ΜΙΚΡΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ

ΜΙΚΡΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ: Η Πλάτη βρίσκεται περίπου 9 χιλιόμετρα[4] προς τα βορειοανατολικά των Φιλιατρών σε υψόμετρο 294[1][5] μέτρα και απέχει 10 περίπου χιλιόμετρα από τις ακτές του Ιονίου Πελάγους. ΙΣΤΟΡΙΑ: Το χωριό που βρίσκεται κάτω από το βουνό της Μάλης έχει μακρόχρονη ιστορία. Η παλαιότερη ονομασία του χωριού ήταν Καναλουπού, ενώ ως Πλάτη αναφέρεται από το 1956.[6][7] Πάντως το χωριό συναντάται με την ονομασία Καναλουπού ή Κανελουπού ή Καναλωπού και σε προγενέστερες βιβλιογραφικές πηγές-αναφορές. Ο οικισμός αναφέρεται, σε διάφορες απογραφές των Βενετών Προνοητών της Γαληνοτάτης Δημοκρατίας της Βενετίας, οι οποίες έγιναν στο χρονικό διάστημα της τριακονταετίας (1683/84-1715), κατά την οποία οι Βενετοί κατείχαν την Πελοπόννησο. Η Καναλουπού (Canalupu), ανήκε, το 1689, στην επαρχία της Αρκαδίας (ή Αρκαδιάς, δηλαδή την περιοχή της σημερινής Κυπαρισσίας), η οποία ήταν μια από τις 4 επαρχίες, στις οποίες χωριζόταν τότε το διαμέρισμα της Μεθώνης (επαρχία Φαναριού, επαρχία Αρκαδιάς, επαρχία Ναβαρίνου και επαρχία Μεθώνης).[8] Η Καναλουπού προσαρτήθηκε στον παλαιό Δήμο Εράνης το 1835,[9] ενώ αναφέρεται, το 1853 στον β΄ τόμο των «Ελληνικών» του Ιάκωβου Ρίζου Ραγκαβή ως χωριό του Δήμου Εράνης της Επαρχίας Τριφυλίας με πληθυσμό 115 κατοίκων, με βάση την απογραφή του 1851.[10] Το 1899 μεταφέρεται από το Νομό Μεσσηνίας και υπάγεται στον Νομό Τριφυλίας,[11] για μια περίπου δεκαετία, ως το 1909, που επανέρχεται ξανά στον Νομό Μεσσηνίας,[12] ως οικισμός της Επαρχίας Τριφυλίας. Το 1912 το χωριό της Καναλουπούς αποσπάται από τον Δήμο Εράνης και εντάσσεται στην Κοινότητα Χαλαζονίου, που είχε ως έδρα το Χαλαζόνι,[13][14] ως και το 1919,[15] που η Καναλουπού αποσπάται από την κοινότητα αυτή και ορίζεται έδρα της Κοινότητας Καναλουπούς.[16] Η Καναλουπού παρέμεινε έδρα της ομώνυμης κοινότητας, από το 1919 ως το 1956, που το χωριό μετονομάζεται σε Πλάτη και η Κοινότητα σε Κοινότητα Πλάτης,[17] και συνέχισε με το νέο όνομα ως έδρα της Κοινότητας Πλάτης από το 1956 ως το 1997, όταν τότε, στα πλαίσια των αλλαγών που επήλθαν στη τοπική αυτοδιοίκηση, μέσω του σχεδίου «Καποδίστριας», υπήχθη στον κατηργημένο Δήμο Φιλιατρών,[18] ως το 2010. Από το 2011, μετά τις νέες αλλαγές του σχεδίου «Καλλικράτης» ανήκει πλέον στον νέο Δήμο Τριφυλίας.[19][4] Ο δήμος αυτός, συστάθηκε με το Πρόγραμμα Καλλικράτης με την συνένωση των προϋπαρχόντων δήμων Αετού, Αυλώνος, Γαργαλιάνων, Κυπαρισσίας, Φιλιατρών και την κοινότητα Τριπύλας. ΑΠΟ http://www.hellenicaworld.com/Greece/Geo/gr/PlatiMessinias.html

Τετάρτη 17 Ιουλίου 2019

Ιούλιος: Άνοδο 60% σημειώνουν οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων

 16/07/2019 14:08






Το φαινόμενο του…. ελατηρίου, που ξαφνικά εκτινάχθηκε, παρουσιάζει η Ελληνική αγορά αυτοκινήτου, η οποία το τελευταίο δεκαήμερο θυμίζει τις
εποχές προ κρίσης.

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του newsauto.gr οι πωλήσεις σημειώνουν ήδη αύξηση πάνω από 50% αγγίζοντας το 60%, σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Μάλιστα οι πωλήσεις αυτές δε θεωρούνται κάποιο «πινακίδωμα» από εισαγωγικές εταιρείες λόγω των μέτρων του WLTP/RDE που θα ισχύσουν από το Σεπτέμβριο και που θα ανεβάσουν τις τιμές των αυτοκινήτων, αφού αυτές είναι μοιρασμένες σε εταιρικές (πιθανό «πινακίδωμα») και σε λιανικές πωλήσεις.
Η αγορά σχολιάζει ως φυσιολογική αυτή την αύξηση, τόσο λόγω της ανελαστικής ανάγκης (τα παλιά αυτοκίνητα χαλάνε, ζητάνε πολλά), όσο και της πολιτικής σταθερότητας που προέκυψε από τις πρόσφατες εκλογές.

Άλλωστε όπως έχουμε ξαναγράψει, στην Ελλάδα ένας από τους παράγοντες που παίζουν πρωταρχικό ρόλο στην απόφαση για την αγορά ενός αυτοκινήτου, πέρα φυσικά από το οικονομικό, είναι και το ψυχολογικό.

Για παράδειγμα το 2012 που ήταν η χειρότερη χρονιά της αγοράς αυτοκινήτου, πουλήθηκαν 52.000 καινούργια αυτοκίνητα, όταν στην ίδια πληθυσμιακά Πορτογαλία με τα σχεδόν ίδια μνημονιακά δεδομένα (και με χαμηλότερους μισθούς), η αγορά δεν έπεσε κάτω από τα 94.000…

Η εκτίμηση της αγοράς είναι ότι η άνοδος των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων θα συνεχιστεί, ως αποτέλεσμα -εκτός των άλλων- και της αποδεδειγμένης και διαπιστωμένης πλέον από τον κόσμο, κακής ποιότητα των περισσοτέρων εισαγόμενων μεταχειρισμένων που έχουν μπει στη χώρα μας.

Η έντονη ανασφάλεια για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα, οδηγεί πολλούς υποψήφιους αγοραστές στη σίγουρη λύση ενός καινούργιου, με λίγα περισσότερα ευρώ, τα οποία φυσικά θα τα πάρει πίσω ο αγοραστής όταν επέλθει η ώρα να το βγάλει προς πώληση-αντικατάσταση…

ΑΠΟ https://www.newsauto.gr

1 σχόλιο:

Vlasta Parkanová είπε...

Το όνομά μου είναι, (Leonidas Nefeli), έχω παντρευτεί εδώ και 6 χρόνια και ήταν τρομερό γιατί ο σύζυγός μου πραγματικά εξαπάτησε για μένα και έψαχνε για διαζύγιο, καταρρίψαμε πριν από ένα χρόνο και επέστρεψα μετά από τόσους λόγους για ωραία δώρα αγάπης. Αγαπώ τον σύζυγό μου τόσο πολύ που δεν υπάρχει ώρα της ημέρας, όταν δεν σκέφτομαι γι 'αυτόν, είναι ένας κόσμος για μένα, τον εκτιμώ με τον ίδιο τρόπο. να μην μπορώ να κάνω τίποτα για να τον βλάψω ή να τον κάνει να αισθάνεται λυπημένος. Βρήκα ένα ιστολόγιο στο blog Μια μαρτυρία που ονομάζεται "Osawe jennifer" στο Διαδίκτυο, πώς αποκατέστησε την μεγάλη καταπιεσμένη μεγάλη ιέρεια του ναού της προίκας, τον πρώην σύζυγό της στο σπίτι μετά από 3 ημέρες αγάπης. Έχω διαβάσει τόσα πολλά διαφορετικά μετα-σχόλια σχετικά με τις αμηχανίες Οι μεγάλες δυνάμεις βοήθησαν τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, ανεξάρτητα από την απόσταση, έφεραν πρώην αγάπη και βοήθησαν στην επίλυση του διαζυγίου και οι ξεχωριστοί λογαριασμοί επέστρεψαν από αγάπη και δημιούργησαν ευτυχισμένους ανθρώπους στη σχέση. Πρέπει να είμαι 100% σίγουρος, οπότε προσπάθησα και έστειλε ένα μήνυμα επικοινωνίας στο doctorosagiede75@gmail.com ή whatsapp +2349014523836 και απάντησε αμέσως και του είπα την ιστορία μου και μου έδωσε μόνο 2 ημέρες για να ρίξει ένα ξόρκι τη νύχτα ήταν πίσω και ικέτευσε για συγχώρεση, πόσο υπέροχο και αξιόπιστο ήταν το έργο του. Εάν κάποιος έχει παρόμοια προβλήματα, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί του στο e-mail του.