2 Απριλίου 2019
«Εννέα στους 10 πολίτες αναγνωρίζουν τα ΚΕΠ ως φιλική υπηρεσία προς τον πολίτη, πάνω από
1.000 διαδικασίες γίνονται μέσω του ΚΕΠ. Πάνω από 8 εκ. υποθέσεις διεκπεραιώθηκαν μέσω ΚΕΠ το 2018, περίπου 7 εκ έγιναν με ψηφιακό τρόπο». Τα παραπάνω ανέφερε η Μ. Ξενογιαννακοπούλου σε συνέντευξη της, στο news 24/7 και επιπλέον πρόσθεσε:
«Το ψηφιακό ΚΕΠ, διετές πρόγραμμα που τρέχει μέσω ΕΣΠΑ, θα επιτρέψει να μη χρειάζεται φυσική παρουσία, θα μπορείς να παίρνεις τα πιστοποιητικά ηλεκτρονικά. Θα διαμορφωθεί ηλεκτρονική θυρίδα για κάθε πολίτη ώστε να μην χρειάζεται επανέκδοση δικαιολογητικών που δεν αλλάζουν (πχ πιστοποιητικό γέννησης). Θα μπορεί να παίρνει κανείς με μία αίτηση πολλά δικαιολογητικά»
Τέλος η ίδια εξήγγειλε ότι το υπουργείο προχωρά «σε μια πιλοτική δράση για προσλήψεις δημοσίων υπαλλήλων που θα γνωρίζουν νοηματική γλώσσα και τη γλώσσα των ατόμων που έχουν προβλήματα όρασης».
ΑΠΟ https://www.aftodioikisi.gr
«Εννέα στους 10 πολίτες αναγνωρίζουν τα ΚΕΠ ως φιλική υπηρεσία προς τον πολίτη, πάνω από
1.000 διαδικασίες γίνονται μέσω του ΚΕΠ. Πάνω από 8 εκ. υποθέσεις διεκπεραιώθηκαν μέσω ΚΕΠ το 2018, περίπου 7 εκ έγιναν με ψηφιακό τρόπο». Τα παραπάνω ανέφερε η Μ. Ξενογιαννακοπούλου σε συνέντευξη της, στο news 24/7 και επιπλέον πρόσθεσε:
«Το ψηφιακό ΚΕΠ, διετές πρόγραμμα που τρέχει μέσω ΕΣΠΑ, θα επιτρέψει να μη χρειάζεται φυσική παρουσία, θα μπορείς να παίρνεις τα πιστοποιητικά ηλεκτρονικά. Θα διαμορφωθεί ηλεκτρονική θυρίδα για κάθε πολίτη ώστε να μην χρειάζεται επανέκδοση δικαιολογητικών που δεν αλλάζουν (πχ πιστοποιητικό γέννησης). Θα μπορεί να παίρνει κανείς με μία αίτηση πολλά δικαιολογητικά»
Τέλος η ίδια εξήγγειλε ότι το υπουργείο προχωρά «σε μια πιλοτική δράση για προσλήψεις δημοσίων υπαλλήλων που θα γνωρίζουν νοηματική γλώσσα και τη γλώσσα των ατόμων που έχουν προβλήματα όρασης».
ΑΠΟ https://www.aftodioikisi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου