Σε
συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε μετά το πέρας των εγκαινίων, από το
γραφείο του δημάρχου, ο υπουργός Υποδομών, Μάκης Βορίδης, σημείωσε ότι
το χρονοδιάγραμμα του αυτοκινητόδρομου προβλέπει πως οι εργασίες θα έχουν ολοκληρωθεί στο τέλος του 2013, οπότε και θα δοθεί στην κυκλοφορία.
Για τα άλλα κομμάτια του αυτοκινητόδρομου Τρίπολης – Καλαμάτας, όσον αφορά στο τμήμα Παραδείσια-Τσακώνα αλλά και το τμήμα Αλλαγή-Πράκτικερ, αυτά θα δοθούν στην κυκλοφορία περί τα τέλη του ερχόμενου Μάη.
πΟ Μάκης Βορίδης διαβεβαίωσε ότι τόσο ο περιμετρικός όσο και ο υπόλοιπος αυτοκινητόδρομος δεν αντιμετωπίζουν πλέον κανένα πρόβλημα,
ενώ σημείωσε, απαντώντας σε ερώτηση του «Θ», πως το υπουργείο δίνει αγώνα και για την Ολυμπία Οδό, για την οποία θα υπάρχει νέα συμφωνία με τις τράπεζες μέχρι το τέλος Μαρτίου. Όπως παρατήρησε, οι εξελίξεις με τη ρύθμιση του ελληνικού χρέους δημιουργούν ευνοϊκό περιβάλλον, ώστε οι τράπεζες να συνεχίσουν τη χρηματοδότηση του έργου.
Συγκεκριμένα, ο κ. Βορίδης είπε μεταξύ άλλων: «Πράγματι, η σημερινή (σ.σ. χθεσινή) είναι μια σημαντική ημέρα, ειδικά για την Καλαμάτα, αλλά και γενικότερα για τη χώρα. Για τη μεσσηνιακή πρωτεύουσα είναι εξόχως σημαντική, γιατί θεμελιώνεται ένα μεγάλο έργο, στο οποίο υπήρχαν σημαντικές χρηματοδοτικές δυσκολίες, οι οποίες κατέστη δυνατόν να ξεπεραστούν, κι αυτό εξασφάλισε το έργο, το οποίο διευκολύνει την πόλη και τους πολίτες της κυκλοφοριακά και όχι μόνο.
Σε ό,τι αφορά το σύνολο του έργου, αυτή τη στιγμή το κομμάτι του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος – Τρίπολη είναι 100% ολοκληρωμένο, το τμήμα Τρίπολη – Παραδείσια 97%, το Τσακώνα – Καλαμάτα 65% και το Λεύκτρο – Σπάρτη 55%. Σήμερα έχουν εκτελεστεί έργα συνολικής αξίας 695 εκατομμυρίων ευρώ. Για το υπολειπόμενο τεχνικό αντικείμενο, το τμήμα Παραδείσια – Τσακώνα κατασκευάζεται ως δημόσιο έργο και θα παραδοθεί τον ερχόμενο Μάιο, χωρίς την κατασκευή της γέφυρας. Το τμήμα Τσακώνα – Καλαμάτα, το οποίο έχει μήκος 36 χιλιόμετρα, μέχρι το ύψος του νοσοκομείου θα είναι έτοιμο τον ερχόμενο Μάιο. Η περιμετρική της Καλαμάτας έχει μια καθυστέρηση λόγω των απαλλοτριώσεων, αλλά ελπίζουμε ότι θα έχει παραδοθεί μέχρι τον 11ο μήνα του 2013. Η καθυστέρηση αυτή θα οριστικοποιηθεί με την παράδοση των χώρων μετά τις απαλλοτριώσεις. Το τμήμα Λεύκτρο – Σπάρτη έχει μήκος 46 χιλιόμετρα και προβλέπεται να ολοκληρωθεί μέσα στο επόμενο έτος. Αυτή είναι τεχνικά η κατάσταση του αυτοκινητόδρομου στο σύνολό του. Χρηματοδοτικά είναι το μοναδικό έργο που δεν αντιμετωπίζει τα προβλήματα των υπολοίπων.
Αυτή τη στιγμή, λόγω της υφεσιακής κατάστασης της ελληνικής οικονομίας, είναι πολύ σημαντικό να υπάρξουν αναπτυξιακές πολιτικές. Η άποψή μου, την οποία συμμερίζεται και ο πρόεδρος της Ν.Δ., είναι ότι αυτή τη στιγμή μια τέτοια πολιτική πρέπει να συνδεθεί με την ολοκλήρωση των έργων υποδομής. Και γιατί αυτά έχουν υψηλούς πολλαπλασιαστές, αλλά και γιατί αυτά έχουν πολύ ευεργετικά αποτελέσματα στην ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας».
ΑΠΟ http://www.tharrosnews.gr
Για τα άλλα κομμάτια του αυτοκινητόδρομου Τρίπολης – Καλαμάτας, όσον αφορά στο τμήμα Παραδείσια-Τσακώνα αλλά και το τμήμα Αλλαγή-Πράκτικερ, αυτά θα δοθούν στην κυκλοφορία περί τα τέλη του ερχόμενου Μάη.
πΟ Μάκης Βορίδης διαβεβαίωσε ότι τόσο ο περιμετρικός όσο και ο υπόλοιπος αυτοκινητόδρομος δεν αντιμετωπίζουν πλέον κανένα πρόβλημα,
ενώ σημείωσε, απαντώντας σε ερώτηση του «Θ», πως το υπουργείο δίνει αγώνα και για την Ολυμπία Οδό, για την οποία θα υπάρχει νέα συμφωνία με τις τράπεζες μέχρι το τέλος Μαρτίου. Όπως παρατήρησε, οι εξελίξεις με τη ρύθμιση του ελληνικού χρέους δημιουργούν ευνοϊκό περιβάλλον, ώστε οι τράπεζες να συνεχίσουν τη χρηματοδότηση του έργου.
Συγκεκριμένα, ο κ. Βορίδης είπε μεταξύ άλλων: «Πράγματι, η σημερινή (σ.σ. χθεσινή) είναι μια σημαντική ημέρα, ειδικά για την Καλαμάτα, αλλά και γενικότερα για τη χώρα. Για τη μεσσηνιακή πρωτεύουσα είναι εξόχως σημαντική, γιατί θεμελιώνεται ένα μεγάλο έργο, στο οποίο υπήρχαν σημαντικές χρηματοδοτικές δυσκολίες, οι οποίες κατέστη δυνατόν να ξεπεραστούν, κι αυτό εξασφάλισε το έργο, το οποίο διευκολύνει την πόλη και τους πολίτες της κυκλοφοριακά και όχι μόνο.
Σε ό,τι αφορά το σύνολο του έργου, αυτή τη στιγμή το κομμάτι του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος – Τρίπολη είναι 100% ολοκληρωμένο, το τμήμα Τρίπολη – Παραδείσια 97%, το Τσακώνα – Καλαμάτα 65% και το Λεύκτρο – Σπάρτη 55%. Σήμερα έχουν εκτελεστεί έργα συνολικής αξίας 695 εκατομμυρίων ευρώ. Για το υπολειπόμενο τεχνικό αντικείμενο, το τμήμα Παραδείσια – Τσακώνα κατασκευάζεται ως δημόσιο έργο και θα παραδοθεί τον ερχόμενο Μάιο, χωρίς την κατασκευή της γέφυρας. Το τμήμα Τσακώνα – Καλαμάτα, το οποίο έχει μήκος 36 χιλιόμετρα, μέχρι το ύψος του νοσοκομείου θα είναι έτοιμο τον ερχόμενο Μάιο. Η περιμετρική της Καλαμάτας έχει μια καθυστέρηση λόγω των απαλλοτριώσεων, αλλά ελπίζουμε ότι θα έχει παραδοθεί μέχρι τον 11ο μήνα του 2013. Η καθυστέρηση αυτή θα οριστικοποιηθεί με την παράδοση των χώρων μετά τις απαλλοτριώσεις. Το τμήμα Λεύκτρο – Σπάρτη έχει μήκος 46 χιλιόμετρα και προβλέπεται να ολοκληρωθεί μέσα στο επόμενο έτος. Αυτή είναι τεχνικά η κατάσταση του αυτοκινητόδρομου στο σύνολό του. Χρηματοδοτικά είναι το μοναδικό έργο που δεν αντιμετωπίζει τα προβλήματα των υπολοίπων.
Αυτή τη στιγμή, λόγω της υφεσιακής κατάστασης της ελληνικής οικονομίας, είναι πολύ σημαντικό να υπάρξουν αναπτυξιακές πολιτικές. Η άποψή μου, την οποία συμμερίζεται και ο πρόεδρος της Ν.Δ., είναι ότι αυτή τη στιγμή μια τέτοια πολιτική πρέπει να συνδεθεί με την ολοκλήρωση των έργων υποδομής. Και γιατί αυτά έχουν υψηλούς πολλαπλασιαστές, αλλά και γιατί αυτά έχουν πολύ ευεργετικά αποτελέσματα στην ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας».
ΑΠΟ http://www.tharrosnews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου