Παρασκευή, 23 Δεκεμβρίου 2016
Το 2017 θα κάνει ποδαρικό στις ιδιωτικοποιήσεις με τα εναπομείναντα περιφερειακά αεροδρόμια που δεν παραχωρήθηκαν στο σχήμα Fraport - Slentel.
Το 2017 θα κάνει ποδαρικό στις ιδιωτικοποιήσεις με τα εναπομείναντα περιφερειακά αεροδρόμια που δεν παραχωρήθηκαν στο σχήμα Fraport - Slentel.
Συγκεκριμένα, έκθεση του συμβούλου
που παρέλαβε πρόσφατα το ΤΑΙΠΕΔ προκρίνοντας διάφορα σενάρια αξιοποίησης δείχνει πως επί συνόλου 23 αεροδρομίων πανελλαδικά επενδυτικό ενδιαφέρον υπάρχει για τα 11.
Το πρώτο σενάριο αξιοποίησης των εν λόγω αεροδρομίων προτείνει να παραχωρηθούν για 40, μεμονωμένα ή σε ομάδες, επτά αεροδρόμια, και συγκεκριμένα της Πάρου, της Χίου, της Καλαμάτας, της Νάξου, του Αραξου, της Καρπάθου και της Ικαρίας. Είναι τα μόνα ανάμεσα στα 23 που έχουν καθαρή θετική θέση, ενώ κάποια παρουσιάζουν και κέρδη.
Στο δεύτερο σενάριο, μαζί με τα επτά παραπάνω προτείνεται να παραχωρηθούν άλλα τέσσερα, δηλαδή των Ιωαννίνων, της Αλεξανδρούπολης, των Κυθήρων και της Νέας Αγχιάλου. Αν και ζημιογόνα, εκτιμάται ότι διαθέτουν προοπτικές ανάπτυξης εφόσον αναβαθμιστεί ο αεροδιάδρομος και ενταχθούν στη λίστα επιπλέον αεροπορικών εταιρειών.
Δεν αποκλείεται ωστόσο στα προς παραχώρηση αεροδρόμια να συμπεριληφθούν κατά 70% - 80% αεροδρόμια με προοπτικές και κατά 20%- 30% αεροδρόμια χωρίς προοπτικές. Διαφορετικά, οι 12 εναπομείναντες ζημιογόνοι αερολιμένες θα καταλήξουν στο Υπερταμείο Αποκρατικοποιήσεων, δίχως την παραμικρή πιθανότητα αξιοποίησης.
ΑΠΟ http://www.cnn.gr/
που παρέλαβε πρόσφατα το ΤΑΙΠΕΔ προκρίνοντας διάφορα σενάρια αξιοποίησης δείχνει πως επί συνόλου 23 αεροδρομίων πανελλαδικά επενδυτικό ενδιαφέρον υπάρχει για τα 11.
Το πρώτο σενάριο αξιοποίησης των εν λόγω αεροδρομίων προτείνει να παραχωρηθούν για 40, μεμονωμένα ή σε ομάδες, επτά αεροδρόμια, και συγκεκριμένα της Πάρου, της Χίου, της Καλαμάτας, της Νάξου, του Αραξου, της Καρπάθου και της Ικαρίας. Είναι τα μόνα ανάμεσα στα 23 που έχουν καθαρή θετική θέση, ενώ κάποια παρουσιάζουν και κέρδη.
Στο δεύτερο σενάριο, μαζί με τα επτά παραπάνω προτείνεται να παραχωρηθούν άλλα τέσσερα, δηλαδή των Ιωαννίνων, της Αλεξανδρούπολης, των Κυθήρων και της Νέας Αγχιάλου. Αν και ζημιογόνα, εκτιμάται ότι διαθέτουν προοπτικές ανάπτυξης εφόσον αναβαθμιστεί ο αεροδιάδρομος και ενταχθούν στη λίστα επιπλέον αεροπορικών εταιρειών.
Δεν αποκλείεται ωστόσο στα προς παραχώρηση αεροδρόμια να συμπεριληφθούν κατά 70% - 80% αεροδρόμια με προοπτικές και κατά 20%- 30% αεροδρόμια χωρίς προοπτικές. Διαφορετικά, οι 12 εναπομείναντες ζημιογόνοι αερολιμένες θα καταλήξουν στο Υπερταμείο Αποκρατικοποιήσεων, δίχως την παραμικρή πιθανότητα αξιοποίησης.
ΑΠΟ http://www.cnn.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου