Το go4more κέρδισε το πρώτο βραβείο στην κατηγορία Best Loyalty
Programme of the Year - Financial Services στα βραβεία Loyalty Magazine
Awards
Πραγματοποιήθηκαν στο Λονδίνο, για
6η
συνεχόμενη χρονιά, τα Loyalty Magazine Awards, στο πλαίσιο των οποίων
συμμετείχε η Εθνική Τράπεζα. Τα βραβεία αυτά αποτελούν τον κορυφαίο
θεσμό στον τομέα της πελατειακής πιστότητας σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή
και επιβραβεύουν την καινοτομία και τις βέλτιστες πρακτικές. Τα βραβεία
διοργανώθηκαν από το περιοδικό Loyalty Magazine, με 25 κατηγορίες που
καλύπτουν το πλήρες φάσμα των δραστηριοτήτων της πελατειακής πιστότητας,
ενώ οι νικητές σε κάθε κατηγορία επιλέγονται από μια επιτροπή
ανεξάρτητων διεθνών ειδικών του τομέα.
Η Εθνική Τράπεζα και το go4more, το πρώτο πρόγραμμα
συνολικής επιβράβευσης, έλαβε μέρος στην κατηγορία Best Loyalty
Programme of the Year - Financial Services και κέρδισε το πρώτο βραβείο!
Η σπουδαιότητα του βραβείου φαίνεται και από τον ανταγωνισμό που υπήρχε
στη συγκεκριμένη κατηγορία, με εταιρείες όπως Barclays/Top Benefit
Schemes με το Retail Cashback Programme, Eurobank με το Επιστροφή
loyalty programme, Mastercard με το Priceless Specials loyalty platform,
Spire Payments / MEPS με το Merchant loyalty management scheme και Visa
France / John Paul με το Visa Platinum’s loyalty programme reinvented
with a digitally enhanced Concierge.
Το go4more, αποτελεί το πρώτο πρόγραμμα συνολικής επιβράβευσης, πλέον όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά, σε ολόκληρη την Ευρώπη, όπου επιβραβεύει τον πελάτη της Εθνικής Τράπεζας για τη συνολική σχέση του με την Τράπεζα, σε πάνω από 30 προϊόντα και υπηρεσίες, ενώ παράλληλα προσφέρει ελευθερία στην εξαργύρωση. Το πρόγραμμα αριθμεί πάνω από 800.000 Μέλη μέχρι σήμερα, με περισσότερες από 1.000 εγγραφές την ημέρα, ενώ προσφέρει ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών με πάνω από 14.500 σημεία προς εξαργύρωση, σε κατηγορίες όπως super markets, πρατήρια καυσίμων, πολυκαταστήματα, κινητή τηλεφωνία και τεχνολογία, ταξιδιωτικά πρακτορεία και σε επιλεγμένα προϊόντα της Τράπεζας. Τα Μέλη του go4more επιβραβεύονται για τη συνολική σχέση που διατηρούν με την Τράπεζα και συγκεκριμένα, κερδίζουν πόντους από τους λογαριασμούς α’ ζήτησης που διατηρούν, τα επενδυτικά και αποταμιευτικά προϊόντα που κατέχουν, τη χρήση των καρτών Εθνικής, τα τραπεζοασφαλιστικά προϊόντα, τα δάνειά τους, τις συναλλαγές που πραγματοποιούν από τα εναλλακτικά δίκτυα, ακόμα και για τα γενέθλιά τους! Τα Μέλη μπορούν να εξαργυρώσουν τους πόντους που έχουν συγκεντρώσει σε οποιονδήποτε συνεργάτη, ανεξάρτητα από το σημείο συλλογής πόντων και μπορούν να εξαργυρώσουν με πραγματικό όφελος έως και 100% της αξίας συναλλαγής.
Η Εθνική Τράπεζα και το go4more, με επίκεντρο την ενδυνάμωση και την εδραίωση της σταθερής και μακροχρόνιας σχέσης με τους πελάτες της, συνεχίζει να εργάζεται με μεθοδικότητα, ώστε να εξελίξει το πρόγραμμα και να το διατηρήσει στην κορυφή!
ΑΠΟ http://news247.gr/
Το go4more, αποτελεί το πρώτο πρόγραμμα συνολικής επιβράβευσης, πλέον όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά, σε ολόκληρη την Ευρώπη, όπου επιβραβεύει τον πελάτη της Εθνικής Τράπεζας για τη συνολική σχέση του με την Τράπεζα, σε πάνω από 30 προϊόντα και υπηρεσίες, ενώ παράλληλα προσφέρει ελευθερία στην εξαργύρωση. Το πρόγραμμα αριθμεί πάνω από 800.000 Μέλη μέχρι σήμερα, με περισσότερες από 1.000 εγγραφές την ημέρα, ενώ προσφέρει ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών με πάνω από 14.500 σημεία προς εξαργύρωση, σε κατηγορίες όπως super markets, πρατήρια καυσίμων, πολυκαταστήματα, κινητή τηλεφωνία και τεχνολογία, ταξιδιωτικά πρακτορεία και σε επιλεγμένα προϊόντα της Τράπεζας. Τα Μέλη του go4more επιβραβεύονται για τη συνολική σχέση που διατηρούν με την Τράπεζα και συγκεκριμένα, κερδίζουν πόντους από τους λογαριασμούς α’ ζήτησης που διατηρούν, τα επενδυτικά και αποταμιευτικά προϊόντα που κατέχουν, τη χρήση των καρτών Εθνικής, τα τραπεζοασφαλιστικά προϊόντα, τα δάνειά τους, τις συναλλαγές που πραγματοποιούν από τα εναλλακτικά δίκτυα, ακόμα και για τα γενέθλιά τους! Τα Μέλη μπορούν να εξαργυρώσουν τους πόντους που έχουν συγκεντρώσει σε οποιονδήποτε συνεργάτη, ανεξάρτητα από το σημείο συλλογής πόντων και μπορούν να εξαργυρώσουν με πραγματικό όφελος έως και 100% της αξίας συναλλαγής.
Η Εθνική Τράπεζα και το go4more, με επίκεντρο την ενδυνάμωση και την εδραίωση της σταθερής και μακροχρόνιας σχέσης με τους πελάτες της, συνεχίζει να εργάζεται με μεθοδικότητα, ώστε να εξελίξει το πρόγραμμα και να το διατηρήσει στην κορυφή!
ΑΠΟ http://news247.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου