι αυτό το δοχείο στο αυτοκίνητο;


3 Jan 2021

Κάθε αυτοκίνητο για να λειτουργεί σωστά και να μην εμφανιστούν προβλήματα, θα πρέπει να συντηρείται σύμφωνα με το service που ορίζει ο κατασκευαστής και όχι ο ιδιοκτήτης

να κάνει του κεφαλιού του, γιατί… αυτός ξέρει καλύτερα. Ένας απλός τακτικός έλεγχος σε καίρια σημεία δεν βλάπτει, όπως είναι και αυτός του δοχείου των υγρών φρένων/συμπλέκτη.

Το εικονιζόμενο δοχείο βρίσκεται στο διαχωριστικό τμήμα μεταξύ κινητήρα και καμπίνας και έχει μικρό μέγεθος. Στο πάνω μέρος του υπάρχει μια μαύρη τάπα, όπου συνήθως αναγράφεται ο κωδικός «DOT 4». Η στάθμη υγρών πρέπει να βρίσκεται ανάμεσα στα σημάδια MIN και MAX, στο πλάι ή στο εμπρός μέρος του δοχείου.

Πριν αφαιρέσετε την τάπα του δοχείου και προσθέσετε υγρά φρένων/συμπλέκτη, καθαρίστε καλά την περιοχή γύρω από την τάπα του δοχείου, για να εμποδίσετε την αλλοίωση των υγρών φρένων/ συμπλέκτη. Αν η στάθμη είναι χαμηλή, συμπληρώστε υγρά μέχρι τη στάθμη MAX. Η στάθμη θα πέσει με την πάροδο των χιλιομέτρων, κάτι που είναι φυσιολογικό και σχετίζεται με τη φθορά στα τακάκια. Στην περίπτωση που αδειάζει γρήγορα, τότε μπορεί να υπάρχει διαρροή στο σύστημα και επιβάλλεται άμεση επίσκεψη σε συνεργείο.

Μην αφήσετε τα υγρά φρένων/συμπλέκτη να έρθουν σε επαφή με τη βαφή του αυτοκινήτου, γιατί αυτό θα προκαλέσει ζημιά στη βαφή. Το ίδιο ισχύει και με το δέρμα ή τα μάτια. Οπότε, αν χρειαστεί συμπλήρωμα, χρειάζεται μεγάλη προσοχή και αν συμβεί κάτι τέτοιο, πρέπει να ξεπλύνετε αμέσως με αρκετό νερό τα σημεία που ήρθαν σε επαφή. Συνήθως το υγρό φρένων αντικαθίσταται κάθε δύο χρόνια για την αποφυγή δημιουργίας υδρατμών στο κύκλωμα.

Ποτέ μη χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε άλλο υγρό φρένων εκτός αυτού που ορίζει ο κατασκευαστής καθώς αυτό μπορεί να μειώσει την απόδοση των φρένων. Η χρήση λανθασμένου υγρού θα μπορούσε να προκαλέσει απώλεια ελέγχου του οχήματος, σοβαρό τραυματισμό ή θάνατο.

ΑΠΟ https://www.autogreeknews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: