ΜΙΚΡΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ

ΜΙΚΡΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ: Η Πλάτη βρίσκεται περίπου 9 χιλιόμετρα[4] προς τα βορειοανατολικά των Φιλιατρών σε υψόμετρο 294[1][5] μέτρα και απέχει 10 περίπου χιλιόμετρα από τις ακτές του Ιονίου Πελάγους. ΙΣΤΟΡΙΑ: Το χωριό που βρίσκεται κάτω από το βουνό της Μάλης έχει μακρόχρονη ιστορία. Η παλαιότερη ονομασία του χωριού ήταν Καναλουπού, ενώ ως Πλάτη αναφέρεται από το 1956.[6][7] Πάντως το χωριό συναντάται με την ονομασία Καναλουπού ή Κανελουπού ή Καναλωπού και σε προγενέστερες βιβλιογραφικές πηγές-αναφορές. Ο οικισμός αναφέρεται, σε διάφορες απογραφές των Βενετών Προνοητών της Γαληνοτάτης Δημοκρατίας της Βενετίας, οι οποίες έγιναν στο χρονικό διάστημα της τριακονταετίας (1683/84-1715), κατά την οποία οι Βενετοί κατείχαν την Πελοπόννησο. Η Καναλουπού (Canalupu), ανήκε, το 1689, στην επαρχία της Αρκαδίας (ή Αρκαδιάς, δηλαδή την περιοχή της σημερινής Κυπαρισσίας), η οποία ήταν μια από τις 4 επαρχίες, στις οποίες χωριζόταν τότε το διαμέρισμα της Μεθώνης (επαρχία Φαναριού, επαρχία Αρκαδιάς, επαρχία Ναβαρίνου και επαρχία Μεθώνης).[8] Η Καναλουπού προσαρτήθηκε στον παλαιό Δήμο Εράνης το 1835,[9] ενώ αναφέρεται, το 1853 στον β΄ τόμο των «Ελληνικών» του Ιάκωβου Ρίζου Ραγκαβή ως χωριό του Δήμου Εράνης της Επαρχίας Τριφυλίας με πληθυσμό 115 κατοίκων, με βάση την απογραφή του 1851.[10] Το 1899 μεταφέρεται από το Νομό Μεσσηνίας και υπάγεται στον Νομό Τριφυλίας,[11] για μια περίπου δεκαετία, ως το 1909, που επανέρχεται ξανά στον Νομό Μεσσηνίας,[12] ως οικισμός της Επαρχίας Τριφυλίας. Το 1912 το χωριό της Καναλουπούς αποσπάται από τον Δήμο Εράνης και εντάσσεται στην Κοινότητα Χαλαζονίου, που είχε ως έδρα το Χαλαζόνι,[13][14] ως και το 1919,[15] που η Καναλουπού αποσπάται από την κοινότητα αυτή και ορίζεται έδρα της Κοινότητας Καναλουπούς.[16] Η Καναλουπού παρέμεινε έδρα της ομώνυμης κοινότητας, από το 1919 ως το 1956, που το χωριό μετονομάζεται σε Πλάτη και η Κοινότητα σε Κοινότητα Πλάτης,[17] και συνέχισε με το νέο όνομα ως έδρα της Κοινότητας Πλάτης από το 1956 ως το 1997, όταν τότε, στα πλαίσια των αλλαγών που επήλθαν στη τοπική αυτοδιοίκηση, μέσω του σχεδίου «Καποδίστριας», υπήχθη στον κατηργημένο Δήμο Φιλιατρών,[18] ως το 2010. Από το 2011, μετά τις νέες αλλαγές του σχεδίου «Καλλικράτης» ανήκει πλέον στον νέο Δήμο Τριφυλίας.[19][4] Ο δήμος αυτός, συστάθηκε με το Πρόγραμμα Καλλικράτης με την συνένωση των προϋπαρχόντων δήμων Αετού, Αυλώνος, Γαργαλιάνων, Κυπαρισσίας, Φιλιατρών και την κοινότητα Τριπύλας. ΑΠΟ http://www.hellenicaworld.com/Greece/Geo/gr/PlatiMessinias.html

Παρασκευή 18 Ιουλίου 2014

Έφτιαξαν το ελληνικό linkedin και φεύγουν για... Ευρώπη !

ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΚΤΑΡΙΟ Β. ΝΩΤΗ

Οι Αμερικανοί λένε ότι ένας άνθρωπος, στην επαγγελματική του σταδιοδρομία, αλλάζει κατεύθυνση κατά μέσο όρο 2,5 φορές. Αυτό έκανε και ο Δημήτρης Αδάμ.
Προγραμματιστής στο επάγγελμα και στις σπουδές, αποφάσισε να ασχοληθεί με την ιδέα του, η οποία – οφείλω να ομολογήσω – έχει σχέση στην εκτέλεσή της με τα όσα έχει σπουδάσει, αλλά και – στο πνεύμα της – με την αμερικάνικη ρήση.

Τι έκανε λοιπόν ;
Σκέφτηκε ότι στη δύσκολη ελληνική αγορά εργασίας, χρειάζεται να υπάρχει ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης, που θα ασχολείται κυρίως με την επαγγελματική επικοινωνία, θα είναι στην ελληνική γλώσσα και – κυρίως – η χρήση του θα είναι δωρεάν.
Έτσι, δημιούργησε – μαζί με τον αδερφό του - το Bsmark.com. Το πρώτο επαγγελματικό κοινωνικό δίκτυο στη χώρα μας. 
“Απευθύνεται σε όλους όσους αναζητούν μια διαφορετική προσέγγιση στην κοινωνική δικτύωση, μακριά από ψεύτικα προφίλ και ανούσιο περιεχόμενο. Ουσιαστικά, αποτελεί ένα ποιοτικό μέσο επαγγελματικής επικοινωνίας, και μάλιστα στην ελληνική γλώσσα και εντελώς δωρεάν. Μέλη του μπορούν να γίνουν επαγγελματίες, φοιτητές, άνεργοι ή ακόμα και οργανισμοί”, λέει ο ίδιος.

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ

Ο εγγεγραμμένος χρήστης του Bsmark.com μπορεί να :

  • προβάλλει με τρόπο ολοκληρωμένο το βιογραφικό του, τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα του,
  • αναρτήσει τη δική του αγγελία εργασίας
  • κάνει αίτηση σε αγγελίες άλλων
  • αναζητήσει υπαλλήλους ή συνεργάτες
  • προβληθεί και ο ίδιος στην αγορά εργασίας
  • προβάλλει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του, με τη δημιουργία δικής του επαγγελματικής σελίδας
  • ανταλλάξει συστάσεις
  • αξιολογήσει και αξιολογηθεί
  • ενημερωθεί με τρόπο στοχευμένο
  • αποκτήσει επαγγελματική εξωστρέφεια, ενημερώνοντας άλλους για τη χρησιμότητα του επιχειρηματικού του προσανατολισμού

“Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε το δίκτυο και να επενδύσουμε σε αυτό, με αποκλειστικό σκοπό να βοηθήσουμε τους Έλληνες χρήστες να απαλλαγούν από τη νοοτροπία της ανούσιας κοινωνικής δικτύωσης μέσω άλλων δημοφιλών δικτύων, και να δώσουν πραγματική αξία στην ενασχόλησή τους με τα social media. Ο χρήστης, δημιουργώντας ποιοτικό επαγγελματικό περιεχόμενο, που θα τύχει της ανάλογης ανταπόκρισης από τα άλλα μέλη, έχει περισσότερες πιθανότητες να πουλήσει τις υπηρεσίες του ή τα προϊόντα του, να συνεργαστεί με άλλους και να αναζητήσει ή να προσφέρει εργασία, χωρίς να χαθεί μέσα σε ένα ανεξέλεγκτο περιβάλλον γενικού περιεχομένου”, υποστηρίζει ο κύριος Αδάμ.

ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ

Όπως ο ίδιο;ς λέει, το δίκτυο ακολουθεί ανοδική πορεία στις εγγραφές του. “Έχουμε επισκέψεις και εγγραφές από όλο σχεδόν τον πλανήτη, κυρίως όμως Έλληνες. Υπάρχουν και εγγραφές ξένων, αφού το δίκτυο λειτουργεί και στην αγγλική γλώσσα. Αυτή τη στιγμή, το δίκτυο διαθέτει περισσότερους από 2.000 χρήστες μέσα στους πρώτους 6 μήνες λειτουργίας του. Δεν περιλαμβάνω αυτούς που έχουμε διαγράψει, οι οποίοι είναι αρκετοί, εξαιτίας του ότι δεν ακολούθησαν τους κανόνες χρήσης του δικτύου”.

ΠΑΝΤΑ ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΜΕ... ΑΜΟΙΒΗ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ

“Η πρόθεσή μας δεν ήταν εξ αρχής να δημιουργήσουμε μια επιχείρηση, που θα μας αποφέρει κέρδη. Για αυτό το λόγο, το δίκτυο είναι και θα παραμείνει δωρεάν για τα μέλη του. Στην πορεία, όμως, μας προσέγγισαν επιχειρήσεις για να έχουν διαφημιστικό όφελος μέσα από το δίκτυο, με την εμφάνιση διαφημιστικών καταχωρήσεων. Με αυτό τον τρόπο, αυτοσυντηρείται το εγχείρημα. Η προβεβλημένη καταχώρηση μιας επιχείρησης, σε ένα δίκτυο με χιλιάδες επισκέψεις καθημερινά, είναι το ζητούμενο για κάθε διαφημιζόμενο”, δηλώνει ο ιδρυτής του ελληνικού linkedin.
Μάλιστα, το marketing plan του bsmark.com προβλέπει μελλοντικά και την υλική ανταμοιβή των μελών εκείνων, που, μέσα από καινοτόμες και μετρήσιμες δράσεις και δραστηριότητες, θα αποδεικνύουν τη χρησιμότητά τους για όλη την κοινότητα. Πολύ απλά, στόχος είναι να γίνει το μοναδικό social network παγκοσμίως, που θα αναδιανέμει τα όποια κέρδη του στα πιο αξιόλογα μέλη του, με διαφανείς και απολύτως νόμιμες διαδικασίες. “Θα αλλάξουν οι όροι της κοινωνικής δικτύωσης όπως τους γνωρίζαμε μέχρι σήμερα”, λέει με σιγουριά ο Δημήτρης Αδάμ.

ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ

Οι αδερφοί Αδάμ έχουν μεγάλα σχέδια για το δημιούργημά τους. Συζητούν με επενδυτές, με στόχο να αντλήσουν κεφάλαια για να υλοποιήσουν εκτεταμένες δομικές αλλαγές, που έχουν δρομολογήσει, τόσο στις λειτουργίες, όσο και στην εμφάνιση, προκειμένου το δίκτυο να γίνει πιο ελκυστικό και αποτελεσματικό. Στον προγραμματισμό τους είναι να μεταφραστεί το bsmark.com σε 10 τουλάχιστον γλώσσες, ώστε να προσεγγισθεί το ευρωπαϊκό κοινό, όπου και εκεί η ανεργία και η επαγγελματική ανασφάλεια βρίσκονται στο ζενίθ τους.  

ΑΠΟ http://www.news.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΕΕΚΕ για μεταβίβαση τραπεζικών οφειλών κατόπιν αποδοχής κληρονομιάς εν αγνοία καταναλωτών

22/04/2024  13:00 «Πληθαίνουν οι υποθέσεις μεταβίβασης τραπεζικών οφειλών κατόπιν αποδοχής κληρονομιάς εν αγνοία των καταναλωτών. Έξι χρόνια...