Σύμφωνα με νέες αποκλειστικές πληροφορίες του pelopsnews, κατά την
διάρκεια σύσκεψης για την εναρμόνιση των οδικών χαρακτηριστικών μεταξύ
των τμημάτων του Παραδείσια – Τσακώνα, που κατασκευάστηκαν από δημόσιες
επενδύσεις και αυτών που κατασκευάστηκαν από την παραχώρηση
(ΜΟΡΕΑΣ), οι εκπρόσωποι του παραχωρησιούχου (ΜΟΡΕΑΣ) αρνήθηκαν
κατηγορηματικά να παραλάβουν τμήμα του έργου (παράκαμψη της γέφυρας
«τ4»), που δεν θα είναι δυνατή η διέλευση της βαριάς κυκλοφορίας!
Αυτό είχε σαν συνέπεια την άμεση παρέμβαση του Γενικού Δ/ντή των Έργων Παραχώρησης, δίνοντας εντολή στην αρμόδια Διεύθυνση του Υπουργείου,
για την κατασκευή του επίμαχου τμήματος, να τροποποιηθούν οι μελέτες, ώστε να είναι δυνατή η κυκλοφορία όλων των οχημάτων!
Έτσι,
ήδη τα μελετητικά γραφεία τρέχουν και δεν φτάνουν, για να προφτάσουν
τις, ούτως ή άλλως, πιεστικές προθεσμίες ολοκλήρωσης της παράκαμψης.
Βέβαια μετά και από αυτήν την εξέλιξη, η νέα καθυστέρηση είναι κάτι
περισσότερο από βέβαιη!
Γιατί δεν μελετήθηκε εξ αρχής η παράκαμψη με οδικά χαρακτηριστικά τέτοια, ώστε να είναι δυνατή η διέλευση όλων των οχημάτων;
Ποιος και με ποιο σκεπτικό έδωσε την εντολή προς τα μελετητικά γραφεία να μελετήσουν το τμήμα της παράκαμψης με δυνατότητα διέλευσης μόνον Ι.Χ. οχημάτων;
Ποιος θα έχει το θάρρος να αναλάβει την ευθύνη για μια απόφαση που έχει κόστος τόσο σε χρόνο όσο και σε χρήμα;
Αυτό είχε σαν συνέπεια την άμεση παρέμβαση του Γενικού Δ/ντή των Έργων Παραχώρησης, δίνοντας εντολή στην αρμόδια Διεύθυνση του Υπουργείου,
για την κατασκευή του επίμαχου τμήματος, να τροποποιηθούν οι μελέτες, ώστε να είναι δυνατή η κυκλοφορία όλων των οχημάτων!
Γιατί δεν μελετήθηκε εξ αρχής η παράκαμψη με οδικά χαρακτηριστικά τέτοια, ώστε να είναι δυνατή η διέλευση όλων των οχημάτων;
Ποιος και με ποιο σκεπτικό έδωσε την εντολή προς τα μελετητικά γραφεία να μελετήσουν το τμήμα της παράκαμψης με δυνατότητα διέλευσης μόνον Ι.Χ. οχημάτων;
Ποιος θα έχει το θάρρος να αναλάβει την ευθύνη για μια απόφαση που έχει κόστος τόσο σε χρόνο όσο και σε χρήμα;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου