Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2011

"Ηφαίστεια" Mercedes-Benz SLK 55 AMG και Ducati Streetfighter 848

Στη νέα πτυχή της συνεργασίας τους, που ξεκίνησε το Νοέμβριο του 2010, οι Mercedes-Benz και Ducati παρουσιάζουν στο Motor Show της ιταλικής Μπολόνια τις νέες SLK 55 AMG και Streetfighter 848, βαμμένες στο χαρακτηριστικό "κίτρινο Streetfighter".

Τα δύο δημιουργήματα έχουν κοινή φιλοσοφία οδηγικής απόλαυσης, σπορ σχεδιασμού και προηγμένων τεχνολογιών ελέγχου της συμπεριφοράς. Η Ducati Streetfighter 848 είναι εφοδιασμένη με το αναθεωρημένο κινητήρα Testastretta 11°, ο οποίος αποδίδει 132 ίππους και 93,5 Nm ροπής.

Η νέα γεωμετρία του πλαισίου και το ειδικά ρυθμισμένο traction control (DTC) βελτιώνουν ακόμα περισσότερο στο δρόμο τη μοτοσικλέτα που ανέβασε τον πήχη, τα τρία τελευταία χρόνια, στις ισχυρές naked μοτοσικλέτες.

Η Mercedes-Benz SLK 55 AMG, στο μεταξύ, είναι η ισχυρότερη SLK όλων των εποχών - χάρη στους 422 ίππους που αποδίδει ο ατμοσφαιρικός V8 κινητήρας των 5,5 λίτρων. Παρόλα αυτά κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων είναι κατά περίπου 30% μειωμένες σε σχέση με τον προκάτοχό της.

Η ροπή της οκτακύλινδρης μονάδας αγγίζει τα 540 Nm - και με δεδομένα όλα τα παραπάνω, το γερμανικό roadster επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Η ηλεκτρονική τεχνολογία ελέγχου της συμπεριφοράς περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την σπορ ανάρτηση της AMG με το σύστημα Direct-Steer, το ESP τριών σταδίων και το υψηλών επιδόσεων σύστημα πέδησης της AMG.

Πέραν των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της AMG (ζάντες, αεροδυναμικές προσθήκες στο αμάξωμα, χρωμιωμένες απολήξεις εξάτμισης), η SLK 55 AMG σε αυτή την έκδοση υιοθετεί το "κίτρινο Streetfighter" στις ραφές σχεδόν όλων των εξαρτημάτων και οργάνων του εσωτερικού.

Η παρουσίαση των SLK 55 AMG και Streetfighter 848 είναι η δεύτερη της συνεργασίας Mercedes-Benz και Ducati, μετά την κοινή εμφάνιση των CLS 63 AMG και Ducati Diavel AMG Special Edition στην 64η Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, το Σεπτέμβριο του 2011.
 



 
auto.in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: