ΜΙΚΡΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ

ΜΙΚΡΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ: Η Πλάτη βρίσκεται περίπου 9 χιλιόμετρα[4] προς τα βορειοανατολικά των Φιλιατρών σε υψόμετρο 294[1][5] μέτρα και απέχει 10 περίπου χιλιόμετρα από τις ακτές του Ιονίου Πελάγους. ΙΣΤΟΡΙΑ: Το χωριό που βρίσκεται κάτω από το βουνό της Μάλης έχει μακρόχρονη ιστορία. Η παλαιότερη ονομασία του χωριού ήταν Καναλουπού, ενώ ως Πλάτη αναφέρεται από το 1956.[6][7] Πάντως το χωριό συναντάται με την ονομασία Καναλουπού ή Κανελουπού ή Καναλωπού και σε προγενέστερες βιβλιογραφικές πηγές-αναφορές. Ο οικισμός αναφέρεται, σε διάφορες απογραφές των Βενετών Προνοητών της Γαληνοτάτης Δημοκρατίας της Βενετίας, οι οποίες έγιναν στο χρονικό διάστημα της τριακονταετίας (1683/84-1715), κατά την οποία οι Βενετοί κατείχαν την Πελοπόννησο. Η Καναλουπού (Canalupu), ανήκε, το 1689, στην επαρχία της Αρκαδίας (ή Αρκαδιάς, δηλαδή την περιοχή της σημερινής Κυπαρισσίας), η οποία ήταν μια από τις 4 επαρχίες, στις οποίες χωριζόταν τότε το διαμέρισμα της Μεθώνης (επαρχία Φαναριού, επαρχία Αρκαδιάς, επαρχία Ναβαρίνου και επαρχία Μεθώνης).[8] Η Καναλουπού προσαρτήθηκε στον παλαιό Δήμο Εράνης το 1835,[9] ενώ αναφέρεται, το 1853 στον β΄ τόμο των «Ελληνικών» του Ιάκωβου Ρίζου Ραγκαβή ως χωριό του Δήμου Εράνης της Επαρχίας Τριφυλίας με πληθυσμό 115 κατοίκων, με βάση την απογραφή του 1851.[10] Το 1899 μεταφέρεται από το Νομό Μεσσηνίας και υπάγεται στον Νομό Τριφυλίας,[11] για μια περίπου δεκαετία, ως το 1909, που επανέρχεται ξανά στον Νομό Μεσσηνίας,[12] ως οικισμός της Επαρχίας Τριφυλίας. Το 1912 το χωριό της Καναλουπούς αποσπάται από τον Δήμο Εράνης και εντάσσεται στην Κοινότητα Χαλαζονίου, που είχε ως έδρα το Χαλαζόνι,[13][14] ως και το 1919,[15] που η Καναλουπού αποσπάται από την κοινότητα αυτή και ορίζεται έδρα της Κοινότητας Καναλουπούς.[16] Η Καναλουπού παρέμεινε έδρα της ομώνυμης κοινότητας, από το 1919 ως το 1956, που το χωριό μετονομάζεται σε Πλάτη και η Κοινότητα σε Κοινότητα Πλάτης,[17] και συνέχισε με το νέο όνομα ως έδρα της Κοινότητας Πλάτης από το 1956 ως το 1997, όταν τότε, στα πλαίσια των αλλαγών που επήλθαν στη τοπική αυτοδιοίκηση, μέσω του σχεδίου «Καποδίστριας», υπήχθη στον κατηργημένο Δήμο Φιλιατρών,[18] ως το 2010. Από το 2011, μετά τις νέες αλλαγές του σχεδίου «Καλλικράτης» ανήκει πλέον στον νέο Δήμο Τριφυλίας.[19][4] Ο δήμος αυτός, συστάθηκε με το Πρόγραμμα Καλλικράτης με την συνένωση των προϋπαρχόντων δήμων Αετού, Αυλώνος, Γαργαλιάνων, Κυπαρισσίας, Φιλιατρών και την κοινότητα Τριπύλας. ΑΠΟ http://www.hellenicaworld.com/Greece/Geo/gr/PlatiMessinias.html

Τετάρτη 27 Ιουνίου 2018

Η τεχνολογία στην υπηρεσία των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων

 27/06/2018

 

Υπάρχουν λύσεις για έναν πιο ευέλικτο τρόπο δουλειάς για τους επαγγελματίες, προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους;


Mπορεί η διείσδυση της ψηφιακής
τεχνολογίας στο ελληνικό επιχειρείν να ανεβαίνει συνεχώς, η χώρα μας ωστόσο και πολύ περισσότερο οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις που αποτελούν και τη «ραχοκοκκαλιά» της ελληνικής οικονομίας έχουν ακόμη μακρύ δρόμο να διανύσουν προκειμένου να φθάσουν τα επίπεδα διείσδυσης της υπόλοιπης Ευρώπης.


Το θετικό είναι ότι στην παρούσα φάση και μετά από την εμπειρία της οικονομικής κρίσης, η πλειοψηφία των ελληνικών επιχειρήσεων, αναγνωρίζουν τα θετικά αποτελέσματα της υιοθέτησης νέων τεχνολογιών στην καθημερινή τους λειτουργία, δηλώνοντας ότι θα επιδιώξουν την τεχνολογική εξέλιξη της επιχείρησής τους στο μέλλον.


«Η επίδοση της Ελλάδας στον ευρωπαϊκό Δείκτη Ψηφιακής Οικονομίας και Κοινωνίας 2018 (DESI) είναι απογοητευτική, αναφορικά με το 2017. Η συνολική κατάταξή της είναι στην 27η θέση, ανάμεσα στα 28 μέλη της ΕΕ, με συνολική βαθμολογία 38,4 έναντι 54 που είναι ο μέσος όρος. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός αλλάζει το επιχειρηματικό περιβάλλον αλλά και τα εργασιακά μοντέλα. Σήμερα, στην Ευρώπη ζητούνται ψηφιακές δεξιότητες από τους 7 στους 10 εργαζόμενους», επισημαίνει σχετικά στο protothema.gr ο κ. Θάνος Φαλάγγας, Διευθυντής Εnterprise & Business Marketing Σταθερής & Κινητής του oμίλου ΟΤΕ.

«Σε τοπικό επίπεδο, εμείς βλέπουμε όλες τις ελληνικές επιχειρήσεις να νιώθουν την ανάγκη να υιοθετήσουν εφαρμογές της ψηφιακής τεχνολογίας στην καθημερινή λειτουργία τους. Στον τραπεζικό κλάδο παρατηρούμε αμιγώς ηλεκτρονικές τράπεζες, χωρίς κανένα φυσικό κατάστημα να αναπτύσσουν τη σχέση με τους πελάτες τους με ραγδαίο ρυθμό, μόνο μέσα από το κινητό τηλέφωνο. Αντίστοιχα, στον τουριστικό κλάδο η τεχνολογία αποκτά περισσότερη σημασία καθώς τόσο στην λειτουργία των επιχειρήσεων όσο και στην εμπειρία του επισκέπτη η χρήση της έχει εκθετική ανάπτυξη. Από την πλευρά μας, κάνουμε ό,τι μπορούμε για να ενισχύσουμε την υιοθέτηση της ψηφιακής τεχνολογίας στην καθημερινή λειτουργία των επιχειρήσεων, ειδικά των μικρομεσαίων, που αποτελούν πραγματικά την ραχοκοκαλιά της οικονομίας μας. Για αυτό τον λόγο πριν από ένα χρόνο ξεκινήσαμε τα σεμινάρια #GrowYourBusiness σε 10 πόλεις σε όλη την Ελλάδα, με αφετηρία την Θεσσαλονίκη».


Η γνώση της χρήσης της τεχνολογίας για τις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι το πρώτο βήμα, το στοίχημα είναι να μπορέσουν να τις υιοθετήσουν, ώστε να μπορέσουν τελικά να βελτιώσουν την παραγωγικότητά τους.

Tο ποσοστό των ΜΜΕ που έχουν παρουσία στο διαδίκτυο, φθάνονει το 80%, ενώ ακόμη και αυτοί που δεν έχουν on line παρουσία, αναγνωρίζουν τα πλεονεκτήματά και δηλώνουν ανοικτοί στο να αποκτήσουν. Αξιοποίηση των τεχνολογικών μέσων, ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών και προσαρμογή στο συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον είναι τα «όπλα» των μικρομεσαίων προκειμένου να αντέξουν τον ανταγωνισμό.


Κι εδώ προκύπτει ένα ακόμη ερώτημα: Η βελτίωση του οικονομικού κλίματος και των επιχειρηματικών προσδοκιών, όπως αυτή αποτυπώνεται στις τελευταίες μελέτες, μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα όσον αφορά την τεχνολογική εξέλιξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα ή οι μικρομεσαίοι αντιμετωπίζουν την τεχνολογική τους εξέλιξη, ακόμη και τώρα, ως «πολυτέλεια»;

«Η βελτίωση των οικονομικών δεικτών εκτιμάται ότι μεσοπρόθεσμα θα αυξήσει τη ζήτηση των τεχνολογικών προϊόντων και υπηρεσιών, τόσο σε επίπεδο ιδιωτών όσο και επιχειρήσεων», απαντά ο κ. Φαλάγγας. «Ωστόσο, για να φτάσει η ζήτηση την πραγματική οικονομία θέλει χρόνο και ο χρόνος στην ψηφιακή εποχή έχει εκμηδενιστεί. Οι ελληνικές επιχειρήσεις θα πρέπει να κινηθούν άμεσα για τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους, καθώς πάνω από όλα είναι θέμα βιωσιμότητας και δευτερευόντως ανάπτυξης. Το μεγάλο στοίχημα της ελληνικής οικονομίας τα επόμενα χρόνια, θα είναι το αν οι εγχώριες επιχειρήσεις προσαρμοστούν στο νέο περιβάλλον και αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες που αναδύονται.
Δικός μας στόχος είναι να διευκολύνουμε τον ψηφιακό μετασχηματισμό των ελληνικών επιχειρήσεων και να βοηθήσουμε τους επαγγελματίες να σταθούν στο ανταγωνιστικό περιβάλλον της ψηφιακής εποχής».


Σημειωτέον ότι με βάση τα νούμερα από τις διεθνείς και τις ευρωπαϊκές έρευνες όπως π.χ. τις οικονομικές μελέτες του ΟΟΣΑ, η αύξηση της ευρυζωνικότητας κατά 10% οδηγεί σε αύξηση 1,5% έως 2,5% του ΑΕΠ, ενώ από έρευνα της Ευρωπαϊκής Eπιτροπής, προκύπτει ότι για κάθε 1 δισ. ευρώ το oποίο επενδύεται στην ανάπτυξη του διαδικτύου, δημιουργούνται κατά μέσο όρο 9.300 θέσεις εργασίας. Αντίστοιχα στη χώρα μας, σύμφωνα με έρευνα του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών για την ψηφιακή Ελλάδα, εκτιμάται ότι μέχρι το 2021 ο ψηφιακός μετασχηματισμός θα ενισχύσει το ελληνικό ΑΕΠ από 2,6% έως 4%. Αυτό ισοδυναμεί με αύξηση εσόδων 4,9 έως 7,6 δισ. ευρώ.

Ποια digital εργαλεία & τεχνολογικές λύσεις μπορούν να αξιοποιήσουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Ζητούμενο για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα, λόγω της κρίσης, αλλά και της νέας ψηφιακής πραγματικότητας, είναι να μειώσουν τα κόστη και να ενισχύσουν την ευελιξία τους. Να αυξήσουν την εξωστρέφειά τους. Η τεχνολογία μπορεί να είναι σύμμαχός τους σε αυτό.
Προς την κατεύθυνση της προσαρμογής των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων στη νέα πραγματικότητα, η COSMOTE απευθύνεται στη «ραχοκοκκαλιά» της ελληνικής οικονομίας με το COSMOTE Business One, που προωθεί έναν πιο ευέλικτο τρόπο δουλειάς και καθημερινότητας για τους επαγγελματίες.

Η πρόταση της COSMOTE για τους επαγγελματίες, περιλαμβάνει σταθερή τηλεφωνία για τις ανάγκες του κάθε εργαζόμενου ξεχωριστά, κινητή τηλεφωνία με υψηλές ταχύτητες (4G, 4G+), πολύ γρήγορο σταθερό Internet μέσω του εκτεταμένου δικτύου οπτικών ινών του Ομίλου ΟΤΕ στην Ελλάδα, απεριόριστες ενδοεταιρικές κλήσεις, υπηρεσίες για ενισχυμένη ασφάλεια και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Επίσης, ένα προηγμένο τηλεφωνικό κέντρο στο cloud, που η COSMOTE έχει ενισχύσει με νέα ψηφιακά εργαλεία και έξυπνες λύσεις.

Συγκεκριμένα, μέσω του COSMOTE Digital Office, οι συνεργάτες μίας επιχείρησης μπορούν να επικοινωνούν από παντού, να κάνουν video conference και να μοιράζονται την οθόνη του υπολογιστή τους (screen sharing), όπου και αν βρίσκονται. Παράλληλα, η επικοινωνία της επιχείρησης γίνεται πιο εύκολη από παντού μέσω εκτροπής/μεταφοράς κλήσεων και ανταλλαγής μηνυμάτων, ενώ με τη λειτουργία office on the move το σταθερό της επιχείρησης μπορεί να χτυπάει σε κινητό ή σε κλήση από το κινητό να εμφανίζεται το εταιρικό σταθερό.

Τέλος, υπηρεσίες όπως το virtual fax και το Voicemail-to-Email δίνουν επιπρόσθετα οφέλη για συνολική ψηφιακή διαχείριση της επικοινωνίας με πελάτες και συνεργάτες. Όλες οι λύσεις, που προτείνει η COSMOTE προσαρμόζονται στις ανάγκες της κάθε επιχείρησης ξεχωριστά, αφού μέσα από ένα εύχρηστο digital εργαλείο η κάθε εταιρεία μπορεί να σχεδιάσει το δικό της προϊόν.

«Με το COSMOTE Business One, που προσαρμόζεται στο προφίλ της κάθε επιχείρησης, και τα νέα εξελιγμένα ψηφιακά εργαλεία που αυξάνουν τη συνεργασία και την απομακρυσμένη πρόσβαση, βοηθούμε στην πράξη τις επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν τα οφέλη της τεχνολογίας. Στόχος μας είναι να διευκολύνουμε τον ψηφιακό μετασχηματισμό των ελληνικών επιχειρήσεων, να βοηθήσουμε τους επαγγελματίες να σταθούν στο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Θέλουμε να κάνουμε τον κόσμο τους καλύτερο», σχολιάζει με αφορμή τις νέες προτάσεις της εταιρείας, ο κ. Φαλάγγας.


ΑΠΟ https://www.protothema.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΠΛΑΤΗ: (ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΚΑΝΑΛΟΥΠΟΥΣ). ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΑΛΑΙΩΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ.

Ακόμα μερικές παλιές φώτο μας ήρθανε, ενισχύοντας έτσι την συλλογή μας, η οποία χάρη στις δικές σας δωρεές αυξάνει συνεχώς.