ΜΙΚΡΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ

ΜΙΚΡΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ: Η Πλάτη βρίσκεται περίπου 9 χιλιόμετρα[4] προς τα βορειοανατολικά των Φιλιατρών σε υψόμετρο 294[1][5] μέτρα και απέχει 10 περίπου χιλιόμετρα από τις ακτές του Ιονίου Πελάγους. ΙΣΤΟΡΙΑ: Το χωριό που βρίσκεται κάτω από το βουνό της Μάλης έχει μακρόχρονη ιστορία. Η παλαιότερη ονομασία του χωριού ήταν Καναλουπού, ενώ ως Πλάτη αναφέρεται από το 1956.[6][7] Πάντως το χωριό συναντάται με την ονομασία Καναλουπού ή Κανελουπού ή Καναλωπού και σε προγενέστερες βιβλιογραφικές πηγές-αναφορές. Ο οικισμός αναφέρεται, σε διάφορες απογραφές των Βενετών Προνοητών της Γαληνοτάτης Δημοκρατίας της Βενετίας, οι οποίες έγιναν στο χρονικό διάστημα της τριακονταετίας (1683/84-1715), κατά την οποία οι Βενετοί κατείχαν την Πελοπόννησο. Η Καναλουπού (Canalupu), ανήκε, το 1689, στην επαρχία της Αρκαδίας (ή Αρκαδιάς, δηλαδή την περιοχή της σημερινής Κυπαρισσίας), η οποία ήταν μια από τις 4 επαρχίες, στις οποίες χωριζόταν τότε το διαμέρισμα της Μεθώνης (επαρχία Φαναριού, επαρχία Αρκαδιάς, επαρχία Ναβαρίνου και επαρχία Μεθώνης).[8] Η Καναλουπού προσαρτήθηκε στον παλαιό Δήμο Εράνης το 1835,[9] ενώ αναφέρεται, το 1853 στον β΄ τόμο των «Ελληνικών» του Ιάκωβου Ρίζου Ραγκαβή ως χωριό του Δήμου Εράνης της Επαρχίας Τριφυλίας με πληθυσμό 115 κατοίκων, με βάση την απογραφή του 1851.[10] Το 1899 μεταφέρεται από το Νομό Μεσσηνίας και υπάγεται στον Νομό Τριφυλίας,[11] για μια περίπου δεκαετία, ως το 1909, που επανέρχεται ξανά στον Νομό Μεσσηνίας,[12] ως οικισμός της Επαρχίας Τριφυλίας. Το 1912 το χωριό της Καναλουπούς αποσπάται από τον Δήμο Εράνης και εντάσσεται στην Κοινότητα Χαλαζονίου, που είχε ως έδρα το Χαλαζόνι,[13][14] ως και το 1919,[15] που η Καναλουπού αποσπάται από την κοινότητα αυτή και ορίζεται έδρα της Κοινότητας Καναλουπούς.[16] Η Καναλουπού παρέμεινε έδρα της ομώνυμης κοινότητας, από το 1919 ως το 1956, που το χωριό μετονομάζεται σε Πλάτη και η Κοινότητα σε Κοινότητα Πλάτης,[17] και συνέχισε με το νέο όνομα ως έδρα της Κοινότητας Πλάτης από το 1956 ως το 1997, όταν τότε, στα πλαίσια των αλλαγών που επήλθαν στη τοπική αυτοδιοίκηση, μέσω του σχεδίου «Καποδίστριας», υπήχθη στον κατηργημένο Δήμο Φιλιατρών,[18] ως το 2010. Από το 2011, μετά τις νέες αλλαγές του σχεδίου «Καλλικράτης» ανήκει πλέον στον νέο Δήμο Τριφυλίας.[19][4] Ο δήμος αυτός, συστάθηκε με το Πρόγραμμα Καλλικράτης με την συνένωση των προϋπαρχόντων δήμων Αετού, Αυλώνος, Γαργαλιάνων, Κυπαρισσίας, Φιλιατρών και την κοινότητα Τριπύλας. ΑΠΟ http://www.hellenicaworld.com/Greece/Geo/gr/PlatiMessinias.html

Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2019

Τι είναι ζυγοστάθμιση και πότε χρειάζεται να γίνει;











Μία διαδικασία που πολλές φορές ακούμε, αλλά λίγες φορές καταλαβαίνουμε τι ακριβώς προσφέρει
στο αυτοκίνητό μας, είναι η ζυγοστάθμιση των τροχών. Σε όσους το θέμα αυτό αποτελεί πεδίο ανεξερεύνητο, θα πρέπει αρχικά να ξέρουν πως αν και εφόσον νιώσουν τρέμουλο του τιμονιού κατά την διάρκεια της οδήγησης θα πρέπει να το πάνε αμέσως για ζυγοστάθμιση.

Το όλο πρόβλημα προκαλείται από την ανομοιόμορφη κατανομή της μάζας στο εσωτερικό ενός ελαστικού. Υπάρχουν δύο είδη ανισορροπίας τέτοιου τύπου, η στατική και η δυναμική. Το θέμα είναι να ξέρετε πως η πρώτη προκαλεί ανώμαλη κύλιση του ελαστικού και η δεύτερη πλευρική ταλάντωση και ισχυρό τρέμουλο του τροχού. Στην τελική όλα αυτά προκαλούν άβολη οδήγηση, αχρείαστη και ανομοιόμορφη φθορά των τροχών του αυτοκινήτου σας με αποτέλεσμα να θέλουν πιο γρήγορα αντικατάσταση.

Η ζυγοστάθμιση των τροχών μπορεί να γίνει μόνο σε βουλκανιζατέρ ή συνεργεία που διαθέτουν το κατάλληλο μηχάνημα και δεν μπορεί να την κάνει κάποιος μόνος του. Με τη βοήθεια του μηχανήματος το οποίο θα δείξει που υπάρχει το πρόβλημα, θα τοποθετηθούν αντίβαρα στα «ελαφριά» στα κατάλληλα σημεία της ζάντας και το πρόβλημα σας θα λυθεί μία και καλή. Να σημειωθεί ότι η ζυγοστάθμιση γίνεται σε κάθε αλλαγή ελαστικών ή ζαντών, ενώ παρέχεται και στα service, όταν αυτό είναι απαραίτητο.

Επίσης, πολλές φορές η ζυγοστάθμιση συγχέεται με την ευθυγράμμιση, η οποία είναι ένα άλλο πρόβλημα των τροχών και διορθώνεται με τελείως διαφορετικό τρόπο.


Πηγή: www.mrfrance.gr
ΑΠΟ http://www.autogreeknews.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: