Εγκαταστάθηκε την Δευτέρα στην περιοχή της Φιγαλείας με την συνοδεία
οχημάτων ασφάλειας, ένα από τα πιο βαριά γεωτρύπανα της χώρας για να
πάρει και αυτό με την σειρά του
την θέση του στο μεγάλο έργο της ανακατασκευής του Οδικού Άξονα της Φιγαλείας που πραγματοποιείται από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος και αγγίζει το 1.000.000 ευρώ. Το εντυπωσιακό γεωτρύπανο αποτελεί ένα από τα πιο βαριά τρυπάνια της Ελλάδας, ειδικό για πασσαλομπίξεις σε μεγάλους οδικούς άξονες και είναι κατασκευής δεκαετίας του 1990. Το βάρος του αγγίζει τους 60 τόνους ενώ τρυπάει σε μεγάλα βάθη χωρίς να το εμποδίζει τίποτα.
Βρίσκεται από χτες στην Επαρχιακή Οδό Θολού - Φιγαλείας στο ύψος του Δυστυχήματος όπου και εκτελούνται τα έργα της Περιφέρειας Δ.Ε. ενώ την Τρίτη άρχισε να "τρυπάει" το έδαφος για την τοποθέτηση νέων πασσάλων. Παρά το γιορτινό των ημερών οι τεχνικοί της Περιφέρειας αλλά και ο αρμόδιος εργολάβος που έχει αναλάβει το έργο, εργάζονται κανονικά αψηφώντας τις κακές καιρικές συνθήκες. Η ολοκλήρωση όμως του έργου αναμένεται να καθυστερήσει καθώς υπάρχουν αστάθμητοι παράγοντες που εμποδίζουν την εξέλιξη των έργων.
ΑΠΟ http://radio936.blogspot.gr/
την θέση του στο μεγάλο έργο της ανακατασκευής του Οδικού Άξονα της Φιγαλείας που πραγματοποιείται από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος και αγγίζει το 1.000.000 ευρώ. Το εντυπωσιακό γεωτρύπανο αποτελεί ένα από τα πιο βαριά τρυπάνια της Ελλάδας, ειδικό για πασσαλομπίξεις σε μεγάλους οδικούς άξονες και είναι κατασκευής δεκαετίας του 1990. Το βάρος του αγγίζει τους 60 τόνους ενώ τρυπάει σε μεγάλα βάθη χωρίς να το εμποδίζει τίποτα.
Βρίσκεται από χτες στην Επαρχιακή Οδό Θολού - Φιγαλείας στο ύψος του Δυστυχήματος όπου και εκτελούνται τα έργα της Περιφέρειας Δ.Ε. ενώ την Τρίτη άρχισε να "τρυπάει" το έδαφος για την τοποθέτηση νέων πασσάλων. Παρά το γιορτινό των ημερών οι τεχνικοί της Περιφέρειας αλλά και ο αρμόδιος εργολάβος που έχει αναλάβει το έργο, εργάζονται κανονικά αψηφώντας τις κακές καιρικές συνθήκες. Η ολοκλήρωση όμως του έργου αναμένεται να καθυστερήσει καθώς υπάρχουν αστάθμητοι παράγοντες που εμποδίζουν την εξέλιξη των έργων.
ΑΠΟ http://radio936.blogspot.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου