Σε λειτουργία τέθηκε η τηλεφωνική γραμμή 1540 για την καλύτερη εξυπηρέτηση σε θέματα που αφορούν πρωτίστως τους αγρότες.
Οι υπηρεσίες, οι οποίες παρέχονται στην παρούσα φάση, αφορούν στην παροχή ενημέρωσης για τις πρόσφατες πληρωμές ενιαίας ενίσχυσης ΟΠΕΚΕΠΕ, καταγγελίες για προέλευση κρέατος, ενημέρωση για τις παρεχόμενες ψηφιακές υπηρεσίες της ιστοσελίδας του Υπουργείου Αγροτικής
Ανάπτυξης και Τροφίμων (www.minagric.gr) αλλά και συνομιλία με εκπρόσωπο του υπουργείου για κάθε θέμα που απασχολεί τον αγροτικό κόσμο.
Σύμφωνα με το υπουργείο, σύντομα πρόκειται να προστεθούν και νέες υπηρεσίες, οι οποίες θα αφορούν στην εξυπηρέτηση με τον με τον Οργανισμό Ελληνικών Γεωργικών Ασφαλίσεων (ΕΛΓΑ) και τον Οργανισμό Πληρωμών και Ελέγχου Κοινοτικών Ενισχύσεων Προσανατολισμού και Εγγυήσεων (ΟΠΕΚΕΠΕ), τόσο με αυτοματοποιημένες υπηρεσίες, άμεσης απάντησης, χωρίς μεσολάβηση υπαλλήλου, όσο και με τηλεφωνική εξυπηρέτηση από ειδικευμένους εκπροσώπους του υπουργείου.
Πηγή: Α.Π.Ε.
ΑΠΟ http://www.citypress.gr
Οι υπηρεσίες, οι οποίες παρέχονται στην παρούσα φάση, αφορούν στην παροχή ενημέρωσης για τις πρόσφατες πληρωμές ενιαίας ενίσχυσης ΟΠΕΚΕΠΕ, καταγγελίες για προέλευση κρέατος, ενημέρωση για τις παρεχόμενες ψηφιακές υπηρεσίες της ιστοσελίδας του Υπουργείου Αγροτικής
Ανάπτυξης και Τροφίμων (www.minagric.gr) αλλά και συνομιλία με εκπρόσωπο του υπουργείου για κάθε θέμα που απασχολεί τον αγροτικό κόσμο.
Σύμφωνα με το υπουργείο, σύντομα πρόκειται να προστεθούν και νέες υπηρεσίες, οι οποίες θα αφορούν στην εξυπηρέτηση με τον με τον Οργανισμό Ελληνικών Γεωργικών Ασφαλίσεων (ΕΛΓΑ) και τον Οργανισμό Πληρωμών και Ελέγχου Κοινοτικών Ενισχύσεων Προσανατολισμού και Εγγυήσεων (ΟΠΕΚΕΠΕ), τόσο με αυτοματοποιημένες υπηρεσίες, άμεσης απάντησης, χωρίς μεσολάβηση υπαλλήλου, όσο και με τηλεφωνική εξυπηρέτηση από ειδικευμένους εκπροσώπους του υπουργείου.
Πηγή: Α.Π.Ε.
ΑΠΟ http://www.citypress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου