Απάντηση από την Διεύθυνση Πωλήσεων της Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού (ΔΕΗ), έλαβαν πριν από λίγες ημέρες, στην επιστολή που απέστειλαν οι Εμπορικοί Σύλλογοι των Φιλιατρών, της Κυπαρισσίας και των Γαργαλιάνων.
Να θυμίσουμε ότι στην επιστολή επισήμαναν τα προβλήματα που παρουσιάζονται στο Υποκατάστημα Φιλιατρών, στο οποίο λόγω της έλλειψης προσωπικού, το ταμείο λειτουργεί μόνο Τρίτη και Πέμπτη, παρότι εξυπηρετεί πάνω από 30.000 πελάτες, που την καλοκαιρινή περίοδο
φτάνουν ακόμη και τους 40.000, μεταξύ αυτών 3.000 αγροτικά, ελαιοτριβεία και μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες, όπως η Costa Navarino.
Αποτέλεσμα αυτού, όπως έχουμε ξανασημειώσει, είναι η μεγάλη ταλαιπωρία των πελατών της επιχείρησης, που συνωστίζονται για να εξυπηρετηθούν, καθώς τα Φιλιατρά εξυπηρετούν μια ακτίνα 100 χιλιομέτρων, αφού στο τόξο μεταξύ Πύργου – Τρίπολης - Καλαμάτας δεν υπάρχει άλλο κατάστημα.
Η απάντηση λοιπόν στην επιστολή των Εμπορικών Συλλόγων, από την Διεύθυνση Πωλήσεων της εταιρείας για άμεση λύση στα προβλήματα που δημιουργούνται, είναι η εξής: "Το Κατάστημα μας στα Φιλιατρά, που αναφέρεστε, αντίθετα με τα παραπάνω, βρίσκεται σε ικανοποιητική λειτουργία αφού υπηρετούν σε αυτό 2 τακτικοί υπάλληλοι. Το Ταμείο λειτουργεί εκ περιτροπής 2 φορές την εβδομάδα (Τρίτη και Πέμπτη), υπερκαλύπτοντας τις ανάγκες για πληρωμές της περιοχής, ενώ η εξυπηρέτηση των πελατών για όλα τα εμπορικά θέματα διεξάγεται κανονικά σε καθημερινή βάση.
Όσον αφορά στην ταλαιπωρία που, όπως ισχυρίζεστε, γενικότερα επιφέρει η μη ύπαρξη Καταστήματος της ΔΕΗ σε μία περιοχή, είναι χρήσιμο να γνωρίζετε ότι η ΔΕΗ χαράσσει τη στρατηγική της σε όλους τους τομείς που δραστηριοποιείται, με γνώμονα τη διαρκή βελτίωση της αποδοτικότητάς της, προς όφελος των πελατών της, των εργαζομένων της, των μετόχων της και του κοινωνικού συνόλου γενικότερα.
Και συνεχίζει κλείνοντας με τους νέους σύγχρονους τρόπους εξυπηρέτησης που προσφέρει".
Τα συμπεράσματα δικά σας, για το τι αναμένεται να δούμε στο άμεσο μέλλον όπως είχαμε γράψει πριν λίγες ημέρες στο άρθρο μας:
Να θυμίσουμε ότι στην επιστολή επισήμαναν τα προβλήματα που παρουσιάζονται στο Υποκατάστημα Φιλιατρών, στο οποίο λόγω της έλλειψης προσωπικού, το ταμείο λειτουργεί μόνο Τρίτη και Πέμπτη, παρότι εξυπηρετεί πάνω από 30.000 πελάτες, που την καλοκαιρινή περίοδο
φτάνουν ακόμη και τους 40.000, μεταξύ αυτών 3.000 αγροτικά, ελαιοτριβεία και μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες, όπως η Costa Navarino.
Αποτέλεσμα αυτού, όπως έχουμε ξανασημειώσει, είναι η μεγάλη ταλαιπωρία των πελατών της επιχείρησης, που συνωστίζονται για να εξυπηρετηθούν, καθώς τα Φιλιατρά εξυπηρετούν μια ακτίνα 100 χιλιομέτρων, αφού στο τόξο μεταξύ Πύργου – Τρίπολης - Καλαμάτας δεν υπάρχει άλλο κατάστημα.
Η απάντηση λοιπόν στην επιστολή των Εμπορικών Συλλόγων, από την Διεύθυνση Πωλήσεων της εταιρείας για άμεση λύση στα προβλήματα που δημιουργούνται, είναι η εξής: "Το Κατάστημα μας στα Φιλιατρά, που αναφέρεστε, αντίθετα με τα παραπάνω, βρίσκεται σε ικανοποιητική λειτουργία αφού υπηρετούν σε αυτό 2 τακτικοί υπάλληλοι. Το Ταμείο λειτουργεί εκ περιτροπής 2 φορές την εβδομάδα (Τρίτη και Πέμπτη), υπερκαλύπτοντας τις ανάγκες για πληρωμές της περιοχής, ενώ η εξυπηρέτηση των πελατών για όλα τα εμπορικά θέματα διεξάγεται κανονικά σε καθημερινή βάση.
Όσον αφορά στην ταλαιπωρία που, όπως ισχυρίζεστε, γενικότερα επιφέρει η μη ύπαρξη Καταστήματος της ΔΕΗ σε μία περιοχή, είναι χρήσιμο να γνωρίζετε ότι η ΔΕΗ χαράσσει τη στρατηγική της σε όλους τους τομείς που δραστηριοποιείται, με γνώμονα τη διαρκή βελτίωση της αποδοτικότητάς της, προς όφελος των πελατών της, των εργαζομένων της, των μετόχων της και του κοινωνικού συνόλου γενικότερα.
Και συνεχίζει κλείνοντας με τους νέους σύγχρονους τρόπους εξυπηρέτησης που προσφέρει".
Τα συμπεράσματα δικά σας, για το τι αναμένεται να δούμε στο άμεσο μέλλον όπως είχαμε γράψει πριν λίγες ημέρες στο άρθρο μας:
ΑΠΟ http://filiatranet.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου