Της Βίκυς Βετουλάκη - Θάρρος
Θετικά – εν μέρει- μηνύματα έφτασαν χθες για την Ολυμπία Οδό, με τον υπουργό Υποδομών να ανακοινώνει ότι ο αυτοκινητόδρομος θα φτάσει μέχρι την Πάτρα, ενώ το υπόλοιπο περίπου 20% του έργου, μέχρι την Τσακώνα, θα μετατεθεί για δύο-τρία χρόνια.
Στο μεταξύ, χθες ο αντιπεριφερειάρχης Μεσσηνίας, Παναγιώτης Αλευράς, επανέλαβε την αμετακίνητη θέση της Μεσσηνίας και γενικότερα της Περιφέρειας Πελοποννήσου για κατασκευή της Ολυμπίας οδού έως την Τσακώνα.
Σε 2-3 χρόνια
Επανεκκίνηση των έργων στους μεγάλους αυτοκινητόδρομους, τον ερχόμενο Απρίλιο, υπολογίζει το υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Υποδομών.
Ο υπουργός Κώστας Χατζηδάκης και ο αναπληρωτής Σταύρος Καλογιάννης ανακοίνωσαν χθες ότι ολοκληρώθηκε με επιτυχία η διαπραγμάτευση του υπουργείου με τις κατασκευάστριες κοινοπραξίες των πέντε αυτοκινητόδρομων και ξεκινά αμέσως το δεύτερο μέρος της διαπραγμάτευσης με τις δανείστριες τράπεζες και την Κομισιόν.
«Το πρώτο ημίχρονο ολοκληρώθηκε θετικά» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Χατζηδάκης. Το δεύτερο μέρος της διαπραγμάτευσης υπολογίζεται ότι θα ολοκληρωθεί στα τέλη του Φεβρουαρίου και μέσα στον Απρίλιο θα ξαναρχίσουν οι εργασίες. Δε θα γίνουν νέες συμβάσεις, ενώ θα παραμείνει και το ίδιο φυσικό έργο. Ωστόσο, για οικονομικούς λόγους, αλλά και επειδή προέκυψαν προβλήματα τεχνικής φύσεως, αποφασίστηκε η Ολυμπία Οδός να φθάσει άμεσα μέχρι την Πάτρα, ενώ το υπόλοιπο περίπου 20% του έργου, μέχρι την Τσακώνα, θα μετατεθεί για δύο-τρία χρόνια μετά».
Ωστόσο, όπως διαβεβαίωσε ο υπουργός, όλα τα τμήματα θα ολοκληρωθούν και δεν αλλάζει ο αρχικός σχεδιασμός του έργου. Επίσης, διευκρινίστηκε πως δεν αλλάζει η πολιτική των διοδίων, όπως έχει συμφωνηθεί.
Σύσκεψη
Χθες, σε δηλώσεις του ο κ. Αλευράς ανέφερε πως η Περιφέρεια Πελοποννήσου αντιμετωπίζει το θέμα της Ολυμπίας Οδού σε συνεργασία με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και την αντίστοιχη της Ηπείρου: «Θεωρούμε ότι το έργο δεν αφορά μόνο στην Πελοπόννησο, αλλά ολόκληρη τη Δυτική Ελλάδα, διότι η Ιόνια Οδός και η Ολυμπία Οδός προβλέπεται να συνδέονται με τα διευρωπαϊκά οδικά δίκτυα. Έχουν γίνει συγκεκριμένες παρεμβάσεις στο υπουργείο Υποδομών και στην Ευρωπαϊκή Ένωση και είναι ξεκάθαρη η άποψή μας ότι πρέπει να ολοκληρωθεί το φυσικό αντικείμενο του έργου, όπως προβλέπεται από την κυρωμένη σύμβαση από το Ελληνικό Κοινοβούλιο.
Αποτέλεσμα της συνεργασίας αυτής είναι και η σύσκεψη που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο στην Αρχαία Ολυμπία, στην οποία έχουν προσκληθεί όλοι οι αυτοδιοικητικοί φορείς και οικονομικοί παράγοντες, ενώ διοργανώνεται από τις Περιφέρειες».
Κατά τον αντιπεριφερειάρχη, τέτοια μεγάλα έργα δίνουν προοπτικές ανάπτυξης στις περιοχές και γι’ αυτό η διεκδίκησή τους δεν μπορεί να περιορίζεται σε επίπεδο νομού, αλλά να υπάρχει διαπεριφερειακή συνεργασία, επισημαίνοντας ότι αν δεν προχωρήσει το έργο όπως πρέπει, θα γίνει προσφυγή στα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια.
ΑΠΟ http://filiatranet.blogspot.gr
Θετικά – εν μέρει- μηνύματα έφτασαν χθες για την Ολυμπία Οδό, με τον υπουργό Υποδομών να ανακοινώνει ότι ο αυτοκινητόδρομος θα φτάσει μέχρι την Πάτρα, ενώ το υπόλοιπο περίπου 20% του έργου, μέχρι την Τσακώνα, θα μετατεθεί για δύο-τρία χρόνια.
Στο μεταξύ, χθες ο αντιπεριφερειάρχης Μεσσηνίας, Παναγιώτης Αλευράς, επανέλαβε την αμετακίνητη θέση της Μεσσηνίας και γενικότερα της Περιφέρειας Πελοποννήσου για κατασκευή της Ολυμπίας οδού έως την Τσακώνα.
Σε 2-3 χρόνια
Επανεκκίνηση των έργων στους μεγάλους αυτοκινητόδρομους, τον ερχόμενο Απρίλιο, υπολογίζει το υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Υποδομών.
Ο υπουργός Κώστας Χατζηδάκης και ο αναπληρωτής Σταύρος Καλογιάννης ανακοίνωσαν χθες ότι ολοκληρώθηκε με επιτυχία η διαπραγμάτευση του υπουργείου με τις κατασκευάστριες κοινοπραξίες των πέντε αυτοκινητόδρομων και ξεκινά αμέσως το δεύτερο μέρος της διαπραγμάτευσης με τις δανείστριες τράπεζες και την Κομισιόν.
«Το πρώτο ημίχρονο ολοκληρώθηκε θετικά» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Χατζηδάκης. Το δεύτερο μέρος της διαπραγμάτευσης υπολογίζεται ότι θα ολοκληρωθεί στα τέλη του Φεβρουαρίου και μέσα στον Απρίλιο θα ξαναρχίσουν οι εργασίες. Δε θα γίνουν νέες συμβάσεις, ενώ θα παραμείνει και το ίδιο φυσικό έργο. Ωστόσο, για οικονομικούς λόγους, αλλά και επειδή προέκυψαν προβλήματα τεχνικής φύσεως, αποφασίστηκε η Ολυμπία Οδός να φθάσει άμεσα μέχρι την Πάτρα, ενώ το υπόλοιπο περίπου 20% του έργου, μέχρι την Τσακώνα, θα μετατεθεί για δύο-τρία χρόνια μετά».
Ωστόσο, όπως διαβεβαίωσε ο υπουργός, όλα τα τμήματα θα ολοκληρωθούν και δεν αλλάζει ο αρχικός σχεδιασμός του έργου. Επίσης, διευκρινίστηκε πως δεν αλλάζει η πολιτική των διοδίων, όπως έχει συμφωνηθεί.
Σύσκεψη
Χθες, σε δηλώσεις του ο κ. Αλευράς ανέφερε πως η Περιφέρεια Πελοποννήσου αντιμετωπίζει το θέμα της Ολυμπίας Οδού σε συνεργασία με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και την αντίστοιχη της Ηπείρου: «Θεωρούμε ότι το έργο δεν αφορά μόνο στην Πελοπόννησο, αλλά ολόκληρη τη Δυτική Ελλάδα, διότι η Ιόνια Οδός και η Ολυμπία Οδός προβλέπεται να συνδέονται με τα διευρωπαϊκά οδικά δίκτυα. Έχουν γίνει συγκεκριμένες παρεμβάσεις στο υπουργείο Υποδομών και στην Ευρωπαϊκή Ένωση και είναι ξεκάθαρη η άποψή μας ότι πρέπει να ολοκληρωθεί το φυσικό αντικείμενο του έργου, όπως προβλέπεται από την κυρωμένη σύμβαση από το Ελληνικό Κοινοβούλιο.
Αποτέλεσμα της συνεργασίας αυτής είναι και η σύσκεψη που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο στην Αρχαία Ολυμπία, στην οποία έχουν προσκληθεί όλοι οι αυτοδιοικητικοί φορείς και οικονομικοί παράγοντες, ενώ διοργανώνεται από τις Περιφέρειες».
Κατά τον αντιπεριφερειάρχη, τέτοια μεγάλα έργα δίνουν προοπτικές ανάπτυξης στις περιοχές και γι’ αυτό η διεκδίκησή τους δεν μπορεί να περιορίζεται σε επίπεδο νομού, αλλά να υπάρχει διαπεριφερειακή συνεργασία, επισημαίνοντας ότι αν δεν προχωρήσει το έργο όπως πρέπει, θα γίνει προσφυγή στα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια.
ΑΠΟ http://filiatranet.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου