Τετάρτη, 26 Ιουλίου 2017
Η εταιρεία ΙΝΤΕΡΚΑΤ (Αφοί Παπαϊωάννου ΑΤΕΒΕ) με έκπτωση 50,99% αναδείχθηκε μειοδότρια στη χθεσινή δημοπρασία της 7ης εργολαβίας για τον αυτοκινητόδρομο
Πάτρα - Πύργος.
Η εταιρεία ΙΝΤΕΡΚΑΤ (Αφοί Παπαϊωάννου ΑΤΕΒΕ) με έκπτωση 50,99% αναδείχθηκε μειοδότρια στη χθεσινή δημοπρασία της 7ης εργολαβίας για τον αυτοκινητόδρομο
Πάτρα - Πύργος.
Αφορούσε το τμήμα ΑΚ ΒΙΠΕ Πάτρας - Κάτω Αχαΐα, μήκους 5,63 χλμ. και προϋπολογισμού 38,4 εκ. ευρώ με το ΦΠΑ.
Στο διαγωνισμό κατατέθηκαν άλλες 8 προσφορές με εκπτώσεις από 30,6% μέχρι 49,49%.
Η ίδια εταιρεία έχει αναδειχθεί μειοδότης και στην 5η εργολαβία, στο τμήμα τμήμα Σαγέικα - Βάρδα, προϋπολογισμού 74.377.000 ευρώ με έκπτωση 49,91%.
Το χρονοδιάγραμμα, όπως και στις υπόλοιπες εργολαβίες, έχει οριστεί σε 42 μήνες, και εφόσον τα έργα ξεκινήσουν στις αρχές του 2018, τότε θα ολοκληρωθούν στα τέλη του 2021. Στο φυσικό αντικείμενο, πέρα από το κυρίως αντικείμενο υπάρχει και η προαίρεση για 2 μικρότερα οδικά έργα που αφορούν ένα αντλιοστάσιο και μία ράμπα εξόδου από Πάτρα προς Κάτω Αχαγιά.
Μέχρι τώρα το σύνολο του φυσικού αντικειμένου του αυτοκινητόδρομου Πάτρα - Πύργος δεν έχει ενταχθεί επίσημα στο ΕΣΠΑ 2014-2020. Αυτό αναμένεται να γίνει με την έγκριση του Φακέλου Μεγάλου Εργου που θα κατατεθεί στις Βρυξέλλες. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό του υπουργείου, το έργο θα χρηματοδοτηθεί μέσω του Ε.Π. ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ, του τομεακού προγράμματος του υπουργείου.
ΑΠΟ https://www.eleftheriaonline.gr/
Στο διαγωνισμό κατατέθηκαν άλλες 8 προσφορές με εκπτώσεις από 30,6% μέχρι 49,49%.
Η ίδια εταιρεία έχει αναδειχθεί μειοδότης και στην 5η εργολαβία, στο τμήμα τμήμα Σαγέικα - Βάρδα, προϋπολογισμού 74.377.000 ευρώ με έκπτωση 49,91%.
Το χρονοδιάγραμμα, όπως και στις υπόλοιπες εργολαβίες, έχει οριστεί σε 42 μήνες, και εφόσον τα έργα ξεκινήσουν στις αρχές του 2018, τότε θα ολοκληρωθούν στα τέλη του 2021. Στο φυσικό αντικείμενο, πέρα από το κυρίως αντικείμενο υπάρχει και η προαίρεση για 2 μικρότερα οδικά έργα που αφορούν ένα αντλιοστάσιο και μία ράμπα εξόδου από Πάτρα προς Κάτω Αχαγιά.
Μέχρι τώρα το σύνολο του φυσικού αντικειμένου του αυτοκινητόδρομου Πάτρα - Πύργος δεν έχει ενταχθεί επίσημα στο ΕΣΠΑ 2014-2020. Αυτό αναμένεται να γίνει με την έγκριση του Φακέλου Μεγάλου Εργου που θα κατατεθεί στις Βρυξέλλες. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό του υπουργείου, το έργο θα χρηματοδοτηθεί μέσω του Ε.Π. ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ, του τομεακού προγράμματος του υπουργείου.
ΑΠΟ https://www.eleftheriaonline.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου