ΜΙΚΡΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ

ΜΙΚΡΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ: Η Πλάτη βρίσκεται περίπου 9 χιλιόμετρα[4] προς τα βορειοανατολικά των Φιλιατρών σε υψόμετρο 294[1][5] μέτρα και απέχει 10 περίπου χιλιόμετρα από τις ακτές του Ιονίου Πελάγους. ΙΣΤΟΡΙΑ: Το χωριό που βρίσκεται κάτω από το βουνό της Μάλης έχει μακρόχρονη ιστορία. Η παλαιότερη ονομασία του χωριού ήταν Καναλουπού, ενώ ως Πλάτη αναφέρεται από το 1956.[6][7] Πάντως το χωριό συναντάται με την ονομασία Καναλουπού ή Κανελουπού ή Καναλωπού και σε προγενέστερες βιβλιογραφικές πηγές-αναφορές. Ο οικισμός αναφέρεται, σε διάφορες απογραφές των Βενετών Προνοητών της Γαληνοτάτης Δημοκρατίας της Βενετίας, οι οποίες έγιναν στο χρονικό διάστημα της τριακονταετίας (1683/84-1715), κατά την οποία οι Βενετοί κατείχαν την Πελοπόννησο. Η Καναλουπού (Canalupu), ανήκε, το 1689, στην επαρχία της Αρκαδίας (ή Αρκαδιάς, δηλαδή την περιοχή της σημερινής Κυπαρισσίας), η οποία ήταν μια από τις 4 επαρχίες, στις οποίες χωριζόταν τότε το διαμέρισμα της Μεθώνης (επαρχία Φαναριού, επαρχία Αρκαδιάς, επαρχία Ναβαρίνου και επαρχία Μεθώνης).[8] Η Καναλουπού προσαρτήθηκε στον παλαιό Δήμο Εράνης το 1835,[9] ενώ αναφέρεται, το 1853 στον β΄ τόμο των «Ελληνικών» του Ιάκωβου Ρίζου Ραγκαβή ως χωριό του Δήμου Εράνης της Επαρχίας Τριφυλίας με πληθυσμό 115 κατοίκων, με βάση την απογραφή του 1851.[10] Το 1899 μεταφέρεται από το Νομό Μεσσηνίας και υπάγεται στον Νομό Τριφυλίας,[11] για μια περίπου δεκαετία, ως το 1909, που επανέρχεται ξανά στον Νομό Μεσσηνίας,[12] ως οικισμός της Επαρχίας Τριφυλίας. Το 1912 το χωριό της Καναλουπούς αποσπάται από τον Δήμο Εράνης και εντάσσεται στην Κοινότητα Χαλαζονίου, που είχε ως έδρα το Χαλαζόνι,[13][14] ως και το 1919,[15] που η Καναλουπού αποσπάται από την κοινότητα αυτή και ορίζεται έδρα της Κοινότητας Καναλουπούς.[16] Η Καναλουπού παρέμεινε έδρα της ομώνυμης κοινότητας, από το 1919 ως το 1956, που το χωριό μετονομάζεται σε Πλάτη και η Κοινότητα σε Κοινότητα Πλάτης,[17] και συνέχισε με το νέο όνομα ως έδρα της Κοινότητας Πλάτης από το 1956 ως το 1997, όταν τότε, στα πλαίσια των αλλαγών που επήλθαν στη τοπική αυτοδιοίκηση, μέσω του σχεδίου «Καποδίστριας», υπήχθη στον κατηργημένο Δήμο Φιλιατρών,[18] ως το 2010. Από το 2011, μετά τις νέες αλλαγές του σχεδίου «Καλλικράτης» ανήκει πλέον στον νέο Δήμο Τριφυλίας.[19][4] Ο δήμος αυτός, συστάθηκε με το Πρόγραμμα Καλλικράτης με την συνένωση των προϋπαρχόντων δήμων Αετού, Αυλώνος, Γαργαλιάνων, Κυπαρισσίας, Φιλιατρών και την κοινότητα Τριπύλας. ΑΠΟ http://www.hellenicaworld.com/Greece/Geo/gr/PlatiMessinias.html

Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Πλωτό Μονακό !!!

Σας παρουσιάζουμε ένα από τα projects που σε αφήνουν με το στόμα ανοιχτό!
Η μακέτα με τίτλο ''Streets of Monaco'', που παρουσίασαν οι σχεδιαστές της εταιρείας Yacht Island Design είναι ο ορισμός της πλωτής πολυτέλειας!
Μια μικρογραφία του Monaco πάνω σε ένα πλοίο.
Το, μήκους 155 μέτρων και αξίας 700 εκατομμυρίων βρετανικών λιρών, κρουαζιερόπλοιο διαθέτει στο κατάστρωμά του αντίγραφα του περίφημου casino του Monaco, του φημισμένου Hotel de Paris, του Cafe de Paris, όπως επίσης και παραλία (αντί για μία τυπική πισίνα!), γήπεδα τένις, ελικοδρόμιο και φυσικά μια μινιατούρα της πίστας του Monaco, που λαμβάνει χώρα το πιο γνωστό ράλι στον κόσμο!
Διαθέτει επίσης ειδική πλατφόρμα - ''λιμάνι'' για μικρότερα σκάφη, σε περίπτωση που οι πάμπλουτοι επιβάτες του θελήσουν να κάνουν μια βόλτα.

''Θέλουμε να δημιουργήσουμε μία μοναδική κατασκευή που θα φέρει το Monaco στη μέση του ωκεανού!'' εξηγεί ο διευθυντής της Yacht Island Design, Rob McPherson.
Το μοναδικό αυτό κρουαζιερόπλοιο θα έχει τέσσερα επίπεδα και στο πιο χαμηλό από αυτά θα βρίσκονται καφέ και bars, στα οποία οι επιβάτες μπορούν να πιουν το ποτό τους απολαμβάνοντας την υποβρύχια θέα.
Συνολικά το ''Streets of Monaco'' θα διαθέτει επτά πολυτελείς σουίτες με reception room, dressing room, μπάνιο και βεράντα, θα φιλοξενεί 16 εκατομμυριούχους, ενώ ο ίδιος ο ιδιοκτήτης του θα διαθέτει τη δική του super lux σουίτα στο ψηλότερο σημείο του πλοίου, τη λεγόμενη Prince's Palace.
Μόνο η κατασκευή του ''Streets of Monaco'' αναμένεται να κοστίσει περισσότερα από 655 εκατομμύρια λίρες, ποσό το οποίο φημολογείται ότι έδωσε ο πολυεκατομμυριούχος Roman Abramovich για το ''Eclipse'', το ακριβότερο και πολυτελέστερο σκάφος στον κόσμο.
Εάν σε αυτά προσθέσετε τα λειτουργικά έξοδα, το κόστος για τα 70 άτομα πλήρωμα (σχεδόν 4 υπάλληλοι για κάθε επιβάτη!) και το κόστος συντήρησης, τότε οι σχεδιαστές της Yacht Island Design θα χρειαστεί να ψάξουν πολύ για να βρουν το δισεκατομμυριούχο που θα κάνει το όνειρό τους πραγματικότητα.

 ΑΠΟ http://www.time4fun.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΕΕΚΕ για μεταβίβαση τραπεζικών οφειλών κατόπιν αποδοχής κληρονομιάς εν αγνοία καταναλωτών

22/04/2024  13:00 «Πληθαίνουν οι υποθέσεις μεταβίβασης τραπεζικών οφειλών κατόπιν αποδοχής κληρονομιάς εν αγνοία των καταναλωτών. Έξι χρόνια...